  • 531. Data: 2015-09-29 08:48:18
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:c3548943-2a3d-4313-bd6d-ff05203afd70@go
    oglegroups.com...

    > taaa, celowo sprawil ze stanela do niego zadkiem, aby miec pretekst zeby
    > ją celowo publicznie zignorowac - bo to zwykly pisowski nienawistnik jest
    > :-)
    > Tak własnie było :-)))

    Celowo nie wykonał nawet jednego kroku w jej kierunku.

    > ja oczekuje od kazdego, rowniez od przedstawicieli rzadu, mowienia prawdy.

    Fajnie, to jak kiedyś będziesz rządził i trafi się podobna katastrofa to
    oczekuję że zrozpaczonym rodzinom które czekają na ciała by je pochować
    powiesz że ciał nie dostaną bo jeszcze je kompletujecie. A ja wezmę popcorn
    i będę oglądał jak różnej maści gnidy Cię wyzywają od nieudaczników że nie
    potrafisz tylu sekcji zrobić sprawnie w jeden dzień i że to skandal.

    > ty chyba sobie kpisz? prokuratura ugina sie pod presja tlumu? Alez
    > niezalezna ta prokuratura :)
    > A zadnej presji by nie było w ogóle gdyby była pradziwa informacja - "są
    > pewne niejsnosci w związku z ciałami i musimy powtórzyc badania, sledztwo
    > musi
    > byc rzetelne".

    Coś mieszasz do śledztwa nie potrzeba zidentyfikować wszystkich fragmentów
    (i tego się nie robi) pogadaj z jakimś ratownikiem. Do śledztwa trzeba tylko
    ustalić kto zginął.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 532. Data: 2015-09-29 09:03:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Ty dostaniesz naganę/karę od swojego szefa a Twój szef od swojego bo to on
    > za Ciebie/Twoją pracę odpowiada. Jeśli afera ze skasowania danych będzie
    > duża to i szef Twojego szefa poniesie konsekwencje - bo dopowiada za
    > rejon/obszar/dział. Tak to działa w korpo :-)

    Nie pytam kto dostanie karę - to wiem pytam o to kto jest winny :-) Bo to że
    kto inny jest winny a kto inny karany to mnie nie dziwi :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 533. Data: 2015-09-29 09:24:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > wyborcza rzecze:
    > "JEŚLI UCHODŹCA ZGODZI SIĘ WYJECHAĆ DO DANEGO KRAJU, TO CZY BĘDZIE W JAKIŚ
    > SPOSÓB DO NIEGO "PRZYWIĄZANY"?
    > Będzie miał prawo pobytu tylko w tym kraju UE, do którego został
    > przydzielony. Inne kraje Unii, jeśli się do nich przedostanie, będą mogły
    > go
    > deportować"

    No i? Czy tysiące Polaków przejmują się tym że USA mogą ich deportować? Jak
    ktoś jedzie za kasą to ma to gdzieś.

    Na granicy nie ma kontroli więc jak ktoś chce pracować na czarno może to
    robić po dowolnej stronie granicy. Ale jak ktoś chce normalnie żyć (czyli
    uchodźca z rodziną a nie ekonomiczny imigrant) to zostanie tu gdzie ma dom i
    pracę.

    > politpoprawne gadanie

    Ja bym powiedział że po prostu przyzwoite.

    > Tyle ze z punktu widzenia naszej racji stanu powinnismy przyjmowac tych
    > ktorych mozna, ze wzgledu na religie, zasymilowac. Kultura inna - ale
    > chociaz
    > religia podobna. Niech muzulmanow przyjmuja francja i niemcy. Wszystkich
    > uratujemy - ale przy okazji nie wygenerujey sobie dodatkowego klopotu.

    Pytam po raz kolejny jaki kłopot wygenerowało nam przyjęcie kilkudziesięciu
    tysięcy Czeczenów?

    > Ale Ty piszesz o imigrantach a nie o uchodźcach. Uchodźcy w większości
    > mają
    > kasę i stać ich na bezpieczny transport do Europy.

    > ze qurna ale co?
    > 1) A niby skad taka roznica miedzy uchodzca a imigrantem. Gdybym mial
    > glosowac to bym powiedzial ze ekonomiczne traktuje sprawe jak biznes -
    > sprzedaje co ma by sie przeniesc do europy. Taki ktory spieprza moze nie
    > miec czasu sprzedac.

    Wojna w Syrii trwa od dawna. Kto chciał wyjechać miał czas by to
    zorganizować. To są normalne rodziny które miały domy, samochody pracę.
    Natomiast jak ktoś jedzie za pracą ze środkowej Afryki to ledwie wysupła
    kilka dolarów na opłacenie miejsca w pontonie.

    > 2) a nawet gdybys mial racje - wychodzi ze przez moze plyna imigranci - no
    > to ich trzeba odstawiac spowrotem i tyle. Po odstawieniu dwóch porcji
    > nastepni sie dobrze zastanowią czy dac kase mafii od łódek.

    Oczywiście! To jest podstawowe działanie które powinno być podjęte. Wszyscy
    to wiedza i powtarzają ale nikt niema jaj (Angela dosłownie) by taką decyzję
    podjąć.

    > no w porzadku - pomagajmy. Ale nic, kompletnie nic nie slychac o
    > likwidowaniu zrodla. A wrecz durna merkelowa oglosila "przyjmiemy
    > wszystkich" co
    > musialo spotegowac problem.
    > No to naszym interesem jest wolac - "nie przyjezdzajcie" a pomagac po
    > cichu, albo na tamtym brzegu sadzawki.

    Zgoda

    > jakos sie chyba z tym nie zdradziles gdy było o ustawie o zmianie płci.

    Ustawa która coś komuś _umożliwia_ mi nie przeszkadza. Ustawa która coś
    _promuje_ jak najbardziej tak.

    To jest ta subtelna różnica. Mnie to niepotrzebne ale jeśli komuś pomoże to
    niech ma. Natomiast jestem oczywiście przeciw temu by takie zachowanie
    promować czy też nazywać czymś normalnym i o tym pisałem. Sytuacja gdy ktoś
    ma inną płeć biologiczną a inną "umysłową" _nie_ jest normalna.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 534. Data: 2015-09-29 09:29:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 08:48:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Celowo nie wykonał nawet jednego kroku w jej kierunku.

    dokładnie jest jak mówisz -celowo nie wykonał ani jednago kroku. Prezydent to powazna
    instytucja i nie biega jak chloptas za osobami ktore łamia zasady protokołu i go
    ignorują -obnizylby tym range prezydenta.

    > Coś mieszasz do śledztwa nie potrzeba zidentyfikować wszystkich fragmentów
    > (i tego się nie robi) pogadaj z jakimś ratownikiem. Do śledztwa trzeba tylko
    > ustalić kto zginął.

    ooo, to jakas nowosc -bo mnie sie wydawało ze wiedziec "jak" rowniez jest istotne.
    Zatem do kopaczowej o owe klamstwa zastrzezen nie masz? Bo jesli masz to nie wiem o
    czym dyskutujemy.

    b.

  • 535. Data: 2015-09-29 10:08:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 09:24:13 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > No i? Czy tysiące Polaków przejmują się tym że USA mogą ich deportować? Jak

    na razie nie ma - przy takim podejsciu do imigracji szengen sie moze nie utrzymac.

    > Ja bym powiedział że po prostu przyzwoite.

    A gdzie tam przyzwoite - po prostu krótkowzroczne. W ogóle cała politpoprawnosc gdyby
    ją przeanalizowac okaze sie głupotą i złem. Hasła brzmia nieźle i szlachetnie -
    efekty są czasem godne pomysłów kryminalistów.
    Na przykład - są gwałty i ciąże wśród nieletnich. Politpoprawna angielska metoda
    rozwiązania problemu brzmi "edukujmy młodzież" - dobrze brzmi ? Jasne. Efekt jest
    taki ze problemy nasiliły sie masakrycznie. Ale nadal nie mozna powiedziec "wycofajmy
    sie z tego" tylko mówią "za słabo widac edukowalismy - nasilmy to i zacznijmy juz w
    przedszkolu".

    > Pytam po raz kolejny jaki kłopot wygenerowało nam przyjęcie kilkudziesięciu
    > tysięcy Czeczenów?

    żaden. Tak jak i tysiące ukrainców. Bo czeczency rzeczywiscie byli uchodzcami, znali
    rosyjski czyli łatwo sie uczyli polskiego, i zabrali sie do siebie, a ukraincy u nas
    pracują i sie integrują.
    A unia próbuje nam narzucic własne rozwiązania - a poniewaz króluje tam
    politpoprawnosc standardowo będą dla nas niekorzystne.

> [...]
    > to wiedza i powtarzają ale nikt niema jaj (Angela dosłownie) by taką decyzję

    no wiec my katole zadamy od panstwa polskiego aby sie zajelo sensownymi rozwiazaniami
    - wtedy bedziemy partnerami. A na razie narzuca nam sie role niewolników: angela
    kazała: "jakie jest stanowisko polski? pani piotrowska?
    - Ja?
    ahhh, polen : "ja") - a nasz nibyrząd tylko przekazuje rozkazy.

    > Zgoda

    > Ustawa która coś komuś _umożliwia_ mi nie przeszkadza. Ustawa która coś
    > _promuje_ jak najbardziej tak.

    ta ustawa promuje zmiane mentalnosci tak bysmy nie reagowali na zboczenia. Ot,
    kolejny plasterek.

    b.

  • 536. Data: 2015-09-29 10:10:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-29 o 07:32, Budyń pisze:
> [...]
    uzywajac (nieco przekreconych) słów papieza - cos w stylu: jacy z was katoliccy
    hipokryci skoro nie chcecie przyjmowac imigrantów a sam papiez tak kazal..

    > Mają do uciechę :-) A nam graja na emocjach wywolujac poczucie winy. Odmowiles
    komus przyjecia uchodzcy?

    Ale zobacz - kraj podobno katolicki a tu jakies wiece i inne wyczyny
    deklarowanych popularnych katolikow spod grobu Chrystusa. Pytanie mam
    jedno - kto da sie zamknac w izotermie na kilkaset kilometrow?

    > Fakt. To mój ulubiony publicysta, ale tym razem przesadził.

    Ubywa autorytetow niestety.

    Pozdro.. TK

  • 537. Data: 2015-09-29 10:29:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 10:10:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Ale zobacz - kraj podobno katolicki a tu jakies wiece i inne wyczyny
    > deklarowanych popularnych katolikow spod grobu Chrystusa.

    Nie jestesmy niewolnikiem niemców by cierpiec za niemieckie pomysły. I zauważ ze
    zabroniono zaprosic do siebie chrzescijan - tych zapewne moglibysmy przyjac wiecej
    niz nam kazali. Ale nie, nie wolno - to nie o pomoc tym ludziom tu chodzi. Niemcy
    zachecili milion do przyjechania, sami sobie ich przeselekcjonuja po wykształceniu a
    reszte jak odpady oddadzą europie - a kasy unijnej na to nie bedzie, zobaczysz.
    Dziwisz sie ze nie chcemy w takiej grze brac udziału?

    >Pytanie mam
    > jedno - kto da sie zamknac w izotermie na kilkaset kilometrow?

    just busines :) Gdybys chcial sie dostac do ekonomicznego raju to podejmujesz pewne
    ryzyko i niewygody. Zgineło w podróży jakies 3000 osób na ponad 300000.
    Prawdopodobienstwo smierci na poziomie 1% by sie dostac do raju widac jest
    akceptowalne - ty masz sie przejmowac ze oni ryzykują zyciem?

    > Ubywa autorytetow niestety.

    dla mnie jednorazowa wpadka z pozniejszymi przeprosinami nie skresla czlowieka.
    Zresztą nawet gdyby był chamem to nie trzeba go lubic - ale dyscypliny w ocenach
    polityki mu nie brakuje - zatem i tak warto czytac.

    b.

  • 538. Data: 2015-09-29 11:07:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-29 o 10:29, Budyń pisze:

> [...]
    reszte jak odpady oddadzą europie - a kasy unijnej na to nie bedzie, zobaczysz.
    Dziwisz sie ze nie chcemy w takiej grze brac udziału?

    Troche martwi mnie patrzenie na ludzi przez pryzmat cyfr. Ale.. Nic mi
    nie wiadomo, zeby Niemcy mieli brac do siebie, dokonywac selekcji i
    oddawac niechcianych.

    > just busines :) Gdybys chcial sie dostac do ekonomicznego raju to podejmujesz pewne
    ryzyko i niewygody.

    Jak slysze opowiesci ludzi zostawiajacych tam zniszczone dobrze kiedys
    prosperujace firmy to gdzie ten raj?

    >Zgineło w podróży jakies 3000 osób na ponad 300000. Prawdopodobienstwo smierci na
    poziomie 1% by sie dostac do raju widac jest akceptowalne - ty masz sie przejmowac ze
    oni ryzykują zyciem?

    A mam sie przejmowac Grekami wyrznietymi na plazy?

    > dla mnie jednorazowa wpadka z pozniejszymi przeprosinami nie skresla czlowieka.

    Nie przekresla, ale sa wpadki i wpadki. Gdyby wiecej sluchal niz chcial
    napisac to moze by wpadek nie bylo.
    Ja niezaleznie od tego czy bylbym wierzacym czy nie to cieszylbym sie z
    tego, ze ludzie chca papieza sluchac. To znacznie cenniejszy przekaz jak
    konczita kielbasa. Nie widzialem tez spotkan Ziemkiewicza z setkami
    tysiecy ludzi, ktorzy chca go sluchac. W tej sytuacji pisanie na szybko
    podworkowym jezykiem by zablysnac to jakby pierdniecie kury - okresla
    malosc czlowieka wobec sytuacji, ktorej chyba nie ogarnia.
    Przy okazji - wiesz ilu ludzi przychodzilo na pierwsze audiencjie po
    wyborze Benedykta?

    Pozdro.. TK

  • 539. Data: 2015-09-29 12:04:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 11:07:50 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A mam sie przejmowac Grekami wyrznietymi na plazy?

    ??? o co chodzi?

    b.

  • 540. Data: 2015-09-29 13:40:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-29 o 12:04, Budyń pisze:

    > ??? o co chodzi?

    Byl taki przekaz pare miesiecy temu w tv. Pokazywano fragment filmu
    nagranego przez rzeznikow z isis. Na filmie bylo widac kleczacych Grekow
    na plazy, a pozniej czerwono krwista wode. Obcieto im glowy.
    Pytanie: czy mam sie tym przejmowac?

    Pozdro.. TK