  • 491. Data: 2015-09-26 13:06:31
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 września 2015 10:07:05 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > 6000E/60miesiecy - to dosc proste, nawet tobie wyjdzie 100 euro miesiecznie.

    Z lewakiem dyskutujesz? Jemu wyjdzie to co w TVN powiedzieli - czyli ze
    UE "stawia" wszystko :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 492. Data: 2015-09-26 14:19:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-26 o 12:43, Ghost pisze:

    > BUDOWALI MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY, chujstym, że akurat w
    > Dubaju - nie wiem który raz Ci to powtarzam?

    Wiesz no naprawde trudno znalezc kraj, gdzie nic nie robia. W
    przytaczanej tu Grecji tez budowali. Ale niech Ci bedzie. Tylko co z
    cala Afryka?

    > j.w.

    E tam. Panteon w Rzymie ma 2000 lat. Czy to znaczy, ze Wlosi sa
    wyjatkowo pracowici?

    > no, nie pasuje do teorii

    Wystarczy historia.

    > No to nie jesteś człowiekiem :-)

    Fakt, kwantyfikator sie wypsnal. :-)

    > j.w. (MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY budują Dubaj)

    Budowali relatywnie wieksze rzeczy wieki, wieki temu, ale nie sa pracowici.

    Pozdro.. TK

  • 493. Data: 2015-09-26 14:29:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-26 o 12:49, Budyń pisze:

    > jasne -ale to ma wplynac na wynik obliczen? :-)
    > Zatem zadaj precyzyjne pytanie :)

    To bylo precyzyjne.
    Jako katolik widzisz liczby a nie ludzi. Do tego martwisz sie kasa.
    Wnioskuje, ze w imie ktorej jestes w stanie stanac na granicy
    odgrodzonej siatka i z za niej przyglada sie jak wyrzynaja uchodzcow? To
    nawet bedzie lepsze jak Full HD. Taki jest tego niezauwazalny skutek jak
    rozmawia sie o liczbach. W zwiazku z czym mam propozycje zebys udal sie
    na ogolna audiencje do Franciszka, ktory tez podobno sie myli. Audiencje
    sa dwa razy w tygodniu w srody i niedziele o godzinie 11. Czas trwania
    jakies dwie godziny. Wpuszczaja z plecakami gdyby co.

    > na zachodzie to statystycznie to nie pracują - tyle ze tam sa wysokie zasilki. U
    nas albo beda pracowac, albo wyjadą - sądzę ze raczej to drugie.

    Zdaje sobie z tego sprawe, ale to nie powod, ze mamy ich zagazowac albo
    potopic, odwracajac glowe oczywiscie.

    Pozdro.. TK

  • 494. Data: 2015-09-26 14:38:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 września 2015 14:29:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > Wnioskuje, ze w imie ktorej jestes w stanie stanac na granicy
    > odgrodzonej siatka i z za niej przyglada sie jak wyrzynaja uchodzcow? To

    Ale wiesz, ze wiekszosc uchodzcow przybywa z Turcji obecnie? Oni tam siedza od
    roku, dwoch i dluzej. Nikt ich tam nie wyzyna. Po prostu migruja w poszukiwaniu
    lepszego socjalu. Syria tez nie jest w calosci objeta wojna, a najgorsze chwile
    przezywala juz dawno temu.

    To tak jakby na Slask napadly Czechy/Slowacja - gdybym mial spieprzac, a nie
    walczyc - to spieprzalbym do Was nad morze, w ostatecznosci do Niemiec / Rosji.
    A oni spieprzaja do Norwegii / Szwecji na pontonach. To nie jest ucieczka
    przed wojna i wyrzynaniem ludzi tylko migracja ekonomiczna i zalew islamu
    na Europe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 495. Data: 2015-09-26 14:39:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 września 2015 14:29:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To bylo precyzyjne.
    > Jako katolik widzisz liczby a nie ludzi. Do tego martwisz sie kasa.

    BTW. Zobacz co najwiekszy "katol kraju" o tym sadzi:

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/cejrowski-ostro
    -o-imigrantach-inwazja_687381.html

    Oczywiscie ma racje.

    --
    Adam Sz.

  • 496. Data: 2015-09-26 14:44:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wiesz no naprawde trudno znalezc kraj, gdzie nic nie robia.

    Skoro adwersarzowi się szybko film urywa dyskusja traci sens - Dubaj to nie
    jest "robienie czegokolwiek w dowolnie wolnym tempie".

    >Wystarczy historia.

    Co wystarczy historia?

    >Budowali relatywnie wieksze rzeczy wieki, wieki temu, ale nie sa pracowici.

    Nawet biegacze z Etiopii?

  • 497. Data: 2015-09-26 14:49:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >BTW. Zobacz co najwiekszy "katol kraju" o tym sadzi:

    Wydaje mi się, że Gowin jest od niego wyższy.

  • 498. Data: 2015-09-26 15:05:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > To bylo precyzyjne.
    > Jako katolik widzisz liczby a nie ludzi. Do tego martwisz sie kasa.

    Całkowicie ci sie pomylilo :) Mam absolutnie negatywny stosunek do rzadu ktory łże
    gdy tyko moze - tu m.in. oglaszajac jakies sukcesy negocjacyjne. O tym byly te
    liczby.
    Natomiast co do przyjmowania rzeczywiscie potrzebujacych uchodzcow to ja jestem ZA.
    A ze przy okazji uwazam ze proces przyjmowania nalezy zorganizowac kierujac sie
    rozumem zamiast hurra-humanitaryzmem. A rozum mowi by myslec rowniez o tym gdzie
    bedziemy za 50-100lat.

    Jestem przeciw uchodzcom ekonomicznym -ale znow jestem za, aby im tez pomóc - tylko
    ze to powinno sie odbyc na ich terytorium poprzez zakonczenie wojny i kupowanie ich
    towarow.

    b.

  • 499. Data: 2015-09-26 15:10:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >poprzez zakonczenie wojny

    no to jak prezes dojdzie do waaadzy na 100% zakończy im ta wojnę

  • 500. Data: 2015-09-26 15:30:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to ze zadnego niewolnika przy budowie panteonu nie bylo kutaca w talarki pociac
    bym sobie nie dal.