  • 61. Data: 2015-09-09 13:02:16
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > ROTFL. Naiwniak. To po chuj oni wyrzucaja swoje paszporty? Zeby nie dalo sie
    > ich zidentyfikowac w zaden sposob. Bo polowa z nich przyjechala tutaj obciac
    > ci leb. ISIS DOKLADNIE taki scenariusz zapowiadalo na poczatku roku.

    jakie te służby głupie. oni wyrzucili paszporty a ty ich
    zidentyfikowałeś bez problemu. Powinni zatrudnic Cię na etapie wróżki

    > Czytaj dalej Wyborcza lewusie. TFU!

    to jak ciebie nazwać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2015-09-09 13:07:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > W Wyborczej niedawno przekonywali, ze Szwecja KIEDYS MIALA PROBLEM z
    > imigrantami.
    > KIEDYS :-))) Przczytalem o tym po tym, jak od dwoch dni czytalem o Szwecji
    > ruinie do jakiej doprowadzil ten kraj ich multi kulti. Szwecja jest wzorem
    > jak bardzo multi kulti sie nie sprawdza i jak bardzo nie ma sensu, a oni

    Wyborcza nie jest gazetą "wodzowską" ani organem partyjnym. Tam oprócz
    faktów masz _opinie_ poszczególnych dziennikarzy. Nie raz i nie dwa w jednym
    numerze widziałem całkiem sprzeczne _opinie_ i każda popartą argumentami.

    Akurat w temacie imigrantów bardzo łatwo napisać skrajnie różne i oba
    prawdziwe artykuły. Bo wszystkie poniższe zdania są prawdziwe:
    - wśród imigrantów są uchodźcy wojenni którzy stracili dom i cały dobytek a
    ich miasto/wieś są okupowane
    - wśród imigrantów co uchodźcy polityczni którym w ich kraju grozi śmierć
    - wśród imigrantów są uchodźcy religijni którym w ich kraju grozi śmierć
    - wśród imigrantów są zarówno obecni jak i przyszli terroryści
    - wśród imigrantów są fanatycy religijni którzy zwęszyli okazję do
    "krucjaty"
    - wśród imigrantów są emigranci zarobkowi który nie dotyczą powyższe
    twierdzenia a którzy jadą po socjał

    Jak widzisz można spłodzić artykuł o biednych wygnanych bez dachu nad głową,
    jak i o otwieraniu drzwi na oścież terrorystom.

    Ciężko znaleźć wiarygodne źródło informacji ale już w Lipcu w kilku gazetach
    (nie polskich) czytałem że liczba imigrantów ekonomicznych znacznie
    przekracza liczbę uchodźców wojennych/politycznych/religijnych. Po prostu
    ktoś zwietrzył dobry interes na pośrednictwie w transporcie ludzi.

    Widziałem nawet reportaże z Afryki gdzie w krajach dalekich od wojny i głodu
    przychodzi ktoś z ulotką reklamową socjału w Europie i oferuje wyjazd na
    "saksy" za kilka euro od łebka i wielu sprzedaje co ma i jedzie. Dokładnie
    tak samo jak Europejczycy ponad 100 lat temu za wielką wodę.

    Oni po prostu uwierzyli że u nas jest raj :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 63. Data: 2015-09-09 13:09:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 9 września 2015 12:42:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Czytaj dalej Wyborcza lewusie.

    Nie czytuje, ale ty pewnie tak skoro wiesz co tam jest.

    >TFU!

    Zabawny jesteś :-)

  • 64. Data: 2015-09-09 13:11:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >I nie rob kurwy z logiki. ISIS nie rusza muzulmanow

    Bzdura. Tłuku.

    >Skoro uciekaja z powodu wojny to dlaczego cisna do Niemiec i Szwecji?
    >Po drodze maja kilkanascie roznych krajow w ktorych NIE MA WOJNY.

    Powiem więcej tam niczego nie ma.

  • 65. Data: 2015-09-09 13:13:45
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 12:52, Ergie pisze:
    > Pierwsze (JOW) i trzecie (domniemanie niewinności) było konkretne i
    > zadane prostym językiem.

    Nie było żadnych konkretów, w jakiej formie te JOWy by miały być, bo
    jest ich przynajmniej kilka, dość zmieniających sytuację.
    A co do domniemanej niewinności - juz prof. Modzelewski (prawnik)
    wyjaśniał, że to, co się wydaje przeciętnemu Kowalskiemu, że z tego
    pytania wynika, nijak ma się do samego pytania. Bowiem pytanie było o
    WYKŁADNIĘ, a nie o treść przepisów, a to dwie różne rzeczy.
    Tyle, że na to mamy już ustawę, które weszła w życie (notabene akurat
    poprawnie sformułowaną, w przeciwieństwie do pytania) i to pytanie w
    ogóle było zbędne. Pomijając już fakt, że taka sprawa powinna być
    domyślnie oczywista i pytanie o to jeszcze w referendum jest co najmniej
    żenujące.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 66. Data: 2015-09-09 13:15:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 13:07, Ergie pisze:

    > Oni po prostu uwierzyli że u nas jest raj :-)

    Jak nic elektorat Tuska.

  • 67. Data: 2015-09-09 13:17:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-09-09 o 12:42, Ghost pisze:

    >http://www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-
    State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe
    -Refugees

    Ok, koryguję: "Ty byś pewnie w czasie wojny odsyłał Żydów do Niemiec, bo być
    może są wśród nich ukryci nazistowscy sabotażyści", teraz lepiej?

    Pomijam, że pohuj wysyłać gunmenów niepewną drogą, za to ze stuprocentowa
    pewnością, że będą mieli zdjęte odciski palców itp. jak mają kasę na zwykły
    transfer? Przecież to strachy dla frajerów. S T R A C H !!! Się doskonale
    sprzedaje, terroryści handlują prawie wyłącznie nim. Jak widac w tym wątku,
    sprzedali go bardzo wielu ludziom.

  • 68. Data: 2015-09-09 13:19:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna by zrozumiec jak by kobiety z dziecmi przyjechaly bo ich mezowie bija sie z
    panstwem islamskim. Z fatek i filmow wychodzi ze wsrod uchodzcow jedna kobieta ma z
    szesciu mezow. Panstwo Islamskie pokazalo mape Europy. Do 2020 przewidzieli granice
    Panstwa Islamskiego z Polska. Wszystko wskazuje ze moze im sie udac. Zeby sie nie
    okazalo ze do Rosji bedziemy spierdalac.

  • 69. Data: 2015-09-09 13:24:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-09-09 o 08:10, Ghost pisze:
> [...]
    1823993.1073741828.183689351825015/418078865052728/?
    type=1

    >Jak streści, to cała istota przekazu sobie pójdzie w las.

    Co to jest ta mityczna "istota przekazu"?

  • 70. Data: 2015-09-09 13:25:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-09-09 o 10:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Formalnie to my nawet do tych pierwszych 12-tu tysięcy nie jesteśmy
    >zobowiązani. Natomiast jakaś komisarz europejka już się odgraża, że będą
    >żądać karnych wpłat od krajów, które uchodźców nie przyjmą lub ewentualnie
    >zamkną tym krajom kurek z pieniędzmi z unii.

    Bo strach sie dobrze sprzedaje :-)