  • 51. Data: 2011-01-11 18:36:00
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:427b76db-879b-4f89-b12c-d735d5c9c5c7@j1g2000vbl
    .googlegroups.com...

    > No tak, znowu brak argumentow to zaczynamy sobie zartowac ? ;)

    Oczywiscie, ze brak - checi do niekonczoncej sie dyskusji. Na kazdy "zarzut"
    ktory uprzednio podales jest i odpowiedz, tylko po co? Jesli po pierwszym
    poscie wykazujesz tak silny upor to bedziesz walczyl do upadlego, nie
    pierwszy raz.

    > To powiedz nam

    Wam? Nie chce mi sie.

  • 52. Data: 2011-01-11 18:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > I tez o tym pisalem -> ipaq / iphone czy jakikolwiek inny smartfon
    > ktorego zawsze mamy przy dupie! :)

    Po mieszkaniu chodzisz z komorka? W sumie pasowaloby obrazu Twojej osoby.

  • 53. Data: 2011-01-11 18:47:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:36, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Oczywiscie, ze brak - checi do niekonczoncej sie dyskusji. Na kazdy "zarzut"
    > ktory uprzednio podales jest i odpowiedz, tylko po co? Jesli po pierwszym

    Po to ze to grupa dyskusyjna. Po to istnieje zeby pisac, odpowiadac,
    dyskutowac. Narazie podales jedno konkretne zastosowanie takiego
    ekranu (notatnik). Reszta to ogolniki (typu "mozesz wlaczac zdalnie
    dowolne operacje" - tylko JAKIE ?).

    > poscie wykazujesz tak silny upor to bedziesz walczyl do upadlego, nie
    > pierwszy raz.

    A skad, ja potrafie sie przyznac do bledu. Chocby ostatnio - w watku
    na temat sufitu podwieszanego ktos mnie przekonal ze jestem bledzie.
    Wcale nie jestem uparty, raczej dociekliwy ;)

    > Wam? Nie chce mi sie.

    A wstawac do ekranu w kuchni Ci sie chce.. Nie wierze :D
    I zeby nie bylo - w podanym przeze mnie watku sa entuzjasci ktorzy
    sobie takie ekrany spiete z PLC kupili i zaluja. Wyswietlaja tam
    bzdury typu temperatury, sile wiatru. Po tygodniu nikogo to juz nie
    interesuje (abstrahujac juz od tego ze wystarczy do tego byle
    bezprzewodowa stacja pogodowa za 100 pln).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2011-01-11 18:49:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:39, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Po mieszkaniu chodzisz z komorka? W sumie pasowaloby obrazu Twojej osoby.

    A chodze, caly system monitoringu dzialania uslug w mojej firmie mam
    oparty o smsy wiec fona mam 24/h przy sobie.

    Zaloze sie, ze na pewno kazdy z Was/Nas kto to teraz czyta ma blizej
    do telefonu niz do ekranu w kuchni. Prawda? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2011-01-11 18:52:29
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    bb.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Zaloze sie, ze na pewno kazdy z Was/Nas kto to teraz czyta ma blizej
    > do telefonu niz do ekranu w kuchni. Prawda? :)

    Tak, ja tez mam takie samo zdanie. Sterownik moze byc stacjonarny ale
    komendy poprzez malego tableta czy telefon. Ale to tez nie tak do konca.
    Ekrany dotykowe wymagaja precyzji naciskania co nie zawsze wychodzi.

  • 56. Data: 2011-01-11 18:53:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    x.googlegroups.com...

    > Po to ze to grupa dyskusyjna.

    Chlopie, w ciagu tych kilkunastu lat na grupach nauczylem sie szybko
    wylapywac miszczow nie widzacych konca w przez nich zwanych "dyskusjach".
    Pierwsze reakcje precyzyjnie pokazuja kiedy zapowiada sie marnowanie czasu i
    pradu.

  • 57. Data: 2011-01-11 18:54:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:52, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Tak, ja tez mam takie samo zdanie. Sterownik moze byc stacjonarny ale
    > komendy poprzez malego tableta czy telefon. Ale to tez nie tak do konca.
    > Ekrany dotykowe wymagaja precyzji naciskania co nie zawsze wychodzi.

    O wlasnie, kolejna wada - nie da sie wlaczyc swiatla w salonie po
    pijaku.. Ba - nawet po pijaku mozna otworzyc przypadkowo zlodziejowi
    brame w garazu ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2011-01-11 18:55:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    bb.googlegroups.com...

    > A chodze, caly system monitoringu dzialania uslug w mojej firmie mam
    > oparty o smsy wiec fona mam 24/h przy sobie.

    No wiec nie "zawsze mamy przy dupie", a malo kto ma.

  • 59. Data: 2011-01-11 18:55:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > O wlasnie, kolejna wada - nie da sie wlaczyc swiatla w salonie po
    > pijaku.. Ba - nawet po pijaku mozna otworzyc przypadkowo zlodziejowi
    > brame w garazu ;))

    Nie zrozumiales.

  • 60. Data: 2011-01-11 18:59:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:53, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> [...]
    > Pierwsze reakcje precyzyjnie pokazuja kiedy zapowiada sie marnowanie czasu i

    No widzisz - wniosek z tego taki ze jestes internetowym nalogowcem.
    Korzystasz prawie nonstop z komputera. Nie byloby wiec lepiej
    sprawdzic na prostej stronie (klikajac myszka) czy ta brama garazowa
    jest otwarta czy zamknieta, niz lazic do kuchni i robic to w
    niewygodnej stojacej pozycji ? ;) Ekran dotykowy to zbedny BBAAJJEERR
    i tyle, mozemy zakonczyc ten watek ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.