  • 32. Data: 2023-04-19 12:59:54
    Temat: Re: internet do kamerki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik M M m...@g...com ...

    > Oprócz GSM warto sprawdzić - może jest jeszcze jakiś lokalny
    > operator radiowy?

    To działka w lesie. 3 chaty na krzyz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 31. Data: 2023-04-19 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Od kilku miliardĂłw lat zawsze zastanawia mnie jedna kwestia.
    > Dlaczego ktoś, kto chce skorzystać z Internetu "GSM" nie potrafi
    > sprawdzić, jaki operator "rządzi" w danej lokalizacji. Przecież od
    > tego należy zacząć.
    >
    > Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy:
    > http://beta.btsearch.pl i szukamy naszej lokalizacji (tak wiem,
    > mapa nie wyświetla się idealnie bo google chce megakasiorę) można
    > skorzystać z apki na Andka, gdzie mapa jest OK.
    >
    > Ogarniamy, KTO rządzi w danym terenie i kupujemy/inwestujemy w
    > tego operatora, ktĂłry jest najbliĹźej i oferuje najlepiej :]

    Dzieki
    3,5km sa 2 maszty - jeden Play i drugi wspolny dla wszystkich
    pozostałych (Plus Tmobile orange aero)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 33. Data: 2023-04-19 21:14:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Artykuł jest z 2022 i jest napisane:
    > "Promocja trwa od 1 czerwca do 31 sierpnia (za wyjątkiem starterów 300
    > GB, na których promocja trwa do końca ważności startera).

    Nie napisali do sierpnia którego roku...

    >  ...ale dopiero w regulaminie, do którego nie podałeś linka jest

    Link do regulaminu jest w artykule. Podałem sznurek do artykułu, bo
    łatwiej zrozumieć 2 akapity informacji marketingowej niż kilka stron
    regulaminu...

    > napisane, że maj 2023
    > https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/100
    277/1448e356-9dd6-4e12-8f08-3c41d379c7bd?_ga=2.18583
    9404.40818476.1681850704-1938130045.1681590533

    Zapewne przedłużą do końca wakacji...

    --
    Pete