  • 301. Data: 2012-05-16 14:24:35
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:4fb3916b$1@news.home.net.pl...

    > Nie zrozumiałeś.
    >
    > Zostawiam swoje dane w firmie A.
    >
    > Czy firma A wg. ciebie nie ma prawa zaproponować opcji udostępniania
    > moich danych stronom trzecim?
    >
    > I jak ktoś otrzymujący dane od tej firmy mógłby wiedzieć, czy złożono mi
    > taką ofertę i czy się na nią zgodziłem czy nie?

    Daj spokój z tym durniem, on jest głupszy niz przewidują to wszelkie ustawy
    i normy :)

  • 302. Data: 2012-05-16 14:47:56
    Od: Plumpi <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-11 21:15, news pisze:

    > Mnie jakoś nie martwisz, bo według obowiązującego prawa to osoba
    > stawiająca zarzut musi wskazać stosowne ustawy, czyli wykazać ze prawo
    > zostało złamane.
    > Krótka piłka, Ty nie potrafisz czyli bredzisz!

    Koleś, tobie się popier...ły ostatnie rozprawy sądowe ze swobodną
    dyskusja na grupach dyskusyjnych.
    Mnie natomiast zwisa i powiewa co ty o tym myślisz. Żyj sobie w błogiej
    nieświadomości, a życie kiedyś samo zweryfikuje, kto miał rację.

  • 303. Data: 2012-05-16 15:05:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 13:37:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zostawiam swoje dane w firmie A.
    >
    > Czy firma A wg. ciebie nie ma prawa zaproponować opcji udostępniania
    > moich danych stronom trzecim?

    Stronom trzecim, bez Twojej zgody nie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 304. Data: 2012-05-16 15:44:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2012 15:05, Adam Płaszczyca pisze:

    > Stronom trzecim, bez Twojej zgody nie.

    Adaś... SKUP SIĘ!

    Czy firma A nie ma prawa zaproponować MI opcji udostępniania moich
    danych? Czy może JA nie mam prawa takiej zgody udzielić?

    Bo o ile mi wiadomo firma A ma możliwość zadania MI (czy innej osobie,
    która daje swoje dane) takiego pytania i ja mam możliwość odpowiedzenia
    twierdząco, zatem skąd wiesz, czy ów anonimek przypadkiem zgodził się na
    udostępnianie swoich danych, czy nie? Może się zgodził, może nie, ale to
    broszka posiadającego te dane wiedzieć, co i komu może udostępniać.

  • 305. Data: 2012-05-16 16:01:04
    Od: Plumpi <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-15 22:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro ty rozumiesz (prawda?) to trywialne dla ciebie powinno być
    > wskazanie "palcem" fizycznych różnic.
    >
    > Dlaczego wymigujesz się od odpowiedzi? Czyżbyś faktycznie nie miał
    > zielonego pojęcia ponad wykute na pamięć Święte Normy?

    Nie cierpię śmierdzących leni.
    Wskazałem Ci palcem. Uważasz, że jeszcze powinienem przyjechać do Ciebie
    i czytać Ci wieczorami "bajeczki na dobranoc"? :)
    Wybacz, ale ja nie mogę poświęcać czasu tylko i wyłącznie na prostowanie
    poglądów ludzi, którzy mają mnię totalnie w d....

    > Jak? Konkrety proszę!

    > Którymi i w jakim zakresie?

    > "Wiem.... ale nie powiem!"
    >
    > Tak można na razie podsumować twoją "odpowiedź".

    Bo wymaga to zbyt dużego tłumaczenia i wyjaśniania podstaw elektryki
    oraz jak działa obecnie ochrona przeciwporażeniowa poprzez "szybkie
    wyłączenie", a na czym polegała ochrona poprzez "zerowanie" i
    "uziemienie" oraz jakie są wymagania dotyczące parametrów instalacji i
    zabezpieczeń.
    Chcesz się dowiedzieć to włóż odrobinę pracy, tym bardziej, że w dobie
    internetu oraz Google, masz wiedzę na kliknięcie myszką. Fakt, że trochę
    czasu wymaga przeanalizowanie tych wszystkich informacji oraz ich
    zrozumienie. Najlepsza wiedza to ta, do której dochodzi się samemu.
    Ponadto znając życie, jestem przekonany, że nawet gdybym Ci wszystko dał
    "gotowe na tacy" to i tak będziesz obstawał przy swoim, wedle Pawlakowej
    zasady "Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie".
    Poza tym jak się komuś daje "wszystko na tacy" to z reguły nikt tego nie
    docenia i nawet mu się nie chce sprawdzić czy jest to prawda czy nie - z
    reguły będzie obstawał przy swoim. Masz przykład adasia.

  • 306. Data: 2012-05-16 16:21:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:44:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Adaś... SKUP SIĘ!
    >
    > Czy firma A nie ma prawa zaproponować MI opcji udostępniania moich
    > danych? Czy może JA nie mam prawa takiej zgody udzielić?

    Ma prawo.

    A następnie, firma B, żeby mogła te dane przetwarzac musi dostać ta zgodę.
    Jeśli nie dostanie tej zgody, to nie może domniemywać, że jej udzieliłeś.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 307. Data: 2012-05-16 16:23:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 16:01:04 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie cierpię śmierdzących leni.
    Nie lubisz siebie?

> [...]
    > Wybacz, ale ja nie mogę poświęcać czasu tylko i wyłącznie na prostowanie
    > poglądów ludzi, którzy mają mnię totalnie w d....

    Jedynie pokazałęś, jacusiu, że róznica polega na tym, że zmieniło się
    nazewnictwo.
    Pokazałeś też, że to, co czytasz jest dla Ciebie niezrozumiałe i potrafisz
    tylko powtarzać i gdakac jajakoko jajakoko.

    > Bo wymaga to zbyt dużego tłumaczenia i wyjaśniania podstaw elektryki
    > oraz jak działa obecnie ochrona przeciwporażeniowa poprzez "szybkie

    LOL. Nie, to nie wymaga żadnego tłumaczenia. Dwa identyczne układy będą
    dwoma identycznymi układami niezależenie od tego, jakimi literkami
    oznaczymy przewody i jak je nazwiemy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 308. Data: 2012-05-16 16:38:19
    Od: Plumpi <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > LOL. Nie, to nie wymaga żadnego tłumaczenia. Dwa identyczne układy będą
    > dwoma identycznymi układami niezależenie od tego, jakimi literkami

    Tak oczywiście adadasiu masz rację - dla ciebie są identyczne.

  • 309. Data: 2012-05-16 17:06:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 16:38:19 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Tak oczywiście adadasiu masz rację - dla ciebie są identyczne.

    Jacusiu, jeszcze raz - wskaż różnice fizyczne. Nie nomenklaturowe.

    Skup się!
    Masz dwa układy.
    Pierwszy w z nich to taki, w którym z transformatora z uzwojeniami wtórnymi
    w układzie gwiazdy lub zygzaka wyprowadzamy trzy przewody fazowe oraz
    uziemiony przewód z punktu środkowego gwiazdy/zygzaka będący przewodem
    neutralno-ochronnym. W odbiornikach jednofazowych podłączamy przewód fazowy
    i neutralno-ochronny, w trójfazowych fazowe i neutralno-ochronny (o ile
    odbiornik nie jest w układzie trójkąta). Jednocześnie przewód
    neutralno-ochronny jest podłączany do kołków zerujących w gniazdach i do
    obudów urządzeń jako ochrona przeciwporażeniowa.

    Drugi układ to taki, w którym z transformatora z uzwojeniami wtórnymi w
[...]

    Pierwszy to stary obwód z zerowaniem, drugi, to TN-C
    Gdzie masz różnice fizyczne w obwodach?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 310. Data: 2012-05-16 17:58:18