  • 441. Data: 2015-09-24 17:00:15
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mu0sst$4tc$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-09-24 o 13:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >To, ze siedzieli i gapili sie na transport a nie rozladowywali bo byli
    >najedzeni to fakty znane od lat.

    Syryjczycy?

    >Mowi o tym wiele zrodel i nie widze powodu zeby w to nie wierzyc.
    >Zastanawiam sie jak juz chcesz porownywac co musialo by sie wydarzyc u nas
    >zeby nie bylo komu ukrasc jeszcze w czasie jazdy, czy nie pozabijali sie
    >przy rozladunku. Czasy paczek z zachodu przerabialismy i wiemy, ze nikt pod
    >plotem nie siedzial. Mozna oczywiscie zastanawiac sie nad statystyka, ale
    >na pierwszy rzut oka widac roznice w mentalnosci. Nie widze tez powodu zeby
    >nie wierzyc bliskim znajomym, ktorzy maja podobne doswiadczenia z innych
    >rejonow Afryki.

    Afryka? Syria?

  • 442. Data: 2015-09-24 17:02:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 24 września 2015 14:06:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Dawaj. Nigdy nic nie ukradlem wiec tylko sie osmieszysz :) Nigdy nic nie
    >udowodniles, smieciu.

    Sprzedawałeś soft służący kradzieży (i z tego powodu nielegalny), misiu.

  • 443. Data: 2015-09-24 18:12:58
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Budyń wrote:

    > A wystarczyloby wyławiac nakarmic i odstawiac na afrykanską stronę.

    No ale to by nie było chómanitarne.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 444. Data: 2015-09-24 19:02:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 17:02:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Sprzedawałeś soft służący kradzieży (i z tego powodu nielegalny), misiu.

    Zaraz zaraz. Powoli. Napisales w poprzednim poscie, ze zarabialem na kradziezy.
    Czyli ze po prostu kradlem. Teraz widze troche sie wycofujesz ze swojej chorej
    teorii i twierdzisz, ze juz tylko sprzedawalem cos, co sluzy do kradziezy.
    ROTFL. Sprzedawcy nozy sa mordercami? Na wszystko, co sprzedalem mialem
    papier i zgody. Wszystko bylo legalne i mozna to bylo sprzedawac.

    Powinienes mnie ladnie przeprosic ale wiem, ze tego nie zrobisz bo jestes
    chorym chujem.
    EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 445. Data: 2015-09-24 19:24:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 12:02:02 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie pomijam, ale pamiętasz o hierarchii. On powinien _najpierw_ podejść do
    > premier. Nie zrobił tego.

    nie jestem pewien czy hierarchia obowiazuje w drugą strone - czy prezydent ma
    podchodzic wg hierarchii czy wg widzimisie? Bo jesliby ludki stali zmieszani to
    musialby sie strasznie miotac - najpierw do premier, a potem odnajdywac coraz
    "młodszych" zamiast po prostu po kolei od najbliższego leciec.
    Patrz tu:
    http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/pozegnanie-rzadu-
    i-premiera-tuska-ostatnie-posiedzenie-slonik-na-szcz
    escie,1340537.html?playlist_id=18963
    tu nie widac zeby tusek leciał po hierarchii - czyzby cham?

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/spotkanie-k
    lubu-po-z-bronislawem-komorowskim,546387.html
    komorowski NIE wita sie z kopacz na początku.

    Cos mi sie wydaje ze swojej błędnej interpretacji obowiazujacych zasad wyciągasz
    bardzo krzywdzące wnioski,dalej z bezpodstawnych wniosków wyciagasz kolejne nazywajac
    mnie kłamcą. Jak na ciebie - słabo.

    > Jaki wypiętych zadków? Nie zaprzeczaj rzeczywistości _zanim_ prezydent nie
    > odwrócił się i nie podał komuś ręki wszyscy czekali.

    wez obejrzyj film :-) Znajdz scene analogiczną do tych pozostałych filmików,
    w której sekundzie filmu wszyscy obecni zwróceni sa do prezydenta i oczekują na jego
    podejscie?

    > Skinął głową "odwróconemu zadkowi". Coś się gubisz w zeznaniach :-)

    19sekunda, ale masz racje skinął w ich strone gdy ci wciaz go ignorowali.

    > Wygooglaj sobie co mówił Duda o 500zł na każde dziecko w kampanii a co gdy
    > już został prezydentem:
    >
    > Różnica między "złożę ustawę" (forma przyszła dokonana) a "będę w tej
    > sprawie współpracował z rządem" - jest dość zasadnicza :-)

    daj no mi numery na totka , fajnie tak widziec przyszłosc. Poważniej - jesli sie nie
    dogada z rzadem - złozy ustawe. Ma na razie czas - nie ma i kłamstwa.

    Daj jakis lepszy przykład.

    > Myśmy już o tym dyskutowali :-)
    > Zdania były mocno podzielone. Najczęstsze to "ot człowiek ma prawo kogoś nie
    > lubić". Zdecydowanie więcej osób go usprawiedliwiało niż potępiało, ale też
    > nikt nie twierdził że nie popełnił błędu ani tym bardziej jakoby winna miała
    > być Kopacz.

    robiliscie porządną analize zachowania tak jak tu próbujemy? Wez im przekaz co ja tu
    wypisuje :-) Mogę wystosowac emaila ze specjalnymi pozdrowieniami od dekla z
    internetu :-)))

    b.

  • 446. Data: 2015-09-24 21:55:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Zaraz zaraz. Powoli. Napisales w poprzednim poscie, ze zarabialem na
    >kradziezy.

    Tak.

    >Czyli ze po prostu kradlem.

    Ależ skąd... Chociaż po zastanowieniu stwierdzam, że w sumie dobrze
    kombinujesz i możesz mieć rację - zgodnie z kanonem, nielegalna sprzedaż
    nielegalnych dóbr, służących tak naprawdę wyłącznie kradzieży de facto jest
    współudziałem w kradzieży. Czyli muszę ci przyznać jednak rację.

    >Teraz widze troche sie wycofujesz

    Ani trochę, a nawet - jak widzisz wyżej - idę o krok przodu :-)

    >Wszystko bylo legalne i mozna to bylo sprzedawac.

    Twój handelek był nielegalny. Sprzedaż softu obchodzącego zabezpieczenia, a
    tym samym umożliwiającego kradzież jest, i wtedy też był, nielegalny.

    >Powinienes mnie ladnie przeprosic ale wiem, ze tego nie zrobisz bo jestes
    >chorym chujem.
    >EOT.

    I słusznie, że uciekasz, w sumie to nic fajnego chwalić się, że się
    zarabiało na moralnie nagannej działalności, zakazanej przez prawo :-)

  • 447. Data: 2015-09-24 22:40:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 21:55:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ależ skąd... Chociaż po zastanowieniu stwierdzam, że w sumie dobrze
    > kombinujesz i możesz mieć rację - zgodnie z kanonem, nielegalna sprzedaż

    Legalna (firma, kasa fiskalna, paragony)

    > nielegalnych dóbr,

    Legalnych (papiery, zgody)

    > służących tak naprawdę wyłącznie kradzieży

    Glodnemu chleb na mysli? :-) Nie, te materialy rownie dobrze mozna uzyc
    do nauki bezpieczenstwa, do sprawdzenia wlasnych systemow na rozne
    podatnosci, do zabawy.

    > Twój handelek był nielegalny. Sprzedaż softu obchodzącego zabezpieczenia, a
    > tym samym umożliwiającego kradzież jest, i wtedy też był, nielegalny.

    Prokurator, sad i biegly informatyk nie dopatrzyli sie znamion przestepstwa.
    Oczywiscie ghoscik nie wiedzac nawet co sprzedawalem wie lepiej :D Wiesz co?
    SPIERDALAJ!

    --
    Adam Sz.

  • 448. Data: 2015-09-24 23:07:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-24 o 17:00, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Syryjczycy?

    > Afryka? Syria?

    Somalia i Afryka. Nie rob sobie jaj. Erytrea to jednak Afryka.

    Pozdro.. TK

  • 449. Data: 2015-09-25 07:43:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Somalia i Afryka. Nie rob sobie jaj. Erytrea to jednak Afryka.

    Liczba uchodźców z Erytrei to jakieś 10% tych z Syrii.

  • 450. Data: 2015-09-25 07:50:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Legalna (firma, kasa fiskalna, paragony)

    Hahahahahha, znaczy jak będziesz miał legalną aptekę to spokojnie możesz
    dealować, no co za głuptasek, naprawdę sądziłeś, że ktoś łyknie taką
    argumentację?

    >Nie, te materialy rownie dobrze mozna uzyc
    >do nauki bezpieczenstwa, do sprawdzenia wlasnych systemow na rozne
    >podatnosci, do zabawy.

    Na szczęście ustawodawca jest nieczuły na takie pierdy :-)

    >Prokurator, sad i biegly informatyk nie dopatrzyli sie znamion
    >przestepstwa.
    >Oczywiscie ghoscik nie wiedzac nawet co sprzedawalem wie lepiej :D Wiesz
    >co?

    Nigdy nie miałeś prokuratora w związku z handlem softem mającym omijać
    zabezpieczenia :-)

    >SPIERDALAJ!

    Który to już raz?