  • 441. Data: 2012-05-27 20:46:41
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 17:56:03 +0200, news napisał(a):

    > Gorzej nie będzie, będzie prawie tak samo jak bez niej (trochę ci nawet
    > pogorszy bo sama w sobie wprowadza pewną impedancję do pętli zwarcia), więc
    > niepotrzebne koszty i złudzenie bezpieczeństwa.

    Nie złudzenie. Jak dostaniesz od obudowy prądem 1A, to co będzie?

    > Naprawdę mało kiedy będziesz miał taki przypadek jak podałem ze urwie ci się
    > przewód z bolca ochronnego a ty zewrzesz się do ziemi.

    Naprawdę miałem wiele razy przypadki, że na obudowie, ba, na zlewie było
    napięcie.

    > Jak chcesz naprawdę zwiększyć bezpieczeństwo przez zastosowanie różnicówki
    > to po prostu rozdziel na wejściu N na N+PE
    A to jasne, że najlepiej przejść z TNC na TNC-S. Ale ja nie o tym.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 442. Data: 2012-05-27 22:24:00
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W0qpY$1F4@mike.oldfield.org.pl...

    > Tak samo jak Ty wiesz, co by się stało, jakby wyszły na jaw Twoje
    > pedofilskie ciągoty :D

    Tyle, że to ty się obnosisz na grupach i forach z takimi ciągotami i
    publicznie się do tego przyznajesz.

  • 443. Data: 2012-05-27 22:28:57
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W0qtM$1F6@mike.oldfield.org.pl...

    > Nie złudzenie. Jak dostaniesz od obudowy prądem 1A, to co będzie?

    Adasiu, cymbale, napisz jeszcze przy jakim napieciu zasilającym dostaniesz
    prądem 1A.

    > Naprawdę miałem wiele razy przypadki, że na obudowie, ba, na zlewie było
    > napięcie.

    Nie da się tego ukryć, bo jesteś nieźle pop...... :)

  • 444. Data: 2012-05-27 22:33:09
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W0qrj$1F5@mike.oldfield.org.pl...

    > Mhm. A teraz Jacuś przedstawi sytuację, w której RCD pogorszy ochronę. Dla
    > ułatwienia Jacusiowi podpowiem, że to jest taka sytuacja, kiedy przy
    > istniejącym RCD robi sie kuku, a bez RCD nie.

    Nie mam zamiaru się produkować, bo i tak jestes za głupi, żeby zrozumieć to,
    o czym mówią specjaliści od wielu lat.
    Nie ja - tylko specjaliści: rzeczoznawcy sądowi, osoby zrzeszone w SEP i
    PKN.

  • 445. Data: 2012-05-27 23:10:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 22:24:00 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Tyle, że to ty się obnosisz na grupach i forach z takimi ciągotami i
    > publicznie się do tego przyznajesz.

    Jacusiu, nie kłam, bo cię norma prawa polskiego dosiegnie, fajfusie
    mięciutki :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 446. Data: 2012-05-27 23:11:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 22:33:09 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > o czym mówią specjaliści od wielu lat.
    > Nie ja - tylko specjaliści: rzeczoznawcy sądowi, osoby zrzeszone w SEP i

    A, czyli tak jak z połączeniami wyrównawczymi baterii przy instalacji
    wodnej z PCV? :D :D :D

    Widzisz, Jacusiu, jesteś TĘPAKIEM i nawet nie wiesz dlaczego takie, a nie
    inne normy sa zapisane. Jedyne co potrafisz, to sie tych norm nauczyc i
    tepo powtarzać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 447. Data: 2012-05-27 23:12:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 22:28:57 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Adasiu, cymbale, napisz jeszcze przy jakim napieciu zasilającym dostaniesz
    > prądem 1A.

    Jacusiu, otwarta rana i masz amperek.

    > Nie da się tego ukryć, bo jesteś nieźle pop...... :)

    Tak, jacusiu, to kiedy ta RCD powoduje zło w TNC/ Napieraj, nadety bufoniku
    :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 448. Data: 2012-05-27 23:50:33
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W0v4H$1FN@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, nie kłam, bo cię norma prawa polskiego dosiegnie, fajfusie
    > mięciutki :D

    Adasiu nie śmiem kłamać. Bynajmniej nie w tak poważnych sprawach.
    Już zapomniałeś jak się chwaliłeś na grupie, że jako fotograf możesz sobie
    pooglądać ładne dziewczyny?
    Wszedłem na stronkę z twoimi zdjęciami, a tam średnia wieku 15 lat.
    Co tu ukrywać w pozach dość wyzywających i mało pruderyjnych i do tego
    komentaż na temat aktów, skierowany do niepełnoletniej dziewczynki.
    Wybacz, ale naprawdę trzeba być zboczonym, żeby udawać fotografa tylko po
    to, aby napawać się i podniecać seksualnie widokiem dzieci.

    Adasiu, wybacz, że zadam mało dyskretne pytanie: czy z żoną macie normalne
    kontakty uczuciowe i seksualne?
    Bo poza samym weselem ze słynną pizzą jako daniem głównym na weselu, nie
    chwalisz się ani żoną, ani swoimi dziećmi.
    Ponadto ciągłe twoje pisanie na grupach o pedofilii i traktowanie erotyki
    oraz uczuć w sposób wulgarny (choćby twój słynny tekst "zróbcie sobie nowe",
    za co o mało cię nie zlinczowali), a także to przechwalanie się oglądaniem
    niepełnoletnich dziewczynek w trakcie sesji zdjęciowych i podniecanie się
    ich widokiem, budzi we mnie przekonanie, że masz jakieś problemy
    emocjonalne, a może nawet poważne zboczenie pedofilskie, co napawa mnie
    odrazą do twojej osoby.

  • 449. Data: 2012-05-28 10:30:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2012 23:50, Plumpi pisze:

    > Adasiu nie śmiem kłamać. Bynajmniej nie w tak poważnych sprawach.

    W takim głupio używasz słów, których nie rozumiesz...

    > Już zapomniałeś jak się chwaliłeś na grupie, że jako fotograf możesz
    > sobie pooglądać ładne dziewczyny?
    > Wszedłem na stronkę z twoimi zdjęciami, a tam średnia wieku 15 lat.

    Co to ma wspólnego z imputowaną przez ciebie pedofilią??

    Pedofila 15-latka interesuje mniej-więcej tak samo, jak cielęcina
    fanatycznego wegetarianina!

  • 450. Data: 2012-05-28 18:15:04
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:
    > Naprawdę miałem wiele razy przypadki, że na obudowie, ba, na
    > zlewie było napięcie.

    Jeśli na obudowie jest napięcie to znaczy ze uziemienie nie działa.
    Wracając do różnicówki, to ona tak czy inaczej w takim przypadku nie
    zadziała, dlatego ze nie odróżni czy ten prąd z obudowy do ziemi płynie
    przez człowieka czy bez niego. Normy mamy takie że badziewne urządzenia
    elektryczne są zgodne z normą i róznicówkę musisz tak dobrać żeby tolerowała
    te prądy. Bo jak nie będzie tolerowała to ciągle ci będzie zasilanie
    wyłączała gdy podłączysz komputer czy inny badziew.

    Na marginesie, to te popularne różnicówki mechaniczne mają naprawdę wysoką
    zawodność, jak ktoś o tym nie wie to potem się dziwi jak to możliwe że w
    sieci uszkodził się 100A bezpiecznik główny od zwarcia do ziemi a różnicówka
    nie wyłączyła, po prostu nie zadziałała, zdarza się.