  • 11. Data: 2011-05-23 20:49:12
    Temat: Re: jajo
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:irefhp$6li$1@node2.news.atman.pl...

    > wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

    Hejka. Gołębie wysiadują jajka około 18 dni a potem karmią wylegnięte
    pisklęta przez miesiąc. No a potem fru, fru, fruuuuuuuu. :-)
    Pozdrawiam kolumbologicznie Ja...cki

  • 12. Data: 2011-06-09 23:29:36
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    mało interesujcy temat w ogrodnictwie pewnie - (choć skoro gołąb siedzi w
    doniczce, to chyba gołąb ogrodowy jest -? ;p ) - otóż gołębie robią mnie w
    jajo:
    zawsze myslałam, że kwoka wysiaduje, a gruchacz znosi gałązki (takowoż z
    podglądania to wyglądało) - dziś się jednak zdziwiłam:
    - siedzi kwoka na jaju, jak zawsze, ani drgnie (nawet jak ją dotknąć
    paluchem - no napuszy się jedynie, jak puchacz jakiś)
    i przylatuje tenże towarzysz, rozgląda się, włazi na kwokę - myślę sobie:
    kopulować będą na nowe jajo. Ale nie - włażący wypycha kwokę, kwoka
    odlatuje, a przybysz zasiaduje na jaju. Czyżby te gołąby równouprwnienie
    wprowadziły? Czy też mam na balkonie lesbijki ;) W seksmisji to było
    możliwe, hehe

  • 13. Data: 2011-06-10 11:05:52
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > ... otóż gołębie robią mnie w jajo:

    Hejka. U gołębi jaja wysiadują oboje rodzice. Samce z reguły siedzą na
    jajach od 10 do 16-tej. Wylęgnięte młode też karmią wspólnie.
    Pozdrawiam behawioralnie Ja...cki

  • 14. Data: 2011-06-10 22:32:30
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
    > Hejka. U gołębi jaja wysiadują oboje rodzice. Samce z reguły siedzą na
    > jajach od 10 do 16-tej. Wylęgnięte młode też karmią wspólnie.

    HAAAAAAAAAAA
    spadłam z krzesła

    to one mają taką świadomość macierzyństwa (tzn. wspólnego jaja)? czy one są
    parą małżeńska w ogóle ;]

  • 15. Data: 2011-06-11 07:30:57
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
    >

    > HAAAAAAAAAAA
    > spadłam z krzesła

    Zmień krzesło. Takie z trzema nogami jest mało stabilne.
    Skryba z normalnym krzesłem

  • 16. Data: 2011-06-11 11:25:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 09:30:57 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zmień krzesło. Takie z trzema nogami jest mało stabilne.
    > Skryba z normalnym krzesłem

    Obrotowe ma albo jest drinknięta 3-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 17. Data: 2011-06-11 13:17:45
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Obrotowe ma albo jest drinknięta 3-)
    > --

    No teraz wreszcie mnie oświeciłaś!
    Nigdy bym, na to nie wpadł.
    skryba uświadomiony

  • 18. Data: 2011-06-11 13:20:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 15:17:45 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > No teraz wreszcie mnie oświeciłaś!
    > Nigdy bym, na to nie wpadł.
    > skryba uświadomiony

    O fotelu bujanym nawet nie wspomnę...
    :-)

  • 19. Data: 2011-06-11 13:38:25
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > O fotelu bujanym nawet nie wspomnę...
    > :-)

    Aaaa, to znaczy, że nadmiar % spowodował zabujanie
    sie na krzesełku i ten niefortunny upadek.
    Teraz juz wszystko jasneeeeeee.
    ;-)
    Skryba oświecony