  • 1. Data: 2011-05-21 10:11:04
    Temat: jajo
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    w balkonowej doniczce znalazłam gołębie jajo, nakryte gołębicą
    wygoniona gołębica szalała w desperacji - i trochę nawet była przekonująca .
    Jak można przeniść gniazdo - tzn jajo - (i gdzie)?
    Nie chcę mieć obsrywanego balkonu (jak to zostawię to pojawią się ojcowie
    jaja i będzie dopiero).
    Dajcie znać, zanim napiszę na grupę p.r.kuchnia :)))

  • 2. Data: 2011-05-22 10:48:46
    Temat: Re: jajo
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaja i będzie dopiero).
    > Dajcie znać, zanim napiszę na grupę p.r.kuchnia :)))

    Humanitarnie daj dokończyc wysiadywanie jaja.
    Nie strasz i nie wyganiaj gołębicy.
    Po samodzielnym wylocie młodego gołębia
    zmień warunki na balkonie by gołębie w przyszłości
    nie miały ochoty tam składać jaj.

  • 3. Data: 2011-05-22 16:46:08
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    u mnie ze 4 razy próbowały zrobić gniazdo ale za każdym razem je zrzucałem,
    a miejsce w których próbowały zapchałem folią strecz. Przy okazji zniszczyły
    lawende bo zaczeły się tam parchać...

    Sąsiad kupił jakiś płyn odstraszający gołebie... polał cały balkon a za 2
    dni znalazł jajka w doniczce;-)

    Ja mam proce w pogotowiu:-) A jak trzeba bedzie to i wiatrówke.
    Kilka szkodników już rozjechałem, nie bym specjalnie przyspieszał - po
    prostu nie hamowałem przejeżdzając koło śmietnika:-).... choć mogłem sie nie
    przyznawać bo zaraz mnie tu zjedzą:-)
    Wszystko przez jedną starą prukwe, które wyrzuca przez okno żarcie dla tych
    szkodników...

    --
    ---
    A.U.

  • 4. Data: 2011-05-23 17:53:04
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message
    > Humanitarnie daj dokończyc wysiadywanie jaja.

    nieststy do jaja doszło drugie - i teraz to już są totalne JAJA :p
    Czyż po wykluciu nie będę miała przedszkola? - Po jakim czasie 'to' se
    poleci ?

    Kiedy pierwszy raz przegoniłam gołebicę - odleciała w sposób wielce
    spektakularny i za minutę dosłownie wróciła z trzema innymi! - Hitchcock! a
    ja stałam z miotłą w lekkim zdziwieniu :p
    Teraz do kwoki przylatuje tych trzech (albo innych, kto ją tam wie) - nie
    wiem czy ich podejmuje :p w ramach że przybywa jaj - czy tylko towarzysko,
    czy chcą zakładać osiedle koło kwoki po sąsiedzku. Wcale mi się to widzi.
    Widziałam kiedyś balkon typu logga z gniazdem gołębi - raczej mało
    zachęcające.

  • 5. Data: 2011-05-23 19:33:46
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
    > szkodników...

    Ło matko i córko.

  • 6. Data: 2011-05-23 19:37:39
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    >
    > nieststy do jaja doszło drugie - i teraz to już są totalne JAJA :p
    > Czyż po wykluciu nie będę miała przedszkola? - Po jakim czasie 'to' se

    Poleci.
    Przetrzymaj, wytrzymaj.
    Żyjesz dłużej niż przyszłe pisklęta.
    Potraktuj to jako doświadczenie i darmową "nałóke"
    skryba litościwy

  • 7. Data: 2011-05-23 20:20:09
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > Przetrzymaj, wytrzymaj.
    > Żyjesz dłużej niż przyszłe pisklęta.
    > Potraktuj to jako doświadczenie i darmową "nałóke"

    że taż taka 'nioska' sę nie boi że jaj zjem te pisklęta
    przecież wysiaduje mi niemal na głowie te jaja - zaglądam tam na jej
    oczach - jak dla mnie to brak instynktu - mało to kominów/dachów/zakamarków?

    jak przegnie będzie nie nałóka ale jajówa :p
    wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

  • 8. Data: 2011-05-23 20:27:21
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    Użytkownik "lamia" napisał w wiadomości grup

[...]

    Zastałam na balkonie, po dłuższej nieobecności, pisklaka gołębia.
    Pozwoliłam, żeby dorósł i wyfrunął. Poradzili mi, żeby zawiesić płyty CD.
    Pomaga, gołębie nie przyfruwają na balkon.

  • 9. Data: 2011-05-23 20:45:50
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > przecież wysiaduje mi niemal na głowie te jaja - zaglądam tam na jej
    > oczach - jak dla mnie to brak instynktu - mało to

    Ufa tobie, bo całymi latami czyta grupę;-))

    > jak przegnie będzie nie nałóka ale jajówa :p
    > wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

    cicho... wiem.
    :-))

    pozdrawiam familiarnie
    skryba

  • 10. Data: 2011-05-23 20:48:12
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozwoliłam, żeby dorósł i wyfrunął. Poradzili mi, żeby zawiesić płyty CD.
    > Pomaga, gołębie nie przyfruwają na balkon.

    Widocznie nie preferują Twojego repertuaru.

    Pozdrawiam hiphopowo
    skryba