  • 1. Data: 2010-06-30 09:15:01
    Temat: izolacja piwnicy - styropianowa faseta w narożniku - hit czy kit?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, wykonawca w rozmowie o izolacji ścian rzucił pomysł zrobienia
    styropianowej fasety przy połączeniu ściany z ławą. Wszystko super,
    faseta na pewno będzie - ale czy ze styropianu??

    Pomysł jest taki:
    - ucinamy róg z płyty polistyrenu i naklejamy w narożniku ławy i ściany
    - robimy izolacje - czyli smarujemy tym co sobie wybraliśmy (np, IZOBUD)
    - na to przykładamy płytę z której ucięliśmy wcześniej narożnik.

    Co Wy na to? Mam obawy czy to zda egzamin. Na pewno tak jest łatwiej i
    wygodniej (i chyba taniej, bo narożnik z płyty i tak będzie trzeba
    odciąć niezależnie z czego będzie ta faseta). Pytanie czy to w ogóle ma
    sens - czy nie trzeba jednak zrobić fasety z czegoś innego?

    Producenci materiałów izolacyjnych podają inne rozwiązania. Np. na
    rysunkach z izohan.pl faseta jest z ich produktu IZOBUD WM. Pochwalcie
    się proszę, czego sami używaliście.

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-06-30 11:25:29
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 30 Cze, 11:15, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
> [...]
    > faseta na pewno będzie - ale czy ze styropianu??

    > Co Wy na to? Mam obawy czy to zda egzamin.

    Robiłbym jak "sztuka budowlana" mówi - albo z zaprawy cementowej albo
    z bitumu którym wykonujesz hydroizolacje pionową.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-06-30 13:15:55
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-30 13:25, czupakabra pisze:

    > Robiłbym jak "sztuka budowlana" mówi - albo z zaprawy cementowej albo
    > z bitumu którym wykonujesz hydroizolacje pionową.

    dzięki - tak właśnie zrobię

    pzdr
    Shaman