  • 51. Data: 2012-05-08 20:34:16
    Temat: Re: indukcyjka
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > no fakt że od czasu gdy gotuje na indukcji to nie zmieniam patelni...
    >
    > na gazie jakoś sie szybko zużywały

    Porównywałeś kiedyś koszty nośników energii?? Gaz jest jeszcze tak tani że
    żeden patent elektryczny mu nie podskoczy.

    Logika mniej więcej taka sama jak sypanie odkamieniacza do pralki, pralka i
    tak padnie a gdyby odkładać kasę wydaną na odkamieniacz to uzbierałoby sie w
    miedzyczasie na nową pralkę :>>>

    Noworodki też zapewne lepiej od urodzenia karmić mlekiem w proszku ;
    Japończycy już w to uwierzyli. Cociaż akurat nie sądze ,zebyś miał dzieci ,
    jestes zbyt pragmatyczny (subiektywnie)żeby tolerowac w domu takie niszczące
    pasożyty; poza tym trzeba ten kredyt za mieszkanie spłacać i tak to się cała
    Europa obudzi kiedyś w czarnej dupie bo oczyms to się zapomniało w tym
    wyscigu szczurów.

    żegnam wzorowego konsumenta

    Dziobak

  • 52. Data: 2012-05-08 22:14:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Porównywałeś kiedyś koszty nośników energii?? Gaz jest jeszcze tak
    > tani że żeden patent elektryczny mu nie podskoczy.

    drogi dziobaku, a chodzisz ty czasem do miasta do kawiarni? Wiesza iel sie
    przepłąca za tę kawę?

    Kuchnia indukcyjna jest WYGODNA, ponadto nie mam gazu w domu.

    > Logika mniej więcej taka sama jak sypanie odkamieniacza do pralki, pralka
    > i tak padnie a gdyby odkładać kasę wydaną na odkamieniacz to
    > uzbierałoby sie w miedzyczasie na nową pralkę :>>>

    Proszki zawierają substancję zabezpieczające.

> [...]
    > spłacać i tak to się cała Europa obudzi kiedyś w czarnej dupie bo
    > oczyms to się zapomniało w tym wyscigu szczurów.

    ciach bzdety... kogut... znaczy dziobaku.

  • 53. Data: 2012-05-08 23:41:47
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > ciach bzdety... kogut... znaczy dziobaku.

    ciach , srach

    żyj Dyjorku w tym świecie iluzji , żyj i sto lat , ale nie zazdroszczę ci
    prostoty pojmowania świata :>>>

    beznamiętnie

    Dziobak

  • 54. Data: 2012-05-08 23:47:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 May 2012 23:41:47 +0200, Dziobak napisał(a):

> [...]
    >
    > ciach , srach
    >

    > żyj Dyjorku w tym świecie iluzji , żyj i sto lat , ale nie zazdroszczę ci

    Gdybyś nie podkreślił "beznamiętnie", pomyślałabym "no no, ale się facet
    zapluł" :-D

  • 55. Data: 2012-05-09 00:03:53
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > drogi dziobaku, a chodzisz ty czasem do miasta do kawiarni? Wiesza iel sie
    > przepłąca za tę kawę?

    Facet!!!! To nie ma nic do rzeczy !

    Poza tym widzę ,że emocje wpływają ci na brak panowania nad literówkami :>>

    Nie masz gazu , twój i nowych przepisów budowlanych problem.

    Wiesz ilu widziałem takich , co mają kuchnie wyposażone w high-endowy sprzęt
    a i tak żrą na mieście , graty tylko dla szpanu a czasu na zrobienie czegoś
    bardziej skomplikowanego od kanapki nie ma , bo trzeba sączyć jad na forach
    ?

    Nie wiem czy chodzę do miasta do kawiarni bo z mojego gumna gdzie 100%
    głosowało na pis może być za daleko i mi się walonki rozsypią przedwcześnie
    a "nic tak nie śmierdzi jak moje onuce" .
    Poza tym to moja sprawa gdzie mieszkam i jest to gówniana zaczepka jak i
    cała ta sztucznie przez ciebie podtrzymywana dyskusja ; kawiarnia musi być
    warta pójścia do niej - ewentualnie czy chcesz podyskutować progach
    dochodowych czy o ekspresach - automatach cisnieniowych ?
    Mógłbyś sobie poszukać w sieci takiego o którym napisał producent albo jego
    wasal najwięcej dobrego i żeby Kogutek się prędzej zesrał ,niz go miernikiem
    z lidla by ogarnął , a szpan będzie na cały wysoki budynek.

    beznamiętnie

    Dziobak

  • 56. Data: 2012-05-09 01:02:04
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dziobak <d...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > Europa obudzi kiedyś w czarnej dupie bo oczyms to się zapomniało w tym

    A Ty Dziobak lubisz karmić dwa solitery czy wolałbyś jednego. I co z tego że
    gaz tańszy jak mało gotujemy i prawie sam abonament był płacony + jakieś
    grosze za gaz. Tyle samo wychodzi prąd a jednego solitera otrułem. W dupie ma
    Europę z jej przebudzeniem. Mnie już wtedy nie będzie.

  • 57. Data: 2012-05-09 05:29:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
> [...]
    > albo jego wasal najwięcej dobrego i żeby Kogutek się prędzej zesrał
    > ,niz go miernikiem z lidla by ogarnął , a szpan będzie na cały wysoki

    psychiatra... czy jest na sali psychiatra?

  • 58. Data: 2012-05-09 07:21:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-05-07 17:07, Andy Niwinski pisze:

    > Może nie instytut, ale chyba dokładnie opisane jak dokonywano pomiaru:
    > http://www.audytorzy.com/img/file/Badania%20AGD/Poro
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

    Z inżynierskiej ciekawości rzuciłem okiem. *Brak podpisów osób
    prowadzących badania*. Pomiar hałasu OKDR. Liczenie niepewności pomiarów
    powala na kolana, ale tylko nieobeznanych w temacie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 59. Data: 2012-05-09 17:41:24
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *PeJot* wdusil[a] knefle:

    >Z inżynierskiej ciekawości rzuciłem okiem. *Brak podpisów osób
    >prowadzących badania*. Pomiar hałasu OKDR. Liczenie niepewności pomiarów
    >powala na kolana, ale tylko nieobeznanych w temacie.

    No i te niesamowite 90%

  • 60. Data: 2012-05-09 22:10:11
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > psychiatra... czy jest na sali psychiatra?

    ...w zasadzie to nawet ani śmieszny ani zabawny nie jesteś nie mówiąc o
    myśleniu abstrakcyjnym ; taki krakowski splean
    Ale dalego zajdziesz , świat takich kocha.

    beznamiętnie

    Dziobak