  • 41. Data: 2009-02-18 09:54:43
    Temat: Re: ja oddaję głos na kota
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gnglh5$cjv$1@nemesis.news.neostrada.pl Tadeusz Smal
    <s...@s...pl> napisał(a):
    > :)
    > Ale zanim kiedyś na tyle zgłupieję aby wydać ze 2000 zl na kota
    > to mam obstalowana rudą narzeczoną dla Koteczka.
    > Tak się zastanawiam jak on ją przyjmie na Ponderozie bo ta moja
    > wredota gnębi wszystkie koty w całej wsi.
    > :)))))))

    Hejka. Od dawna wiadomo, że zwierzęta i ich właściciele mają podobne
    charaktery. :-D
    Pozdrawiam oczywiście Ja...cki

  • 42. Data: 2009-02-18 10:28:29
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2009, Krystyna Chiger wrote:

    > Nawet pręgowaniec w barwach ochronnych nie złapie zdrowego ptaka. Kot
    > to selekcjoner, łapie chore albo głupsze młode.
    >
    > --
    > Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
    > http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    > Najpiękniejszą muzyką przed snem
    > jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

    Miałem kota, który był zamykany w komórce na czas nieobecności domowników.
    Robiłem to dla jego bezpieczeństwa bo w okolicy są ogromne kocury, które
    potrafią przepędzic obce koty ze swojego terenu łowieckiego a ten mój był
    jeszcze dość młody. Ad rem, wracając z pracy wypuszczałem milusińskiego a
    ten w ciągu kilkunastu sekund gdzieś tam wypatrywał wróbla albo kosa i
    prawie zawsze z sukcesem zabijał.
    Wieczorem wspinał się na zywopłot i codziennie coś upolował. Potrafił
    upolować gołebia, który na chwilę przysiadł na ziemi. I pewnie za te
    zjedzone gołębie oddał życie.
    Pod jesień na mojej działce nie było prawie wróbli. Omijały i żywopłot i
    nawet poddasze, chociaż było poza zasięgiem kota.

    D.P.

  • 43. Data: 2009-02-18 10:28:46
    Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    michalek pisze:

    > No to może zaproponuję pszczołę.
    > Pożyteczna, niebrzydka, pracowita jak wszyscy ogrodnicy
    > i trudno sobie wyobrazić ogród bez pszczoły.
    > A z miodku zebranego jesienią mozna zrobić miód pitny
    > na zimę (dla relaksu i zdrowia)

    To ja się dołączę. Głosuję na pszczołę, nawet wybaczam, że raz mnie w
    dzieciństwie użarła.

    Niedawno w radiu słyszałem, że jakaś pszczela apokalipsa panuje i jest
    obawa czy pszczoły nie wyginą - to może jak będzie rok pszczoły to coś
    pomoże :)

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 44. Data: 2009-02-18 10:30:28
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

    > Mi najbardziej podobał by się jakiś tygrys albo rys
    > ale chyba przjdzie mi sie zadowolic rudoumaszczonym
    > pręgowanym Leśnym kotem norweskim
    > :)
    > Ale zanim kiedyś na tyle zgłupieję aby wydać ze 2000 zl na kota

    Czasem hodowle oddają za darmo zaprzyjaźnionym ludziom, tak dostałam
    syberyjczyka.

    Kocie panny też gnębi?

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 45. Data: 2009-02-18 10:33:37
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał

    > Traktor i dużą stara oponę na łańcuchach, zanim porośnie trawą.
    > A ja myślę, że to będzie rok SuperŚlimaka...

    Albo SuperZyda...

  • 46. Data: 2009-02-18 12:03:18
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 11:33, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał

    > Albo SuperZyda...

    To będzie rok KopNeka, aż wybędzie.

  • 47. Data: 2009-02-18 14:30:56
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > i trudno sobie wyobrazić ogród bez pszczoły.
    > A z miodku zebranego jesienią mozna zrobić miód pitny

    Popieram kandydaturę pszczoły.

    Antoni Broniak

  • 48. Data: 2009-02-18 22:23:02
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Dirko pisze:
    > W wiadomości news:gnglh5$cjv$1@nemesis.news.neostrada.pl Tadeusz Smal
    >>
    > Hejka. Od dawna wiadomo, że zwierzęta i ich właściciele mają podobne
> [...]

    jak mało kiedy masz tym razem rację
    :)))
    Ja coprawda nie ganiam kotów po wsi
    ale posturę i charaktery mamy podobne
    :))))
    Ty jestes psiarek a psy to lizusy i sługusy
    koty zas maja charakter i niezaleznosc
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 49. Data: 2009-02-18 22:35:24
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Krystyna Chiger pisze:

    > Czasem hodowle oddają za darmo zaprzyjaźnionym ludziom, tak dostałam
    > syberyjczyka.
    :)
    Bardzo ładne, szczególnie te ich pioropuszaste ogony
    Jak wielkie są one ?
    Jak byłem dzięcieciem to miałem takie dwa koty , ktore dawały łomot psom
    o ile te ich nie znały i atakowały

    > Kocie panny też gnębi?
    :)
    dzis przyprowadził na obiad jedna panienke
    ale "nieśmiała " jakaś była i nie chciała wejść do domu
    :)

  • 50. Data: 2009-02-18 22:37:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 09:48:49 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
    %20Zubrze.JPG

    > Śliczny kot. U mnie wszystkie lata są latami kotów, ale kot jako
    > patron ogrodów nie przejdzie. Ciągle jeszcze pokutuje zabobon, ze tam
    > gdzie są koty nie ma ptaków :(
    >
    > Krycha z kotami dużą ilością ptaków w ogrodzie

    No to może Rok Wszystkich Ptaszków?
    :-)