  • 421. Data: 2015-09-24 00:02:47
    Temat: Re: imigranci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wpuszczanie jest z punktu widzenia ludzi mieszkajacych w Europie optymalnym
    rozwiazaniem. Tak naprawde to nie wiemy dlaczego jest taki ruch. Scenariuszy moze byc
    kilka i kazdy prawdopodbny. Niedawno napisalem ze inwazja Islamistow na Europe jest
    niemozliwa. Myslalem jak europejczyk skazony Normandia.jesli to idzie o rozszerzenie
    Islamu na Europe to cel jest ponadczasowy. Moze akcja potrwac sto lat. Do inwazji nie
    potrzebuja okretow, statkow transportowych, czolgow, karabinow. Wystarcza pontony i w
    kazdym 50 osob. Moga tam byc kobiety i dzieci bo nikt do nich nie strzela a wrecz
    doholowuje do docelowego brzegu. Jesli tak wyglada ich wojna to juz ja wygrali o ile
    Europa nie powie jak najszybciej stop. Inny scenariusz to oslabienie ekonomiczne
    Europy. Gdyby Rosja dogadala sie z UE to powstanie supermocarstwo militarne
    ekonomiczne i finansowe. Nie jest to niemozliwe bo Niency z Rosja sie dogaduja.
    Reszta tez moze. Przejscie w rozliczeniach miedzynarodowych z Dolara na Euro
    sprowadza USA do poziomu jednego z najbiedniejszych panstw na Ziemi. Jesli to
    spontaniczna akcja ludzi to oznacza to holokaust ekonomiczny panstw z ktorych
    przybywaja. Podroz droga i stac na nia klase srednia. Czyli ichnich lekarzy,
    pielegniarek, inzynierow, technikow itp. Zostana biedni ludzie. Przyjmowanie
    wyksztalconych to selekcja jak na rampie w Oswiecimiu. Z ta roznica ze tych co nie
    przeszli selekcji bo sie nie stawili nie trzeba bedzie gazem traktowac i palic w
    piecach. Na kazde dziecko jakie przyjmie Europa w Syrii i innych krajach skad sa
    uchodzcy bedzie przypadalo 10000 ktore umra. Ale umra humanitarnie bo telewizji przy
    tym nie bedzie. Dla biedoty ktora zostanie przy zyciu Panstwo Islamskie bedzie jedyna
    alternatywa i bedzie sie nieograniczenie rozwijalo i podbijalo nowe tereny na Bliskim
    Wschodzie. A jak tam sie umocni to pojdzie na Europe. I nie bedzie zadnego " zmiluj
    sie" bo bedziemy za to odpwiedzialni. USA sie wywina bo sa daleko i pontonem do nich
    sie nie doplynie.

  • 422. Data: 2015-09-24 00:44:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest tylko jeden problem. Logistycznie odeslanie jest niewykonalne. Samolotami drogo
    i musza gdzies wyladowac. Statki nie doplyna do brzegu zeby ich bezpiecznie wysadzic.
    Poza tym jak bez zatopienia statku i podpalenia samolotu namowic ich zeby wysiedli.
    Na rozstapienie Morza Srodziemnego zeby ich autokarami zawiezc nie ma co liczyc. Poza
    tym jak by sie morze rozstapilo to by droga byla zablokowana przez tych co w druga
    strone. Zaraz powinno sie uspokoic bo beda niekorzystne warunki atmosferyczne.
    Przywodcy europejscy oczywiscie oleja temat a w chinskich fabrykach jednorazowych
    pontonow produkcja bedzie szla w systemie czterobrygadowym. Jak bys sie nie odwrocil
    to dupa zasze z tylu. Jutro ide kupic Koran.

  • 423. Data: 2015-09-24 07:59:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 23:36:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Hehehehe. Wedlug opracowan UE

    A te opracowania są "publikowane" gdzie? Mam nadzieję, że nie na blogu
    (tadaa!) dupy maryni.

    >tylko 5% uchodzcow to Syryjczycy :))

    Paczpan, to jednak się nawróciłeś i uwierzyłeś, że da się ich rozróżnić?

    >No dobra, EOT

    Który to już raz?

  • 424. Data: 2015-09-24 08:02:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 23:03:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Teraz dopiero doczytalem co ty tu odpierdoliles :D

    Nie dziwne, już dawno zauważyłem, ze masz pobieżna zdolność czytania.

    >SOCJALISTO!?

    Tak, w dodatku narodowy.

  • 425. Data: 2015-09-24 10:02:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 23:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > aić, są informacje i INFORMACJE

    Co prawda to prawda. :-)

    Pozdro.. TK

  • 426. Data: 2015-09-24 12:01:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > zegnał sie w swoim gronie, a potem - nie pomijaj tego bo istotne- zwrócił
    > sie do otoczenia pek.

    Nie pomijam, ale pamiętasz o hierarchii. On powinien _najpierw_ podejść do
    premier. Nie zrobił tego.

    > jak widac na filmach z normalnymi zachowaniami osoba wazna podchodzi do
    > osób OCZEKUJACYCH a nie do wypiętych zadków. Zatem nie podszedł bo
    > ceremonia przewiduje spotkanie face2face.

    Jaki wypiętych zadków? Nie zaprzeczaj rzeczywistości _zanim_ prezydent nie
    odwrócił się i nie podał komuś ręki wszyscy czekali.

    > No tak-padł ofiarą takiego z dzieckiem co nie zna protokołu, który go
    > zajał na całe kilka sekund. To nie prezydent do niego podszedł, a on do
    > prezydenta.

    I co następnie zrobił prezydent? Podszedł do premier czy dalej "padał
    ofiarą" kolejnych nieznających protokołu z własnego grona?

    > to jest oczywiste

    Bo? Jakiż to punkt protokołu dyplomatycznego złamała żegnając się we własnym
    gronie _po_ tym jak prezydent ją olał?

    > czekała odwrócona zadkiem? Masz jakies wsparcie ze tak sie oczekuje na
    > glowe panstwa?

    Czekała jak wszyscy, a odwróciła się gdy prezydent się odwrócił w stronę
    innej osoby.

    > A po drugie nie olał tylko pożegnał skinieniem głowy - tez dopuszczalne.

    Skinął głową "odwróconemu zadkowi". Coś się gubisz w zeznaniach :-)

    > znów mi zarzucasz kłamstwo -czyżbysmy mieli problem definicyjny? Kłamałbym
    > wtedy gdybym był przekonany ze duda to cham, a mówił co innego.
    > A ponieważ tak nie uwazam to jestes uprawniony wyłącznie do tego aby mi
    > zarzucic ze sie mylę.
    > Pomylic sie a skłamac to dwie różne sprawy - bo kłamstwo jest
    > nieuczciwoscią, a pomyłka - niewiedzą.

    Kłamstwem jest zarzucanie mi "bezpodstawnego nazywania chamem" a później
    "opluwania".

    Tymczasem ja nikogo ani nie nazwałem _bezpodstawnie_ chamem ani nie opluwam.

    > nie mam co czytac - a ja nie potępiam bo TVN kazało. Linka dasz,
    > przeczytam - jesli cos palnal bez sensu -potępie. Ale bez linka ciezko -
    > zaczynam
    > podejrzewac ze sprawdziłes i nic nie masz :)

    Wygooglaj sobie co mówił Duda o 500zł na każde dziecko w kampanii a co gdy
    już został prezydentem:

    Różnica między "złożę ustawę" (forma przyszła dokonana) a "będę w tej
    sprawie współpracował z rządem" - jest dość zasadnicza :-)

    > dobra, ja mam klapki. A ty nie masz? Obiektywnosc to rzadka cecha.

    Ale ja nie twierdzę że jestem obiektywny. Moja ocena zachowania Dudy na
    pewno jest nacechowana emocjonalnie a więc przesadzona. Ale mój brak
    obiektywizmu sprowadza się do oceny jego zachowania - czy jest to nieistotne
    uchybienie protokołu, czy może ciężka obraz honoru, czy coś pomiędzy. Nie
    jestem w stanie tego obiektywnie stwierdzić bo nie mam porównania. Ale
    jestem w stanie zupełnie obiektywnie stwierdzić fakt złamania protokołu
    przez Dudę.

    > Zaproponuję eksperyment. Narzekales ze nie ma o czym gadac na waszych
    > spotkaniach czwartkowych.
    > Przygotuje ci wyciąg z tej dyskusji bys omówil temat ze znajomymi - na
    > zasadzie "taki dekiel w internecie cos sobie ubzdurał, co o tym sadzicie"
    > :-)
    > Zdaje sie ze opinii tamtych osób mozesz zaufac. Wchodzisz w to?

    Myśmy już o tym dyskutowali :-)
    Zdania były mocno podzielone. Najczęstsze to "ot człowiek ma prawo kogoś nie
    lubić". Zdecydowanie więcej osób go usprawiedliwiało niż potępiało, ale też
    nikt nie twierdził że nie popełnił błędu ani tym bardziej jakoby winna miała
    być Kopacz.

    Ot po prostu różniliśmy się w ocenie jego winy oraz intencji ale nikt nawet
    jego zwolennicy nie twierdzili że zachował się przyzwoicie.

    A sam eksperyment fajny i już go przeprowadzałem. Tak nawet z tej grupy - bo
    jak sam zauważyłeś to dobry sposób na usłyszenie szczerej opinii osób którym
    ufam. Ostatnio w przypadku dyskusji o zakazie trucia przez palenie węglem.
    Kilka osób wtedy mocno poniosło. Wydrukowałem tę dyskusję (oczywiście wraz z
    moimi wypowiedziami i zamienionymi nickami uczestników) i powiedziałem że
    znalazłem to na jakimś forum budowlanym.

    Usłyszałem to co zwykle słyszę - że racja jest oczywista ale muszę się
    nauczyć argumentować grzeczniej i powinienem unikać zbyt dalekich porównań
    bo niektórzy nie nadążają i później zamiast do meritum odnoszą się do tych
    porównań.

    Ot przykład z tego wątku: Argument przeciw uchodźcom "nie stać nas, a w
    dodatku podkładają bomby". Argument absurdalny (bo koszt pomijalny, a to nie
    uchodźcy podkładają bomby). No to "zniżam" się do tego samego poziomu
    absurdu i podaję jako kontrargument moich "ulubionych" górników i co za
    chwilę w czyjejś wypowiedzi widzę zacytowanego Mańka i wiem że nie nadążył.

    Argumentów przeciw uchodźcom jest sporo ale ponieważ ja zbijam
    pseudo-argument ekonomiczny to za chwilę w jakiejś wypowiedzi czytam że
    jestem za przyjmowaniem uchodźców mimo, że jedno z drugiego nie wynika, ale
    dla tego kogoś jak nie potępiam wszystkiego to znaczy że jestem za.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 427. Data: 2015-09-24 12:11:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > wierzysz? A wiedzą to nie łaska sie skalac? ;)

    A masz _wiedzę_? Ja nie znalazłem.

    [ciach Szwajcaria]

    > Ale ci nie kwapią się do ciężkiej, fizycznej pracy. Zasiłki są na tyle
    > wysokie, że imigranci nie czują żadnej motywacji, by pracować.

    Wiesz za ponad 4 tys miesięcznie to niejeden Polak rzuciłby swoją pracę. Ale
    już za 1,5 tysiąca to warto się zastanowić czy nie lepiej pomachać łopatą i
    zgarnąć dwa razy więcej :-)

    Poszukaj danych z Polski (ja nie znalazłem). Mieliśmy dziesiątki tysięcy
    Czeczenów (niektóre źródła podają że w szczycie było ich 70 tys.) .
    Słyszałeś o tym by nie chcieli pracować? A może koszt ich utrzymania to była
    jakaś znacząca pozycja w budżecie? A może któryś się wysadził na pl. defilad
    w Warszawie?

    Np tak ale Czeczen to "swój" człowiek (bo wróg Rosji), a Syryjczyk to już
    "obcy" :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 428. Data: 2015-09-24 12:18:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ze jak? Polacy zawsze wyjezdzaja tylko za praca.

    ROTFL "zawsze" - piękne słowo :-)

    Zapominasz że mieszkam na Śląsku spora część ludzi mieszkających w mojej
    okolicy ma podwójne obywatelstwo (bo te okolice przed wojną były
    niemieckie). Jak w latach 90-tych taki ktoś wyjechał do Niemiec to od razu
    dostawał pomoc socjalną tak jak każdy rodowity Niemiec. Ludzie nagminnie to
    wykorzystywali aż w końcu Niemce się kapnęli i wprowadzili przepis że
    najpierw trzeba min. kilka miesięcy popracować.

    > Znam wielu Polakow, ktorzy
    > w tamtym czasie wyjechali do Niemiec - wszyscy pojechali zapieprzac, zaden
    > z nich nie mial i nie siedzial na zasilku. Polacy byli i sa chwaleni za
    > pracowitosc. We wszelkich statystykach imigracji np. w UK zajmujemy
    > ostatnie miejsce wsrod imigrantow pobierajacych zasilki.

    Bo do UK Polacy wyjeżdżali za pracą.

    > My po prostu
    > jezdzimy tam zapierdalac pracowac, a nie sepic zasilki jak wszelkiego
    > typu ciapaci, murzaje, czy inne muzulmanskie szmaty.

    Teraz tak, ale w latach 90-tych do Niemiec Polacy jeździli po zasiłek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 429. Data: 2015-09-24 12:34:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 23:35, Ghost pisze:

    > Odniosłem inne wrażenie. Bo jakoś tak snujesz opowieści o leniwych
    > Somalijczykach, Grekach i Włochach gdy dyskusja dotyczy uciekających
    > spod bomb Syryjczyków.

    Dyskusja w tym watku toczy sie o bardzo roznych sprawach. Tam nizej
    zajmuja sie analizowaniem filmow. :-)

    A w nawiazaniu do tez, ze przyjada i beda pracowac jak my, to obstawiam,
    ze to optymistyczny wariant. Nie zmienia to faktu, ze zdanie na temat
    uciekajacych spod bomb mam, tyle ze ono nie ma znaczenia i nie sadze
    zeby kogos interesowalo.

    Pozdro.. TK

  • 430. Data: 2015-09-24 13:26:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-23 o 23:35, Ghost pisze:

    >A w nawiazaniu do tez, ze przyjada i beda pracowac jak my, to obstawiam, ze
    >to optymistyczny wariant.

    Kłopot, że obstawiasz na podstawie zasłyszanej wiedzy z drugiej ręki o
    Somalijczykach. Na pewno trafią się cwaniaki, i trafią na pierwsze strony
    gazet - choćby ich było dziesięć razy mniej niż w porównywalnej populacji
    wśród Polaków.