  • 51. Data: 2009-02-18 22:45:00
    Temat: Re: ja oddaję głos na kota
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 23:23:02 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > jak mało kiedy masz tym razem rację
    > :)))
    > Ja coprawda nie ganiam kotów po wsi
    > ale posturę i charaktery mamy podobne
    > :))))
    > Ty jestes psiarek a psy to lizusy i sługusy

    O,o,o - proszę nie obrażać mojego owczarka-niemca, który kiedy chce, ma
    mnie gdzieś, ale dokładnie wie, kiedy może sobie na to pozwolić, a kiedy
    nie, i wcale nie jest sługusem, bo ma swoją psią niezależność, wyrażaną
    poprzez okresowe, sytuacyjne, pozorowane niesłyszenie, niewidzenie i
    nierozumienie :-DDD
    A drugi pies, sznaucer olbrzym, bestia, klamać potrafi jak z nut, zupełnie
    nie po zwierzęcemu! I jeszcze mi w oczy przy tym patrzy niewinnie,
    bezczelny. Czasem aż wątpię, czy ta kolejna dziura pod ogrodzeniem to aby
    się sama nie zrobiła, a on caly czas może rzeczywiście był w obrębie
    działki i wcale to a wcale nie wychodził, choć przecie łeb przeorany drutem
    ogrodzeniowym ma wzdłuż aż do krwi i irokez z sierści na tym łbie mówią
    zupełnie co innego. O!
    :-)

  • 52. Data: 2009-02-18 22:48:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 11:30:28 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

    > Czasem hodowle oddają za darmo zaprzyjaźnionym ludziom, tak dostałam
    > syberyjczyka.

    Jakbys wiedziała coś o zbędnym kotku - to się chętnie zaprzyjaźnię z taką
    hodowlą. A już gdyby to była hodowla rosyjskich niebieskich albo norweskich
    leśnych - to płaszczę się zupełnie do nieprzytomności, wszelkie rodowody
    mam w głebokim... byle tylko kotek miły był, może być z paskudnego
    mezaliansu nawet ;-D

  • 53. Data: 2009-02-18 23:23:22
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    Ikselka wrote:

    > No to może Rok Wszystkich Ptaszków?

    to moze Dużych, choć...?

    moon

  • 54. Data: 2009-02-18 23:30:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:23:22 +0100, Moon napisał(a):

    > to moze Dużych, choć...?
    >
    > moon

    Duże ptaszki źle (tzn nie w TYM temacie) się będą kojarzyły w nazwie roku
    ;-PPP

  • 55. Data: 2009-02-19 02:25:05
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Kot to selekcjoner, łapie chore albo głupsze młode.

    Jak złapie, to przed pożarciem robi im badanie stanu zdrowia
    i przeprowadza test na inteligencję?
    :-)

  • 56. Data: 2009-02-19 08:00:31
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gni28t$j16$1@nemesis.news.neostrada.pl Tadeusz Smal
    <s...@s...pl> napisał(a):

    > :))))
    > Ty jestes psiarek a psy to lizusy i sługusy
    > :)

    Hejka. Przecież jak nikt potrafisz to ocenić. ;-)
    Pozdrawiam chcrakterystycznie Ja...cki

  • 57. Data: 2009-02-19 14:22:45
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

    > Bardzo ładne, szczególnie te ich pioropuszaste ogony
    > Jak wielkie są one ?

    Trochę mniejsze od norweskich, ale większe od przeciętnego dachowca.
    Mój pióropuszstą kitę nosi w górę, ale niektóre noszą poziomo jak lis.

    > :)
    > dzis przyprowadził na obiad jedna panienke
    > ale "nieśmiała " jakaś była i nie chciała wejść do domu
    > :)
    Koty są dobrze wychowane. Na pierwszej wizycie nie wpakuje się
    od razu do domu ;)

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 58. Data: 2009-02-19 14:28:02
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik skryba napisał:
    > Jak złapie, to przed pożarciem robi im badanie stanu zdrowia
    > i przeprowadza test na inteligencję?
    > :-)

    Po prostu normalnego nie złapie. Zawsze w stajni mojej i w
    zaprzyjaźnionych są i jaskółki, i koty. Jednego roku jakaś
    niewydarzona jaskółcza para zrobiła gniazdo w takim miejscu,
    że nawet kotów nie było trzeba. Wystarczyło parę razy przegapić
    dzieci oglądające jajeczka, żeby nic z piskląt nie było. Nie wiem,
    czy ta para następne gniazdo zbudowała z sensem, ale jeżeli nie,
    to nie nadawała się na rodziców i tyle.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 59. Data: 2009-02-19 16:48:03
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

    > Ja coprawda nie ganiam kotów po wsi
    > ale posturę i charaktery mamy podobne

    A gumofilce :-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 60. Data: 2009-02-19 20:00:37
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Krystyna Chiger pisze:

    > Trochę mniejsze od norweskich, ale większe od przeciętnego dachowca.
    > Mój pióropuszstą kitę nosi w górę, ale niektóre noszą poziomo jak lis.
    :)
    naprawdę podoba mi się ta rasa
    :)
    kiedyś nawet zastanawiałem sie co to za koty mają takie ogony
    ale jakos uleciało dojść szczegółów
    :)
    > Koty są dobrze wychowane. Na pierwszej wizycie nie wpakuje się
    > od razu do domu ;)
    :)
    ona z sasiedniego gospodarstwa a tam koty nie są przyzwyczajone do
    bywania na pokojach
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/