  • 1. Data: 2011-06-02 20:15:59
    Temat: izolacja ław fundamentowych - chyba jest zła
    Od: quent <x...@x...com>

    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu#5613680797086264418

    ...ta i kolejne fotki :-(

    ławy z góry i po bokach posmarowane dysperbitem a na to 2x papa.
    IMO jedna i druga warstwa powinna być dokładnie przyklejona (zatopiona)
    palinkiem, który topi lepik.
    Pierwsza warstwa jest jeszcze jako tako przyklejona ale jest masę miejsc
    gdzie jest tak jak na fotkach. Ta druga warstwa papy to chyba tylko leży
    sobie.

    Czy tak to może zostać? Wykonawca twierdzi, że to będzie przyciśnięte z
    góry bloczkami betonowymi więc jest dobrze.

    Pozdr.
    www.elipsa.info
    Sprzedam poddasze w Szczecinie http://tinyurl.com/3kjff77

  • 2. Data: 2011-06-02 20:17:52
    Temat: Re: izolacja ław fundamentowych - chyba jest zła
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Czy tak to może zostać? Wykonawca twierdzi, że to będzie przyciśnięte z
    > góry bloczkami betonowymi więc jest dobrze.

    Może zostać, jest dobrze. Jeśli tylko jest zachowana ciągłość izolacji (a
    sądząc po zdjęciach - jest), to jest ok.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-02 22:35:22
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4de7ef7d$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >
    > ławy z góry i po bokach posmarowane dysperbitem a na to 2x papa.
    > IMO jedna i druga warstwa powinna być dokładnie przyklejona (zatopiona)

    Dysperbit nakłada się co najmniej 2 warstwach rozcieńczająć go pół na pół z
    wodą i pomiędzy operacjami trzeba poczekać 12 godzin może i więcej ale na
    pewnoo nie na mokre ławy z których za 2 dni zacznie wychodzić mleczko
    cementowe.

    > Pierwsza warstwa jest jeszcze jako tako przyklejona ale jest masę miejsc
    > gdzie jest tak jak na fotkach. Ta druga warstwa papy to chyba tylko leży
    > sobie.

    Miała być gruba papa ze zbrojeniem, a nie to gówno co tam jest, a w ogóle to
    za tydzień mieli się za to brać.
    Wywal ich precz.

  • 4. Data: 2011-06-03 01:00:50
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    > z wodą i pomiędzy operacjami trzeba poczekać 12 godzin może i więcej ale
    > na pewnoo nie na mokre ławy z których za 2 dni zacznie wychodzić mleczko

    Mleczko cementowe po dwóch dniach??

    K.S.

  • 5. Data: 2011-06-03 05:26:20
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Miała być gruba papa ze zbrojeniem, a nie to gówno co tam jest, a w ogóle
    > to za tydzień mieli się za to brać.
    > Wywal ich precz.

    Ile już ekip miałeś na swojej budowie?

    J.

  • 6. Data: 2011-06-03 06:04:17
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Ile już ekip miałeś na swojej budowie?
    >
    > J.

    Kiki jest perfekcjonistą, ale po fakcie.

  • 7. Data: 2011-06-03 06:48:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Dysperbit nakłada się co najmniej 2 warstwach rozcieńczająć go pół na pół z
    > wodą

    rozcieńcza to sie na jedną warstwe jako grunt, potem 2 lub 3x prosto z wiadra.
    Powtórnie malować mozna na suche.

    > Miała być gruba papa ze zbrojeniem, a nie to gówno co tam jest, a w ogóle to
    > za tydzień mieli się za to brać.
    > Wywal ich precz.

    Ta papa jest dobra (bo podwójna) - przestan straszyc ludzi.

    b.

  • 8. Data: 2011-06-03 10:34:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Piotr " <c...@g...pl> wrote in message

    > Kiki jest perfekcjonistą, ale po fakcie.

    Akurat zwracałem na to uwagę wcześniej jak kleić papę i kiedy.

  • 9. Data: 2011-06-03 10:41:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-06-03 08:04, Piotr pisze:
    > Kiki jest perfekcjonistą, ale po fakcie.

    Wszystko mówił wcześniej ale ja musiałbym stać nad nimi ciągle i pilnować.
    Rozmawiałem z nimi dziś i zastrzegłem, że jak będą murować ściany
    fundamentowe to fuga ma być na 1cm (też po radach Kikiego) a on mi na to
    że murują zwykle na 1,5 cm więc powinno być ok :-)

  • 10. Data: 2011-06-03 11:12:54
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

> [...]
    > fundamentowe to fuga ma być na 1cm (też po radach Kikiego) a on mi na to
    > że murują zwykle na 1,5 cm więc powinno być ok :-)

    Na 1.5cm to jak dają w mur prety fi 6, a jak bez to niech murują na 1cm i z
    plastyfikatorem, bez wapna.