  • 241. Data: 2012-05-13 18:40:44
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Vqk6s$17R@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, publicznie sie przyznajesz do dwóch przestepstw na raz?

    Do jakich dwóch przestępstw?
    Co ty pier.....sz?
    Napisałem, że "namierzenie adresu domowego i danych osobowych nie stanowi
    żadnego problemu".
    Gdzie tu wiszisz przestepstwo i jakie?
    Chodzi ci o ujawnienie danych osobowych przez znajomego z TP S.A.?
    Nigdzie nie pisałem, że coś takiego wcześniej miało miejsce.
    Napisałem tylko, że przerabiałem przypadek z gówniarzem w odniesieniu do
    namierzenia danych osobowych, który mnie chciał okraść na Allegro, ale nie
    napisałem w jaki sposób dotarłem do tych danych. Zarówno można sądzić, że
    skorzystałem z pomocy znajomego, ale równie dobrze mogła tego dokonać
    policja lub mogłem dokonać tego sam, wyszukując informacji o użytkownikach
    internetu w bazach IP.
    Napisałem tylko, że mnie korci, aby skorzystać z pomocy znajomego. Nawet nie
    napisałem, że z całą pewnością tego dokonam, tak więc nawet nie zaistniało
    spełnienie warunku zamiaru popełnienia przestępstwa.
    Ponadto w przypadku uzyskania takich informacji w sposób nielegalny,
    kwalifikujący się nawet jako przestępstwo w celu ujawnienia lub zapobieżenia
    innego przestępstwa, sąd może odstąpić i z całą pewnością odstąpi od
    wymierzenia kary.

    Tak więc adasiu lecz się na nogi ..... i ucz się czytać ze zrozumieniem, bo
    tego nie potrafisz.

  • 242. Data: 2012-05-13 19:37:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 14:59, Adam Płaszczyca pisze:

    > Podżeganie do przestępstwa, Andrzej...

    A jakiego? I jakie podżeganie? Teoretycznie te informacje nie muszą być
    zastrzeżone, podobnie jak np. filmy w sieci mogą być zupełnie legalnie
    udostępnione.

    To broszka udostępniającego, żeby sprawdzić, czy może udostępnić. A nie
    tego, kto te dane uzyskał.

  • 243. Data: 2012-05-13 19:39:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 15:02, Adam Płaszczyca pisze:

    > Jeden złapany wsypywał - czyli podawał dane które pozwalały na znalezienie
    > innych dowodów.
    > Wybacz, ale w sytuacji, kiedy mamy do czynienia słowo kontra słowo -
    > elektryk zeznaje, że ja wiedziałem, ja zeznaje, że nic podobnego żadnego
    > dowodu nie przeprowadzisz. Jest papier, który elektryk podpisał i to jest
    > dowód niepodważalny na to, że potwierdził nieprawdę.
    > I jak dla mnie co najwyżej on może miec dalej regres.

    Teoretycznie do pewnego stopnia masz rację, ale - nawet pomijając
    ewentualne nagrania rozmów - sąd może skorzystać z własnego
    doświadczenia życiowego i uwierzyć elektrykowi. I co zrobisz sądowi?

  • 244. Data: 2012-05-13 20:11:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 18:40:44 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > żadnego problemu".
    > Gdzie tu wiszisz przestepstwo i jakie?
    > Chodzi ci o ujawnienie danych osobowych przez znajomego z TP S.A.?

    Jacusiu, kręć dalej.

> [...]
    > napisałem w jaki sposób dotarłem do tych danych. Zarówno można sądzić, że

    Oj, czy ja napiusałem, że popełniłeś przestępstwa?

    > Napisałem tylko, że mnie korci, aby skorzystać z pomocy znajomego. Nawet nie
    > napisałem, że z całą pewnością tego dokonam, tak więc nawet nie zaistniało
    > spełnienie warunku zamiaru popełnienia przestępstwa.

    Oj, jedynie zamiar jego popełnienia. Zresztą, po co mi sie tłumaczysz?
    Bedziesz prorokowi te kity wciskał :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 245. Data: 2012-05-13 20:51:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 19:37:33 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakiego? I jakie podżeganie? Teoretycznie te informacje nie muszą być
    > zastrzeżone, podobnie jak np. filmy w sieci mogą być zupełnie legalnie
    > udostępnione.

    Ujawnienia danych chronionych.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 246. Data: 2012-05-13 20:52:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 19:39:29 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Teoretycznie do pewnego stopnia masz rację, ale - nawet pomijając
    > ewentualne nagrania rozmów - sąd może skorzystać z własnego
    > doświadczenia życiowego i uwierzyć elektrykowi. I co zrobisz sądowi?

    No w Polsce to sąd może uwierzyć nawet plamom na słońcu - sam o tym coś
    wiesz ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 247. Data: 2012-05-13 22:27:43
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Vqk9N$17U@mike.oldfield.org.pl...

    > Wiesz, kiedys byłem listonoszem :D

    I dlatego pozostała ci pusta, bezużyteczna torba, z której nie będzie
    potomstwa? :)

  • 248. Data: 2012-05-13 22:55:04
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3VrClW$18a@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, kręć dalej.
    [...]
    > Oj, czy ja napiusałem, że popełniłeś przestępstwa?

    [...]
    > Oj, jedynie zamiar jego popełnienia.

    No to przeproś i spierd....j zakłamana gnido.

    > Zresztą, po co mi sie tłumaczysz?

    Tobie tłumaczył? W żadnym wypadku. Pokazuję ci tylko jaki jesteś tępy.

    > Bedziesz prorokowi te kity wciskał :D

    Obiecujesz mi to już od kilku lat. Tylko który z nich potraktuje cię
    poważnie?

  • 249. Data: 2012-05-13 23:08:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:27:43 +0200, Plumpi napisał(a):

    > I dlatego pozostała ci pusta, bezużyteczna torba, z której nie będzie
    > potomstwa? :)

    Nie, ta zostawiłem u Ciebie :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 250. Data: 2012-05-13 23:15:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 23:08, Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie, ta zostawiłem u Ciebie :D

    To się robi męczące...