  • 61. Data: 2012-05-10 22:04:47
    Temat: Re: indukcyjka
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał

    > A Ty Dziobak lubisz karmić dwa solitery czy wolałbyś jednego.

    Ja w kwestii formalnej : z biologicznego puntu widzenia nie można byc
    żywicielem więcej niż jednego tasiemca ;)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 62. Data: 2012-05-10 23:19:47
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dziobak <d...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja w kwestii formalnej : z biologicznego puntu widzenia nie można byc
    > żywicielem więcej niż jednego tasiemca ;)

    O przenośniach słyszałeś?

  • 63. Data: 2012-05-13 02:38:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-09 07:21, PeJot pisze:
> [...]
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

    > Z inżynierskiej ciekawości rzuciłem okiem. *Brak podpisów osób
    > prowadzących badania*. Pomiar hałasu OKDR. Liczenie niepewności pomiarów
    > powala na kolana, ale tylko nieobeznanych w temacie.

    Mnie również zdziwiło skąd wiedzieli, że dany palnik ma taką moc - z
    danych producenta?

  • 64. Data: 2012-05-13 07:48:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    >>> http://www.audytorzy.com/img/file/Badania%20AGD/Poro
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

    > Mnie również zdziwiło skąd wiedzieli, że dany palnik ma taką moc - z
    > danych producenta?

    eureka... podać ręczniczek?

  • 65. Data: 2012-05-13 19:46:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-13 07:48, Marek Dyjor pisze:

    > eureka... podać ręczniczek?

    Ale nie powinni polegać na danych producenta, tylko samemu mierzyć,
    inaczej OKD taki wynik rozbić.

  • 66. Data: 2012-05-13 21:34:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    > Ale nie powinni polegać na danych producenta, tylko samemu mierzyć,
    > inaczej OKD taki wynik rozbić.

    nie zmierzyli też parametrów paliwa (gazu) oraz napięcia w sieci, nie
    skontrolowali przyrządów itp. ad absurdum

  • 67. Data: 2012-05-14 00:37:53
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czych.pdf

    > nie zmierzyli też parametrów paliwa (gazu) oraz napięcia w sieci, nie
    > skontrolowali przyrządów itp. ad absurdum

    Jak widać po Tobie nie jest to wszystko potrzebne jak chcę się kogoś w chuja
    zrobić. Przed chwilą sprawdziłem ile energii zużyje czajnik znanego
    producenta. Zużył więcej niż w tym super badaniu zużyła indukcja. Cudem to
    pachnie.

  • 68. Data: 2012-05-14 05:21:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > w chuja zrobić. Przed chwilą sprawdziłem ile energii zużyje czajnik
    > znanego producenta. Zużył więcej niż w tym super badaniu zużyła

    a czym to zmierzyłeś?

  • 69. Data: 2012-05-14 13:29:42
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a czym to zmierzyłeś?

    Jak fakty nie zgadzają się z Twoimi poglądami to teraz szukasz dziury w całym.
    Nic nie poradzę że naiwny jesteś i wdrukowałeś sobie bzdurę do głowy. Nie mam
    zamiaru kopać się z koniem.

  • 70. Data: 2012-05-14 19:16:44
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > całym.
    > Nic nie poradzę że naiwny jesteś i wdrukowałeś sobie bzdurę do głowy. Nie

    A powiedz czemu się tak tego czajnika czepiłeś? Gotujesz w tym swoim
    cudownym czajniku zupy, ziemniaki, smażysz mięso? Bo ja się Ciebie czepiłem
    po takim Twoim fanzoleniu:

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> > Guzik prawda. Cewka w płycie i
    dno naczynia to nic innego niż transformator
> [...]
    > w danych technicznych producenci podawali sprawność na granicy 75-80%.
    > Taką
    > sprawność uzyskiwali w laboratorium przy idealnie dobranych garnkach i
    > patelniach. Trafiła mi się prawie darmo nowa płyta z płytkami oporowymi.
    > Jak
    > nauczyliśmy się na niej gotować to nic innego nie chcę. Płyta indukcyjna
    > ma na
    > pewno wiele zalet. Łatwo umyć, ładniejsza. Ale pod względem sprawności,
    > czyli
    > ile kosztuje gotowanie uważam że ustępuje archaicznej płytce oporowej.

    Jak dostałeś za friko płytę oporową, to nie chrzań, że jest najcudowniejsza.
    I nie mieszaj do tego Twojego genialnego czajnika.