  • 471. Data: 2015-09-25 21:38:09
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mu47id$sfu$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-09-25 o 20:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Dubaj budowali w duzej mierze importowani z zagranicy i kiepsko oplacani
    >ludzie.

    Z "ciepłych" krajów.

    >A idac dalej zastanowmy sie jaka to mysl techniczna i dorobek narodu dal
    >podstawy rozwoju Dubaju, ze mozna porownywac go do innych panstw poludnia?

    Nie rozumiem.

    >Wszedzie musza pracowac, tylko Ty zawezasz poludnie do Syrii.

    A to nie uchodźcach z Syrii piszemy, sorry, chyba pomyliłem wątki.

    >Napisales zenada pod moim wpisem dotyczacym Grecji i poludnia a nie Syrii.

    Nie, i nie zamierzam się powtarzać,

  • 472. Data: 2015-09-25 22:10:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 września 2015 21:27:36 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Właśnie potwierdziłeś moja tezę

    co potwierdzilem? Przeciez napisales: "w sensie normalnej pracy i życia zwykłych
    no to sie z tym nie zgadzam -różnica jest wlasnie w stosunku do pracy.

    >bęcwale :-)

    aaa, no i przypomniales mi czemu cie trzeba w dyskusjach omijac. Jak tam sobie
    zyczysz.

    b.

  • 473. Data: 2015-09-25 22:11:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-25 o 21:38, Ghost pisze:

    > Z "ciepłych" krajów.

    A to zobacz kto projektowal slynny wiezowiec i cos o strajku robotnikow
    w trakcie.

    > Nie rozumiem.

    Sprzedawali i sprzedaja rope ktorej nie maja panstwa Afryki oraz Grecja.
    Dubaj to zaden przyklad na pracowitosc. Raczej snobizm i beztroske za
    darowane przez niebo zloze. Te panstwa nie znaczyly by wiele gdyby nie
    czarne zloto. Dzieki niemu moga nic nie robic i miec.

    > A to nie uchodźcach z Syrii piszemy, sorry, chyba pomyliłem wątki.

    A to tylko z Syrii uciekaja?

    > Nie, i nie zamierzam się powtarzać,

    No niestety tak. O grecji i im dalej na poludnie. Wolisz widziec
    uprzedzenie do Syryjczykow trudno. Nie mam na to wplywu.

    Pozdro.. TK

  • 474. Data: 2015-09-26 00:46:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nieprawda jest jakoby Polacy w PRL pracowali wolniej niz na zachodzie. Pracujacy w
    fabrykach i nie tylko bo na budowach pracowali na akord. Jak wolno pracowali to malo
    zarabiali. Jedna z fabryk w ktorej pracowalem kupila na zachodzie licencje na
    produkcje pewnego urzadzenia. Robotnicy jezdzili na zachod na szkolenia. Tak dwa trzy
    miesiace takie szkolenie trwalo. Pierwsza grupa dostawala caly czas zjebki od
    aborygenow ze za szybko pracuja. Jeden oporny dostal wpierdol w szatni bo chcial sie
    popisac jaki szybki jest. Po opanowanij produkcji w Polsce taka sama iloscia ludzi
    produkowano dwa razy wiecej tych urzadzen niz we Francji. Poniewaz z 90% produkcji
    szlo na eksport do II strefy i odbioru jakosciowego gotowych urzadzen dokonywali
    wedlug francuskich norm ludzie wynajeci przez centrale handlu zagranicznegw. Nigdy
    sie do niczego nie przyczepili. To zanczy ze jakosciowo byly takie same jak
    oryginaly. W sumie to w tej fabryce oryginaly robili bo na eksport szly z tabliczkami
    firmowymi licencjodawcy. Tak ze kolego sympatyczny nie pierdol jak nie wiesz.

  • 475. Data: 2015-09-26 08:42:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >co potwierdzilem?

    moja teze

    >Przeciez napisales: "w sensie normalnej pracy i życia zwykłych

    Czyli biologia

    >(dopisek redakcji, z wczesniejszego zdania) ludzi nie ma znaczenia" - no to
    >sie z tym nie zgadzam

    I wyraziłeś ta niezgodę słowyma

    >wynika ze srodowiska bardziej niz z biologii

    Gratuluje

  • 476. Data: 2015-09-26 08:54:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >A to zobacz kto projektowal slynny wiezowiec

    To rozmawiamy o chęci do roboty czy o marce firmy projektującej?

    >i cos o strajku robotnikow w trakcie.

    I mówisz, ze jak "kiepsko opłacani ludzie" z rozpaczy strajkują to jest to
    gorzej niż jak najlepiej opłacani piloci z pierdolonej Lufthansy co _roku_
    fundują strajk, to znaczy, ze to, że szwaby są większe nieroby niż
    Afrykanie? Z tym akurat się zgadzam.

    >No niestety tak. O grecji i im dalej na poludnie.

    Dubaj już był (znacznie dalej na południe), to może teraz bliżej - Izrael?

    >Wolisz widziec uprzedzenie do Syryjczykow trudno. Nie mam na to wplywu.

    Tak uważam, że pod twoimi "odczuciami" kryją się wyłącznie uprzedzenia - być
    może faktycznie nie masz na nie wpływu, widmo nazizmu krąży nad Europą.

    Myślę, ze EOT

  • 477. Data: 2015-09-26 08:56:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nieprawda jest jakoby Polacy w PRL pracowali wolniej niz na zachodzie.

    Kogutek, no wiem, że jesteś idiotą, wiem.

  • 478. Data: 2015-09-26 09:29:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ja jestem idiota to dla ciebie skali glupoty brakuje.

  • 479. Data: 2015-09-26 09:30:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jak ja jestem idiota to dla ciebie skali glupoty brakuje.

    ok, nie ma problemu

  • 480. Data: 2015-09-26 09:47:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    a posłuchajcie jakiez to warunki nam PEK wynegocjowała:
    http://www.mpolska24.pl/post/9678/warunki-jakie-wyne
    gocjowala-w-sprawie-uchodzcow-ewa-kopacz

    "Dofinansowanie do 1 uchodźcy w wysokości 6000 Euro jednorazowo pod warunkiem, że
    BĘDZIE ON PRZEBYWAŁ W POLSCE PRZEZ 5 LAT, CO NALEŻY UDOWODNIĆ aby otrzymać rzeczone
    dofinansowanie. Czyli nasz budżet musi znaleźć najpierw pieniądze w budżecie i
    liczyć, że łaskawie uchodźcy zostaną w kraju i poczekają, aż uzyskamy zwrot pieniędzy
    z Unii Europejskiej.
    Co ciekawe okres integracji takiej osoby w Polsce jest określony na 1 rok, po tym
    okresie powinny być gotowe do uczestniczenia w normalnym życiu społecznym, a
    pozostałe 4 lata ... powinny te osoby pozostać w Polsce z własnej woli."

    Wychodzi z obliczen ze dostaniemy na nich - jesli zostana u nas - 420zł/miesiąc.
    A przy takiej kwocie to na 100% oni nie zostaną u nas a zatem dostaniemy okrągłe
    zero.
    To przed wyborami wyjdzie oczywiscie - platforma gra o całą stawkę -jak nie przejsc
    progu wyborczego :-)

    b.