  • 1. Data: 2011-08-13 17:55:25
    Temat: impregnat do drewna - jaki?
    Od: "*HoYa*" <j...@k...pl>

    Witam.
    Mam do pomalowania spory kawałek płotu z drewna modrzewiowego(dużo masy
    drzewnej) i 16 m 2 werandy z sosny.
    Chcę to rzecz jasna zaimpregnować w takiej samej tonacji kolorystycznej.
    Moje pytanie jednak to ; Ponieważ jest tego sporo, to zależało by mi na
    impregnacie nie drogim a skutecznym.
    Czy ktoś zastosował u siebie coś podobnego i mógłby mi podpowiedzieć, żebym
    nie puściła się boso?
    Dziękuję.

    --
    hoja ~ Stare chińskie przysłowie głosi:
    "Jeśli nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie"

  • 2. Data: 2011-08-14 07:01:36
    Temat: Re: impregnat do drewna - jaki?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 13 Sie, 19:55, "*HoYa*" <j...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > hoja ~ Stare chińskie przysłowie głosi:
    > "Jeśli nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie"

    tikkurila valtti expert

    pozdrawiam
    s_13