  • 31. Data: 2012-07-17 16:01:07
    Temat: Re: inteligentna cyrkulacja CWU
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:ju3qc7$84k$1@inews.gazeta.pl...

    > chyba kpisz... przeczytaj powoli jeszcze raz i ze zrozumieniem, co jest
    > skopmlikowanego w położeniu kabla pod 2 czy 3 czujki jak i tak jesteś
    > przed tynkami?

    Kable i tak położę, to żaden koszt i komplikacja. Jednak sterowanie pompą (a
    właściwie kilkoma pompami) według Twojej koncepcji uważam za ciekawe,
    funkcjonalne, ale zbyt skomplikowane realizacyjnie w stosunku do
    potencjalnie osiągniętych korzyści.

  • 32. Data: 2012-07-17 17:56:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:ju3r73$8er$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > (a właściwie kilkoma pompami) według Twojej koncepcji uważam za ciekawe,
    > funkcjonalne, ale zbyt skomplikowane realizacyjnie w stosunku do

    Ja tam widze jedna pompe, zreszta sam tak mam.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2012-07-17 21:52:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Lip, 16:01, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
> [...]
    > właściwie kilkoma pompami) według Twojej koncepcji uważam za ciekawe,
    > funkcjonalne, ale zbyt skomplikowane realizacyjnie w stosunku do

    Kombinujecie jak konie pod górę a to jest banalnie proste. Dać każdemu
    domownikowi wisiorek z guzikiem i jak zechce mu sie do łazienki to
    nadusi guzik i radiowo odpali pompę i po ptokach :> Z małymi
    niekumatymi dziećmi też można to prosto zrobić, czujnik prądów
    pełzających, jak narost brudu na płytce probierczej przekroczy
    ustalony próg to pompka się załączy radiowo a przy okazji powiadomi
    centralkę alarmową jakby dzieciak mataczył :]

    L.

  • 34. Data: 2012-07-17 22:45:06
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 18:26:33 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik &quot;brunet.wp&quot;
    >
    > jakis zegar? między 6 a 23ą ma co 3 minuty podac prad na 15sekund. Nie wiem
    > czy takie 3 w jednym są :-)

    Pompa Grunfos (czy jakoś podobnie), czas pracy można ustawiać z rodzielczością 15
    minut. Mam ustawione 15 min co pół godziny od 6 do 24.

    ZZ@private

  • 35. Data: 2012-07-18 09:00:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Lip, 16:01, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT

> [...]
    >ustalony próg to pompka się załączy radiowo a przy okazji powiadomi
    >centralkę alarmową jakby dzieciak mataczył :]

    Nendza. Kazden powinien miec chip w pecherzu i jelicie (potrzeby
    fizlologicznie) i czujniki na dloniach itp.(ubrudzenia). Dom zbiera
    informacje chipow i wykonuje uderzenie wyprzedzajace tzn. wlacza pompe
    odpowiednio wczesniej. Calosc z inteligencja, brudny czlowiek w garazu to
    jeszcze malo (nie wiadomo czy skonczyl pracowac), musi wejsc do domu.

  • 36. Data: 2012-07-18 10:28:00
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
> [...]
    > (a właściwie kilkoma pompami) według Twojej koncepcji uważam za ciekawe,
    > funkcjonalne, ale zbyt skomplikowane realizacyjnie w stosunku do

    a po co ci aż 3 pompy cyrkulacyjne!!!?

    --=olo=--

  • 37. Data: 2012-07-18 10:30:40
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
> [...]
    > (a właściwie kilkoma pompami) według Twojej koncepcji uważam za ciekawe,
    > funkcjonalne, ale zbyt skomplikowane realizacyjnie w stosunku do

    a nawet jak chcesz aż 3 pompy pewnie kuchnia, łazienka1, łazienka 2 to każda
    pompa może mieć swoją czujkę i po ptakach, ale to bez sensu jakiegokolwiek

    --=olo=--

  • 38. Data: 2012-07-18 10:46:24
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

> [...]
    > odpowiednio wczesniej. Calosc z inteligencja, brudny czlowiek w garazu to
    > jeszcze malo (nie wiadomo czy skonczyl pracowac), musi wejsc do domu.

    Należy zastosować w całym domu kamery i na podstawie obrazu z kamer
    wyznaczać parametry danej osoby, np. trajektoria i prędkość. Na podstawie
    trajektorii i przy pomocy prognozowania sieciami neuronowymi należy
    wyznaczyć miejsce celu danej osoby oraz czas w jakim ten cel osiągnie. Mając
    te dane należy podać sygnał do pompy aby dobrała odpowiedni przepływ
    cyrkulacji który dokładnie w momencie odkręcenia kranu poleciała ciepła
    woda.

    Proste?

  • 39. Data: 2012-07-18 10:47:04
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > a nawet jak chcesz aż 3 pompy pewnie kuchnia, łazienka1, łazienka 2 to
    > każda pompa może mieć swoją czujkę i po ptakach, ale to bez sensu
    > jakiegokolwiek

    Myślę, że jedna pompa wystarczy i niezależnie z którego czujnika przyjdzie
    sygnał, pompa będzie ustawiana w stan pracy i ciepła woda pojawi się we
    wszystkich trzech pomieszczeniach.

  • 40. Data: 2012-07-18 11:19:07
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)

    > Myślę, że jedna pompa wystarczy i niezależnie z którego czujnika przyjdzie
    > sygnał, pompa będzie ustawiana w stan pracy i ciepła woda pojawi się we
    > wszystkich trzech pomieszczeniach.

    i tak ma właśnie być!!! widzę, że w końcu załapałeś o co w tym chodzi -
    gratuluję:-) - funkcjonalność będziesz miał jaką chciałeś, bez dodatkowego
    komplikowania sterowania i dawania XX zbędnych elementów - jeszcze raz brawo

    --=olo=--