  • 1. Data: 2012-04-18 08:16:41
    Temat: jak nie Oknoplast Platinum to co ?
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    podoba mi sie oknoplast platinum ale okien mam duzo i licze każdą złotówkę -
    co mozecie polecic jeżlei chodzi o okna tak żeby było solidnie i moze troche
    taniej?

    ewentualnie jakis dobry sprzedawca z okolic wawy?

    pozdrawiam

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-04-18 15:11:58
    Temat: Re: jak nie Oknoplast Platinum to co ?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > troche
    > taniej?
    >
    > ewentualnie jakis dobry sprzedawca z okolic wawy?

    Rozważ Vetrex (profil Veka, okucie Roto). Wahałem się między Oknoplast a
    Vetrex, ostatecznie zamówiłem Oknoplast. Profil Rubin Plus.

    Vetrex może być nieco tańszy, aczkolwiek w mojej konfiguracji wyszedł
    drożej.

  • 3. Data: 2012-04-19 08:47:55
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jmmeiv$6lu$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > Vetrex, ostatecznie zamówiłem Oknoplast. Profil Rubin Plus.
    >
    > Vetrex może być nieco tańszy, aczkolwiek w mojej konfiguracji wyszedł

    Ja mam własnie Platinum. Profil jest wyjątkowo przyjemny, ciepły, do tego
    pakiet 3 szyby.
    Polecam targowanie, ja ubiłem tak cenę że od tych co miałem brać wyszły
    jakieś 700-1000 zł. droższe
    więc przełknąłem to na korzyść wyglądu.

    Rafał

  • 4. Data: 2012-04-19 08:56:27
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > złotówkę -
    > co mozecie polecic jeżlei chodzi o okna tak żeby było solidnie i moze

    jak piszą na stronie, mają ten swój zaokrąglony wzór zastrzeżony, więc
    trudno znaleźć odpowiednik u innych firm, choć widziałem podobne, niestety,
    choć cena niska, to wykonanie badziewne (wiotkie, lekkie, niedokładnie
    spasowane)... jak ja szukałem, to podobnie jakościowo do Oknoplastu
    wychodziły mi okna Jezierski, nie mówię nawet o wyglądzie, ale tak w
    "macaniu" podobnie solidne się wydawały, więc zamiast 18 tys. za Oknoplast,
    zapłaciłem 14 za Jezierskiego...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-04-19 09:45:17
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-19 08:56, s_13 pisze:

> [...]
    > ale tak w "macaniu" podobnie solidne się wydawały, więc zamiast 18 tys.
    > za Oknoplast, zapłaciłem 14 za Jezierskiego...

    Mam Platinium. Był u mnie niedawno znajomy stolarz, popatrzył i
    stwierdził ładnie zrobione i ładne drewno. Dopiero kiedy dotknął uśmiał
    się, że dał się nabrać.

    Ariusz

  • 6. Data: 2012-04-21 05:00:56
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 18 Kwi, 08:16, "rt" <x...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > co mozecie polecic jeżlei chodzi o okna tak żeby było solidnie i moze troche

    Ja mam OknoPlus (też z Krakowa). Wychodził taniej od Oknoplastu,
    parametry i wykonanie na tym samym poziomie (w starym domu mam
    Oknoplasta - więc mam porównanie).

    mucher

  • 7. Data: 2012-04-21 23:17:14
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    >Ja mam OknoPlus (też z Krakowa). Wychodził taniej od Oknoplastu,
    >parametry i wykonanie na tym samym poziomie (w starym domu mam
    >Oknoplasta - więc mam porównanie).
    >
    >mucher

    też mam Plusa i też polecam