  • 551. Data: 2015-09-30 07:29:16
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 00:32:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dzis w wiadomosciach powiedzieli, ze 11 milionow ludzi w Syrii opuscilo
    > domy. W ich przekonaniu w obawie przed smiercia.

    nikt temu nie przeczy. Tylko ze oni najpierw migrują do turcji. Tam wojny nie ma. I
    gdyby wiedzieli ze do europy nie ma sie co pchac to nie ryzykowali by zycia na tych
    łódkach. A my moglibysmy im pomagac materialnie w obozach. Ale to za proste.

    > Jasne, ze nie nasza. Dlatego napisalem - gdyby byli uposledzeni
    > psychicznie to jako chrzescijanin wsadzisz ich w te lodzie i odeslesz w
    > morze?

    masz do wybou odeslac ich do turcji skad przybyli i tam im wysylac zywnosc, albo
    przyjac. Jesli przyjmiesz to powodujesz dalsza imigracje, nastepny trupy a co
    wazniejsze - koniec europy (co tez odbedzie sie w okolicznosciach masowych mordow). O
    ile wojnie tam nie jestes winien to propagujac glupia pomoc bedziesz winny problemom
    tu.
    Nie mozna byc naiwnym...

    sie nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    > Falszu?

    mamy tu milosnkow kk - oni to odczytaja po swojemu.

    b.

  • 552. Data: 2015-09-30 07:37:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 00:38:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    ktorejs stronie bez gwarancji ze jest to strona wlasciwa.

    > Kogutek, ale ja tylko o tych co przyplyneli. Skoro juz sa to mamy ich
    > potopic?

    przeciez nikt tego nie proponuje. Trzeba ich nakarmic i odeslac bezpiecznym
    transportem do obozow w turcji. Chodzi o efekt psychologiczny - na razie sie pchaja
    bo merkelowa oglosila ze wszystkich przyjmie. Gdy przekaz bedzie ze europejczycy
    odsylaja to przestana sie tu pchac. A moze zaczna walczyc o swoj kraj, kto ich wie.
    Za proste?

    >Kurcze ja patrzylem na te zdjecia dziecka na plazy to widze
    > swoje dzieci, choc prawde mowiac co to za roznica czy to dziecko na

    dajesz soba manipulowac
    http://www.polishexpress.co.uk/steruja-nami-w-sprawi
    e-uchodzcow-zdjecie-martwego-dziecka-na-plazy-inscen
    izacja/

    b.

  • 553. Data: 2015-09-30 09:53:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-30 o 07:29, Budyń pisze:

> [...]
    łódkach. A my moglibysmy im pomagac materialnie w obozach. Ale to za proste.

    Jak dlugi czas jestes w stanie zaakceptowac pomoc w obozach bedac tu i
    jak dlugo bylbys w stanie zaakceptowac pomoc w obozach bedac na ich miejscu?

> [...]
    ile wojnie tam nie jestes winien to propagujac glupia pomoc bedziesz winny problemom

    Ale fakty sa jakie sa. Oni tu przyplywaja i juz. Pytanie czy jako
    chrzescijanin zasniesz spokojnie odsylajac ich do obozow?
    No i sprawa oczywista - nie slyszalem ani jednego glosu ktory by mowil,
    ze obecna sytuacja komus pasuje. Poza przemytnikami oczywiscie. Wiec to
    nie my tworzymy obecny stan. On nas wystawia na probe. Zobaczymy kto zda
    egzamin.

    sie nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    > mamy tu milosnkow kk - oni to odczytaja po swojemu.

    Jesli masz na mysli milosnikow w cudzyslowiu to dawno przestalem sie
    nimi przejmowac. Nie zaleze od nich i mam gdzies co mysla, a mysla
    zawsze zle. Nie maja ciekawych zajec i sa jak radar wylapujacy
    najcichszy szept zeby sie upewnic w nienawisci. Glosza gender,
    tolerancje, pedalow, a przeszkadza im krzyz na kosciele. Nigdy nie ma
    szans na konsensus.

    Pozdro.. TK

  • 554. Data: 2015-09-30 10:35:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-30 o 01:16, Adam Sz. pisze:

    > Tak media robia ludziom wode z mozgu :)

    Ze widze swoje dzieci? To jest wrazliwosc a nie woda z mozgu.

    > A to, ze gina dzieci swiadczy tylko o braku moralnosci tych malpiszonow.

    Ech, jak latwo ferowac wyroki trzymajac puszke piwa przed 50" w salonie.

    > Poogladaj troche filmow z niezaleznych zrodel - oni tych dzieci uzywaja
    > jako taranow, broni, tarcz. Tak naprawde cholera wie czyje sa w ogole te
    > dzieci - jak cos sie dzieje to kazdy bierze na rece dziecko ktore akurat
    > sie napatoczy zeby sie nim oslonic przed policyjna pala, przejsc
    > przez jakas zapore, czy przebic sie nim (no doslownie) przez tlum.
    > Oczywiscie nie wszyscy i nie zawsze ale widzialem takich filmow juz sporo.

    Nie oczekuje, ze ten swiat jest idealny.

    > Ty bys sam sie utopil, a dziecku zginac nie dal. U nich mam wrazenie, ze
    > jest kompletnie odwrotnie. Po trupach do celu.

    Moze tak, moze nie.
    Juz pisalem, ze wolalbym zeby to sie w ogole nie dzialo. Ale komus
    upieprzylo sie we lbie wprowadzac demokracje na calym swiecie. Tu Putin
    mial racje...
    Pisalem tez o problemach mieszkancow poludniowych Wloch, ale co z tego
    skoro jest jak jest.

    Pozdro.. TK

  • 555. Data: 2015-09-30 10:41:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > A co z tymi co w tej chwili plyna i jutro beda plyneli i za tydzien i ..... .
    Roznioslo sie po Afryce ze Niemcy przyjmuja to cala Afryka tu wali. W polowie panstw
    afrykanskich jak nie ma wojny to jest jakis dyktotor. W tym roku to juz nie, ale jak
    obstawiasz. W polowie przyszlego roku czy na jesieni panstwa europejskie zaczna
    minowac Morze Srodziemne i plaze. Na razie w publikatorach sie uspokilo, nie chca
    wkurwiac ludzi.

    Do gazu ich.

    Pozdro.. TK

  • 556. Data: 2015-09-30 10:49:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-30 o 07:37, Budyń pisze:
> [...]
    odsylaja to przestana sie tu pchac. A moze zaczna walczyc o swoj kraj, kto ich wie.

    A pytal ktos Turkow czy nie beda strzelac jak zacznie sie im odsylac
    czarterem?

    > dajesz soba manipulowac
    > http://www.polishexpress.co.uk/steruja-nami-w-sprawi
    e-uchodzcow-zdjecie-martwego-dziecka-na-plazy-inscen
    izacja/

    Kazdy daje soba manipulowac, to zaden wstyd. Inaczej nie byloby reklam.
    Co do dziecka nie widze roznicy. Smierc to smierc. Inscenizacja? Moze,
    ale to i tak smierc. Ojciec Grek? No rece opadaja na takiego ojca. Co
    wiecej mozna powiedziec.. O ile to oczywiscie prawda. Bo skad wiesz, ze
    ten artykul to nie manipulacja?

    Pozdro.. TK

  • 557. Data: 2015-09-30 11:00:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >maniek - wyłącz emocje bo ci sie włączyły. Nie siedzimy w kinie na łzawym
    >filmie tylko mamy realny problem. Zauwaz ze oni tu płyną z turcji.
    >Niewątpliwie cierpia tam niedostatek ale tam ich zyciu nic nie grozi

    http://amnesty.org.pl/no_cache/aktualnosci/strona/ar
    ticle/8037.html

    >Ino do raju chcial sie dostac.

    Ech ty malowany katoliku....

  • 558. Data: 2015-09-30 11:28:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    odsylaja to przestana sie tu pchac. A moze zaczna walczyc o swoj kraj, kto ich wie.

    i co? wsadzisz ich i wysadzisz z tego transportu przy pomocy batogów i
    psów strażniczych?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 559. Data: 2015-09-30 11:37:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 11:00:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > http://amnesty.org.pl/no_cache/aktualnosci/strona/ar
    ticle/8037.html

    > Ech ty malowany katoliku....

    ale potrafisz czytac watek ze zrozumieniem? by była mowa o raju ekonomicznym i w tym
    sensie pisze o raju. No ale ok - dla niektórych czytacz powinienem skrótów nie
    stosowac -za trudne.

    b.

    b.

  • 560. Data: 2015-09-30 11:54:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    ticle/8037.html

    >ale potrafisz czytac watek ze zrozumieniem? by była mowa o raju
    >ekonomicznym i w tym sensie pisze o raju.

    A niby o czym ja pisze? Odmawiasz ludziom prawa człowieczeństwa
    pseudochrześcijaninie.