  • 11. Data: 2010-08-06 14:21:49
    Temat: Re: informacja stosowanie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i3gee5$h7q$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak już inni odpisali nie jest ważne ile tej wody nalejesz, ważne jest
    > ilość środka na danej powierzchni.

    Hejka. Jesteś pewien, że stężenie cieczy roboczej nie jest ważne?
    Pozdrawiam nieprzekonywująco Ja...cki

  • 12. Data: 2010-08-06 18:15:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 16:21:49 +0200, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Jesteś pewien, że stężenie cieczy roboczej nie jest ważne?
    > Pozdrawiam nieprzekonywująco Ja...cki

    Ważne o tyle, żeby nie zaszkodziło ogrodnikowi. Czyli na pewno nie 1 litr
    wody na 100m2 powierzchni.

  • 13. Data: 2010-08-06 20:54:58
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Ważne o tyle, żeby nie zaszkodziło ogrodnikowi. Czyli na pewno nie 1 litr
    > wody na 100m2 powierzchni.

    Zdziwisz się - pryskający musi mieć odzież roboczą i ochronną, rękawice i
    maskę. A co do ilości wody może to być 1 litr na 100 m^2 - przez atomizery.
    Tak się pryska turbinowymi opryskiwaczami.

  • 14. Data: 2010-08-06 21:51:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 22:54:58 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Zdziwisz się - pryskający musi mieć odzież roboczą i ochronną, rękawice i
    > maskę.

    Tak, zdziwię się, bo już widzę, jak wątkodaw/ca/czyni leci do sklepu po
    odzież ochronną, maskę i rękawice, aby 5 l roztworu rozpylić.

    > A co do ilości wody może to być 1 litr na 100 m^2 - przez atomizery.
    > Tak się pryska turbinowymi opryskiwaczami.

    Jak wyżej - amator z 5 litrami wody biegnie po turbinowy zamgławiacz.

  • 15. Data: 2010-08-06 22:24:19
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie lubię gdy środki chemiczne zawierają instrukcję
    > taką jak np. Starane 250, gdzie jest napisane 8-12 ml na 100m2.
    > To ile ma wlać tego środka do spryskiwacza 5 litrowego?
    > Skąd mam wiedzieć ile m2 ud mi się tymi 5 litrami opryskać?
    > Jak Wy stosujecie takie środki?

    Środka zużyjesz w zależności od intensywności zachwaszczenia terenu, który
    masz zamiar oporyskać i wysokości chwastów czyli powierzchni opryskiwanej.
    Wystarczy wnikliwie doczytać instrukcję:
    http://www.dowagro.com/PublishedLiterature/dh_0066/0
    901b80380066c46.pdf?filepath=pl/pdfs/noreg/011-07023
    .pdf&fromPage=GetDoc
    strona 3. podają, że na 1 ha 200 do 300 litrów wody i 1,5 litra ŚOR.
    Reszta to już podstawowa matematyka.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 16. Data: 2010-08-07 03:39:48
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Tak, zdziwię się, bo już widzę, jak wątkodaw/ca/czyni leci do sklepu po
    > odzież ochronną, maskę i rękawice, aby 5 l roztworu rozpylić.

    > Jak wyżej - amator z 5 litrami wody biegnie po turbinowy zamgławiacz.

    Na temat 5 litrowego opryskiwacza cięnieniowego już skończyliśmy dyskusję,
    po co nawracasz?
    Lubisz, jak to kobieciny mieć ostatnie słowo? :-)))))))

  • 17. Data: 2010-08-07 03:41:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

    > Reszta to już podstawowa matematyka.
    >
    > Pozdrawiam pogodnie
    > skryba

    I pamiąć ze szkoły. :-)))) To być trudna wiedza.

  • 18. Data: 2010-08-07 08:30:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 05:39:48 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Na temat 5 litrowego opryskiwacza cięnieniowego już skończyliśmy dyskusję,

    Ty się wypowiedziałeś, a ja odpowiadam.

    > po co nawracasz?

    Po co nawracasz?

    > Lubisz, jak to kobieciny mieć ostatnie słowo? :-)))))))

    To nie zależy od lubienia, tylko od posiadania.

  • 19. Data: 2010-08-07 08:56:50
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > To nie zależy od lubienia, tylko od posiadania.

    Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się posiada, od czasu do czasu...

  • 20. Data: 2010-08-07 10:08:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 10:56:50 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się posiada, od czasu do czasu...

    Ja posiadam zawsze, kiedy mam rację.