  • 1. Data: 2009-06-08 18:39:08
    Temat: izolacja balkonu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    co fachowiec to mówi inaczej :)
    mam zrobiony balkonik - narazie z betony wylany...
    w śrosku juz malowanie, zewnątrz ocieplone a po kazdym deszczu na dole
    ściany jakby piją z tego betonowego balkonu i są mokre :)
    jak to prawidłowo zaizolowac?
    ja myśle tak
    1. papa termo na to i wywinięta na ściany tak po 10cm tylko chyba musze
    zerwac ocieplenie i dac to na gołą ściane
    2. jakies 8cm styro
    3. moze tasma izolacyjna przy ścianach taka Mapei
    4. na styro folia
    5. i na to wylewka
    czy to dobry pomysł?
    a jak ma byc pod drzwiami balkonowymi?

  • 2. Data: 2009-06-08 20:40:11
    Temat: Re: izolacja balkonu
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > zerwac ocieplenie i dac to na gołą ściane
    > 2. jakies 8cm styro
    > 3. moze tasma izolacyjna przy ścianach taka Mapei

    Zrób zdjęcia i wystaw gdzieś na fotosiku przykładowo. Tylko tak je zrób żeby
    coś było widać, jedne z bliska inne z oddali.

  • 3. Data: 2009-06-09 16:50:19
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 20:39:08 +0200, Rafał napisał(a):

> [...]
    > zerwac ocieplenie i dac to na gołą ściane
    > 2. jakies 8cm styro
    > 3. moze tasma izolacyjna przy ścianach taka Mapei

    Tutaj i ja sie podopne, bo na mój wcześniejszy wątek nie było zbytniego
    odzewu.

    Nie mam dokładnych wymiarów i nie mam mozliwości obecnie ich zrobić. Ale
    tak na oko zbyt grubej wartswy ocieplającej nie mogę dać. Jakie minimum
    grubości powinno się dawać styropian, by to miało sens? Inna rzecz, mój
    balkon wygląda jak wygląda, zdjęci: http://www.tinyurl.pl?IoMPuU68
    (niestety tylko takie mam). Czy przed ocpieplaniem powinienem go osuszyć,
    oczyśić? Zastanawiam się również nad sensem zerwaniem spodniego tynku przed
    samym ocieplenim.

    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz