  • 451. Data: 2015-09-25 09:05:03
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 19:24:24 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/pozegnanie-rzadu-
    i-premiera-tuska-ostatnie-posiedzenie-slonik-na-szcz
    escie,1340537.html?playlist_id=18963

    cos kombinują z tym linkiem - czeba do gugla wrzucic
    http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/pozegnanie-rzadu-
    i-premiera-tuska-ostatnie-posiedzenie-slonik-na-szcz
    escie
    i wtedy sie znajdzie.

    b.

  • 452. Data: 2015-09-25 10:05:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-25 o 07:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Liczba uchodźców z Erytrei to jakieś 10% tych z Syrii.

    Wiec pozostaje miec nadzieje, ze miedzy nimi jest jakas przepasc mentalna.

    Pozdro.. TK

  • 453. Data: 2015-09-25 10:19:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 10:05:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wiec pozostaje miec nadzieje, ze miedzy nimi jest jakas przepasc mentalna.
    Raczej nie ma.
    Im bardziej "ciepłe kraje" tym gorzej.
    Niedaleko patrząc- Grecja- byłem tam kilka razy i jak widziałem ich zapał do roboty
    to ręce opadały.
    A im niżej tym gorzej zapewne;)

  • 454. Data: 2015-09-25 10:33:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-25 o 10:19, Kris pisze:
> [...]
    > Im bardziej "ciepłe kraje" tym gorzej.
    > Niedaleko patrząc- Grecja- byłem tam kilka razy i jak widziałem ich zapał do roboty

    Nie bylem w Syrii, wiec nie chce sie jednoznacznie wypowiadac, ale
    ogolnie mam podobne odczucia do Twoich.

    Pozdro.. TK

  • 455. Data: 2015-09-25 10:35:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-25 o 07:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wiec pozostaje miec nadzieje, ze miedzy nimi jest jakas przepasc mentalna.

    Dużo większa niż miedzy nami a Grekami. Jest też między nimi przepaść jeśli
    chodzi o wykształcenie.

  • 456. Data: 2015-09-25 10:39:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 10:33:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Nie bylem w Syrii, wiec nie chce sie jednoznacznie wypowiadac, ale
    > ogolnie mam podobne odczucia do Twoich.
    Chociaż na filmach gdzie widać jak szturmują węgierską granice zapału i energii im
    nie brakuje.

  • 457. Data: 2015-09-25 10:55:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > nie jestem pewien czy hierarchia obowiazuje w drugą strone - czy prezydent
    > ma podchodzic wg hierarchii czy wg widzimisie?

    No to sobie poczytaj a później pogadamy.

    > Bo jesliby ludki stali zmieszani to musialby sie strasznie miotac -
    > najpierw do premier, a potem odnajdywac coraz "młodszych" zamiast po
    > prostu po kolei > od najbliższego leciec.

    Bez przesady. W praktyce używa się tylko kilku szczebelków "drabiny" -
    inaczej musiałby dokładnie pamiętać kto jest kim a to nierealne. No ale
    skoro jest prezydentem (1) to wypada znać chociaż trzy kolejne poziomy
    (marszałkowie i premier).

> [...]
    escie,1340537.html?playlist_id=18963
    > tu nie widac zeby tusek leciał po hierarchii - czyzby cham?

    A jak to sobie wyobrażasz w praktyce w ciasnym pomieszczeniu obok stołów? To
    nie ludzie są dla zasad ale zasady dla ludzi.

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/spotkanie-k
    lubu-po-z-bronislawem-komorowskim,546387.html
    > komorowski NIE wita sie z kopacz na początku.

    To jest spotkanie towarzyskie a nie oficjalne.

    Widzę że bardzo na siłę szukasz przykładów. Ale nawet jak znajdziesz to w
    żaden sposób Dudy nie usprawiedliwi co najwyżej udowodni że nie tylko on
    łamie etykietę. Ale jaj już Ci to ułatwiłem - podałem przykład Wałęsy.

    > Cos mi sie wydaje ze swojej błędnej interpretacji obowiazujacych zasad

    No to zapoznaj się z zasadami i niech Ci się nie wydaje. Myślałem że skoro
    dyskutujemy to już dawno się z nimi zapoznałeś.

    > wyciągasz bardzo krzywdzące wnioski,dalej z bezpodstawnych wniosków
    > wyciagasz kolejne nazywajac mnie kłamcą. Jak na ciebie - słabo.

    Nie "krzywdzę" człowieka nazywając jego zachowanie po imieniu.

    I nie nazywam Cię kłamcą - na to trzeba sobie zasłużyć - jedno czy nawet
    dwukrotnie skłamanie w ferworze dyskusji w moich oczach nie czyni Cię
    kłamcą - bo kłamca to ktoś kto kłamie regularnie.

    > wez obejrzyj film :-) Znajdz scene analogiczną do tych pozostałych
    > filmików,
    > w której sekundzie filmu wszyscy obecni zwróceni sa do prezydenta i
    > oczekują na jego podejscie?

    Nie są bo stoją w jednym szeregu - wystarczy podejść.

    > daj no mi numery na totka , fajnie tak widziec przyszłosc.

    Ale jaką przyszłość? Najpierw obiecywał ustawę a teraz obiecuje poczekać na
    rząd. A jakoś ustawę emerytalną złożyć potrafi - czyli jednak się da bez
    czekania na rząd :-)

    > Poważniej - jesli sie nie dogada z rzadem - złozy ustawe.

    W tym sęk że to Twoja interpretacja, a nie jego słowa :-)

    > Ma na razie czas - nie ma i kłamstwa.

    Podam Ci prosty przykład:
    Matka mówi do dziecka jak będziesz grzeczny to po powrocie do domu
    dostaniesz cukierka.
    Dziecko jest grzeczne, wracają do domu a matka mówi ja nie mam cukierków,
    poczekamy może ojciec Ci da. A następnie brat to interpretuje jak ojciec ci
    nie da to matka jednak da. A tymczasem matka rozdaje cukierki innym.

    Obiecywał kilka ustaw. Emerytalną już przygotował a z tej się wycofał i
    "czeka na rząd".

    Serio nie widzisz tu kłamstwa?

    > robiliscie porządną analize zachowania tak jak tu próbujemy?

    No podobną ale nie szukaliśmy na siłę usprawiedliwień. Przeczytaliśmy to co
    Ty w tym poście poddajesz w wątpliwość - że przy pożegnaniu obowiązują te
    same zasady co przy witaniu i że inicjatywa należy do wyższego rangą.

    > Wez im przekaz co ja tu wypisuje :-) Mogę wystosowac emaila ze specjalnymi
    > pozdrowieniami od dekla z internetu :-)))

    Przekazałem, wczoraj - odpowiedź ta sam co zawsze w taki sytuacjach: "a u
    was biją murzynów" - nie jest argumentem!

    Czyli nawet _jeśli_ Kopacz zachowała się źle, nawet _jeśli_ jej otoczenie
    zachowało się źle. Nawet _jeśli_ ktoś z dzieckiem zachował się źle to _nie_
    usprawiedliwia Dudy, bo nie zmienia faktu że powinien się pożegnać a tego
    nie zrobił.

    Ale wczoraj mieliśmy ciekawszy temat:

    https://www.ipiss.com.pl/wp-content/plugins/download
    -monitor/download.php?id=2045

    Jako że u nas jest sporo rodzin 2+2 i 2+3 to mieliśmy niezły ubaw czytając
    że minimum socjalne dla takich rodzin to 3438 i 4216.
    Większość z nas (w tym ja) z mniejszych kwot spłaca jeszcze kredyty :-)

    Ale do mediów idzie informacja że 40% rodzin żyje na granicy lub poniżej
    "minimum socjalnego" :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 458. Data: 2015-09-25 10:55:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nie bylem w Syrii, wiec nie chce sie jednoznacznie wypowiadac, ale ogolnie
    >mam podobne odczucia do Twoich.

    Żenada.

  • 459. Data: 2015-09-25 12:59:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-25 o 10:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Żenada.

    Zenada bo mam takie odczucia patrzac na Grekow?

    Pozdro.. TK

  • 460. Data: 2015-09-25 13:11:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 września 2015 10:55:55 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > dwukrotnie skłamanie w ferworze dyskusji w moich oczach nie czyni Cię
    > kłamcą - bo kłamca to ktoś kto kłamie regularnie.

    czyli zeby zostac klamca to trzeba kilkukrotnie cos zbroic. Ale zeby byc mianowanym
    na chama - wystarczy raz i to w sytuacji gdy to inni popełniają bledy a nie ma wtedy
    dobrego rozwiazania.
    Tusk i komorowski moga sie zachowac inaczej, duda - skądże znów.

    A tak w ogóle to w ktorej sekundzie duda powinien inaczej zareagowac?

    > Nie są bo stoją w jednym szeregu - wystarczy podejść.

    Aaaa, nie oczekują jak w kazdym innym filmie? Ale to duda jest cham.

    > Obiecywał kilka ustaw. Emerytalną już przygotował a z tej się wycofał i
    > "czeka na rząd".
    > Serio nie widzisz tu kłamstwa?

    Ergie, sorry ale bredzisz. Jesli powiedział "zloze ustawe" to ma na to czas do konca
    kadencji. Wiec jesli zarzucasz mu tu kłamstwo to swiadczy nie o nim, a o tobie.
    Z jakiegos powodów go nie lubisz z całkowitym brakiem obiektwizmu sie po prostu
    przypierdalasz.

> [...]
    > usprawiedliwia Dudy, bo nie zmienia faktu że powinien się pożegnać a tego

    zrobił :) tyle ze z braku oczekujacych ograniczyl sie do skiniecia glowa.

> [...]
    > Większość z nas (w tym ja) z mniejszych kwot spłaca jeszcze kredyty :-)
    > Ale do mediów idzie informacja że 40% rodzin żyje na granicy lub poniżej

    nie wiem czy mi sie chce - w dyskusji istotne jest dojscie wspolnie do jakiegos
    stanowiska czy tez protokolu rozbieznosci. Ale zeby to mialo sens dyskusja musi byc
    otwarta i uczciwa. A troche mnie tu rozczarowales.

    b.