  • 431. Data: 2015-09-24 13:27:51
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Teraz tak, ale w latach 90-tych do Niemiec Polacy jeździli po zasiłek.

    Adaś nie pamięta, w tamtym czasie był skupiony na handlu nielegalnym softem.

  • 432. Data: 2015-09-24 13:29:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Np tak ale Czeczen to "swój" człowiek (bo wróg Rosji), a Syryjczyk to już
    >"obcy" :-)

    Mimo, że Syryjczyk jest również ofiarą ruskich interesów w regionie.

  • 433. Data: 2015-09-24 13:40:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 13:27:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Adaś nie pamięta, w tamtym czasie był skupiony na handlu nielegalnym softem.

    Legalnym, wypierdku, legalnym. Przynajmniej socjala nie ciaglem jak twoi
    sniadoskorzy ulubiency maja w zwyczaju.

    --
    Adam Sz.

  • 434. Data: 2015-09-24 13:45:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Legalnym

    Nielegalnym, to już udowodniłem ze dwa razy.

  • 435. Data: 2015-09-24 13:58:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 13:45:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nielegalnym, to już udowodniłem ze dwa razy.

    Buahaha :) To ze napisales sobie, ze nielegalnym nic nie znaczy :-)
    Sad i biegli stwierdzili, ze legalny wiec siarap glupcze :-)

    --
    Adam Sz.

  • 436. Data: 2015-09-24 14:05:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Buahaha :) To ze napisales sobie, ze nielegalnym nic nie znaczy :-)

    Jesteś pewien, ze chcesz bym ponownie to zrobił, żeby znów publicznie
    wyszło, ze zarabiałeś na kradzieży?

    >Sad i biegli stwierdzili, ze legalny

    Nie stwierdzili.

    >wiec siarap glupcze :-)

    Chciałbys :-)

  • 437. Data: 2015-09-24 14:14:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 14:06:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jesteś pewien, ze chcesz bym ponownie to zrobił, żeby znów publicznie
    > wyszło, ze zarabiałeś na kradzieży?

    Dawaj. Nigdy nic nie ukradlem wiec tylko sie osmieszysz :) Nigdy nic nie
    udowodniles, smieciu.

    > Nie stwierdzili.

    Byles, widziales? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 438. Data: 2015-09-24 14:31:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 21:14:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Drogi debilu: PLONK
    Prawda zdenerwowała;)
    Biorąc pod uwagę ze mało kiedy zdarza się Tobie coś mądrego napisać rozstajemy się
    bez żalu z mojej strony.
    Jednak jeśli dobrze pamiętam to już mnie kilka razy plonkowałeś więc do miłego...;)

  • 439. Data: 2015-09-24 15:09:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-24 o 13:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Kłopot, że obstawiasz na podstawie zasłyszanej wiedzy z drugiej ręki o
    > Somalijczykach. Na pewno trafią się cwaniaki, i trafią na pierwsze
    > strony gazet - choćby ich było dziesięć razy mniej niż w porównywalnej
    > populacji wśród Polaków.

    To, ze siedzieli i gapili sie na transport a nie rozladowywali bo byli
    najedzeni to fakty znane od lat. Mowi o tym wiele zrodel i nie widze
    powodu zeby w to nie wierzyc. Zastanawiam sie jak juz chcesz porownywac
    co musialo by sie wydarzyc u nas zeby nie bylo komu ukrasc jeszcze w
    czasie jazdy, czy nie pozabijali sie przy rozladunku. Czasy paczek z
    zachodu przerabialismy i wiemy, ze nikt pod plotem nie siedzial. Mozna
    oczywiscie zastanawiac sie nad statystyka, ale na pierwszy rzut oka
    widac roznice w mentalnosci. Nie widze tez powodu zeby nie wierzyc
    bliskim znajomym, ktorzy maja podobne doswiadczenia z innych rejonow Afryki.

    Pozdro.. TK

  • 440. Data: 2015-09-24 16:05:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Jou,

    http://www.kresy.pl/wydarzenia,bezpieczenstwo-i-obro
    na?zobacz/wegry-przywodca-zamieszek-w-roszke-dzialal
    -na-polecenie-islamskich-terrorystow

    Oj jaki biedny uchodzca :)
    pozdr.

    --