eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 63

  • 21. Data: 2020-06-21 22:54:33
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 18:04, Marek pisze:
    > On Sun, 21 Jun 2020 12:56:04 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    >> A kto oferuje kablowy internet z powietrza?
    >
    > Ja nie pytałem o kablowy ale z powietrza, czego w pytaniu nie rozumiesz?
    >

    Nie rozumiem dlaczego proponujesz mu internet z powietrza,
    skoro on pyta o kablowy.
    Czego nie zrozumiałeś w jego pytaniu?


  • 22. Data: 2020-06-21 22:56:07
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 16:43, Zenek Kapelinder pisze:
    > Z powietrza nie musi być kablowy. Na jakiej wsi żyjesz że tego nie wiesz?
    >

    A Tobie widzę, że naprawdę te parówki zaszkodziły :-).
    Nie wycinaj wszystkiego, to może się domyślisz
    skąd moje pytanie.


  • 23. Data: 2020-06-21 23:23:55
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z powietrza to lepsza alternatywa dla kablowego. Zwłaszcza teraz jak 5G będzie. Jak
    ktoś np w branży filmowej pracuje i ma do przesłania ogromne pliki to z powietrza
    może się nie nadawać że względu na koszt. Ale do normalnego działania dorosłego
    czlowieka nic więcej wg mnie nie jest potrzebne. W 4G filmy 4K można oglądać.


  • 24. Data: 2020-06-21 23:39:29
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jun 2020 22:54:33 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Nie rozumiem dlaczego proponujesz mu internet z powietrza,
    > skoro on pyta o kablowy.

    Bo ma jakiś powód szczególnie mnie interesujący dlaczego woli kablowy
    od z powietrza?

    --
    Marek


  • 25. Data: 2020-06-21 23:46:39
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jun 2020 14:23:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Z powietrza to lepsza alternatywa dla kablowego. Zwłaszcza teraz
    > jak 5
    > G będzie. Jak ktoś np w branży filmowej pracuje i ma do prze

    Heh. Slyszalem, że w okolicach Łodzi niejaka tv kablowa Toja wygrała
    przetarg na realizację internetu światłowodowego dla okolicznych wsi
    w ramach jakiegos unijnego projektu typu "internet dla wsi". No i 2
    lata temu zaczęli chodzić po domach i zbierać zgody od właścicieli
    posesji czy zgadzają się na instalację na słupie elektrycznym
    sąsiadującym z ich posesją światłowodu (pytanie co ma właściciel do
    słupa należącego do energetyki). W tym roku zaczęli chodzić ponownie
    bo zgubili te zgody zebrane 2 lata temu.... ROTFL w tym tempie
    realizacji to ta inwestycja będzie kompletnie nikomu niepotrzebna bo
    wszyscy będą na 6G z powietrza.....

    --
    Marek


  • 26. Data: 2020-06-22 02:40:27
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 21-06-2020 o 16:08, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Orange udostępniło informacje, ile ma par w kablu, które są uszkodzone,
    >>> a które dobre, i ile z nich jest wykorzystane komercyjnie?! No to szacun,
    >>> ja takiej siły perswazji nie mam.
    >>
    >> Nie, Orange nie informowało o ilości i zajętości par w kablu. Teorię
    >> o uszkodzeniu kilku żył podałem tylko jako jedną z możliwości.
    >
    > Jednak krańcowo mało prawdopodobną.
    >
    >> O długich awariach usług Netii na kablach Orange słyszałem od dwóch
    >> abonentów z Warszawy.
    >
    > Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem

    Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.

    > Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    > abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    > (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >
    > Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    > to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    > linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    > to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >

    Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    >> Netia informowała ich tylko o awarii po stronie Orange i konieczności
    >> cierpliwego czekania.
    >
    > Może nie chodzi o awarie kabli po nieboszczce tepsie czy infrastruktury
    > WRL/BSA, tylko o coś całkiem innego? Netia to bardzo marnie zarządzna
    > firma, która prowadzi gospodarkę ekstensywną i sobie po prostu nie radzi.
    >
    > Ja mam świetne warunki techniczne dla BSA, dające możliwość maksymalnej
    > teoretycznej prędkości łącza. Ale po latach używania coś zaczęło się
    > kisić. Złożyłem reklamację, i to nie jedną. Za każdym razem odpisywali,
    > że to "przestarzała centrala TP i do jej modenizacji brak możliwości
    > poprawy". To bzdura wierutna -- raz, że wcześniej działało, a dwa, to
    > sam skonsultowałem rzecz z TP, oni nawet nie planują modernizacji, bo tam
    > wszystko nowe. Przedstawiłem im więc wyniki swoich pomiarów, dowiodłem ich
    > winy (overbooking łącza Natii do centali TP). Reakcja była błyskawiczna --
    > dali 20% bonikikaty na fakturze "do czasu usunięcia przeszkód po stronie
    > TP". Co jak wiadomo nie jest nawet w planach, więc korzystam już piąty rok.
    >

    yabba


  • 27. Data: 2020-06-22 07:00:30
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 23:39, Marek pisze:
    > On Sun, 21 Jun 2020 22:54:33 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    >> Nie rozumiem dlaczego proponujesz mu internet z powietrza,
    >> skoro on pyta o kablowy.
    >
    > Bo ma jakiś powód szczególnie mnie interesujący dlaczego woli kablowy od
    > z powietrza?
    >

    Bo taki internet sobie wymyślił.
    Wręcz nawet miałem takie wrażenie z pierwszego posta,
    że do powietrznego on ma dostęp a chciałby na kablu.


  • 28. Data: 2020-06-22 09:59:10
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 2:40, yabba pisze:

    > yabba

    Cytujesz cały wątek, by dopisać tylko to swoje "jabuc",
    czy jakoś tak? Bucu.


  • 29. Data: 2020-06-22 11:11:42
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba napisał:

    >> Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem
    >
    > Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.
    >
    >> Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    >> abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    >> (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >>
    >> Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    >> to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    >> linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    >> to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >
    > Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.

    --
    Jarek


  • 30. Data: 2020-06-22 12:14:25
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 22-06-2020 o 09:59, collie pisze:
    > W dniu 22.06.2020 o 2:40, yabba pisze:
    >
    >
    > Cytujesz cały wątek, by dopisać tylko to swoje "jabuc",
    > czy jakoś tak? Bucu.
    >

    Przepraszam, że naraziłem Cię na niepotrzebne ściąganie danych.

    yabba

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1