  • 51. Data: 2012-06-07 17:28:40
    Temat: Re: jak połączyć przewód w ziemi?
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    news:4fd0c4da$1@news.home.net.pl...

    > Mi tego nie tłumacz - ja to wiem. Wytłumacz to temu schizofrenikowi
    > Plumpiemu.

    Cyna typu RoHS ma jedną zaletę, że topi się w wyższej temperaturze i do
    lutowania rurek miedzianych lest bezpieczniejsza gdyby miała popłynąć
    przegrzana woda kotłowa. Chyba tylko z tego powodu cyna hydraulików jest
    bezołowiowa. Nie wiem jak z rozpuszczaniem się w wodzie pitnej.

  • 52. Data: 2012-06-07 17:45:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 17:28, kiki pisze:

> [...]
    >
    > Cyna typu RoHS ma jedną zaletę, że topi się w wyższej temperaturze i do
    > lutowania rurek miedzianych lest bezpieczniejsza gdyby miała popłynąć

    Przy czym w przypadku elektroniki to jest wada - większe ryzyko
    przegrzania komponentów. Tudzież uszkodzenia izolacji.

    > Chyba tylko z tego powodu cyna hydraulików jest
    > bezołowiowa. Nie wiem jak z rozpuszczaniem się w wodzie pitnej.

    Przypominam, że mowa była o zwykłym kablu elektrycznym.

  • 53. Data: 2012-06-07 17:46:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 17:21, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4fd0c4da$1@news.home.net.pl...

    > Odezwał się kur.... znawca Andrzejek Taborecik :)

    Uuuu, ale argument! Powalający! W normach go wyczytałeś?

  • 54. Data: 2012-06-07 17:47:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 17:23, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4fd0c516$1@news.home.net.pl...

    > Co może mnie jeszcze pobijesz? :)

    Nie, dziękuję, kogo innego sobie szukaj do twojego fetyszu S&M.

    > Spadaj Taborecie :)

    Ooo, widać celnie trafiłem...

  • 55. Data: 2012-06-07 18:16:42
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:4fd0cd1a$1@news.home.net.pl...

    > Nie, dziękuję, kogo innego sobie szukaj do twojego fetyszu S&M.

    > Ooo, widać celnie trafiłem...

    Załuję tylko, że stawałem w twojej obronie, ty popierdolony bandyto.
    Jednak grupowicze dobrze sie na tobie poznali, a ja im nie wierzyłem.

  • 56. Data: 2012-06-07 19:12:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik s_13 napisał:
    > witam
    > muszę złączyć przewody 5x4mm2, które będą w ziemi i zastanawiam się jak
    > to zrobić najpewniej, żeby było na amen...
    > wymyśliłem tak: skręcone, zalutowane, taśma izolacyjna i całość taśmą
    > samowulkanizującą... czy jest lepszy sposób?

    Szukaj tu:
    http://www.bstenergetyka.pl/mufyiglowice.html
    lub to:
    http://www.bankkabli.pl/osprzet-energetyczny/linie-k
    ablowe/mufy/mufa-przelotowa-91ah-pl-1-4-35mm2-xe0048
    00480.html

    Często takie mufy są z gotowym osprzętem(złączki, koszuli izolacyjne,
    itp.) do łączenia żył.

  • 57. Data: 2012-06-07 20:36:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 18:16, Plumpi pisze:

    > Załuję tylko, że stawałem w twojej obronie, ty popierdolony bandyto.

    Ty? W mojej obronie??

    Pogrążasz się, świrze.

  • 58. Data: 2012-06-07 20:48:05
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:4fd0f49d$1@news.home.net.pl...

    > Ty? W mojej obronie??
    >
    > Pogrążasz się, świrze.

    Świr to cię musiał zrobić, albo raczej dwóch świrów, ty bandyto.

  • 59. Data: 2012-06-07 20:53:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 20:48, Plumpi pisze:

    > Świr to cię musiał zrobić, albo raczej dwóch świrów, ty bandyto.

    Projekcja twoich zboczonych fantazji na innych nic ci nie pomoże -
    zacznij się wreszcie leczyć.

    I powstrzymaj pomówienia, bo do pierdla może za nie nie trafisz, ale za
    to mogę cię zmusić do podjęcia leczenia psychiatrycznego.

  • 60. Data: 2012-06-07 21:20:21
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:4fd0f899$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > I powstrzymaj pomówienia, bo do pierdla może za nie nie trafisz, ale za to
    > mogę cię zmusić do podjęcia leczenia psychiatrycznego.

    Dość już tego ubliżania.
    Najpierw to się sam poddaj leczeniu, albo lepiej eutanazji, bo takie ścierwo
    jak ty, które nie umie funkcjonować normalnie w społeczeństwie to powinno
    się eliminować.
    Ty złośliwa, podła i mściwa szmato.