  • 11. Data: 2013-06-26 22:54:27
    Temat: Re: jak sensownie polaczyc drewno z metalowym slupkiem?
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 22:34:51 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > No dlatego chyba oleje, skoro i tak zaraz zarosnie :)
    >

    > Wymalowalem 2 x drewnochronem. Tak szybko nie zgnije bo glowne dechy maja dosc
    solidne jak na pergole przekroje - 8 x 3,5cm ;)

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    A słupki stalowe chociaż są ocynkowane?

  • 12. Data: 2013-06-26 23:23:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 22:54:27 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A słupki stalowe chociaż są ocynkowane?

    Ocynk + malowane proszkowo, solidne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-06-27 01:19:56
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 23:23:41 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ocynk + malowane proszkowo, solidne :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    To spoko.

  • 14. Data: 2013-06-28 09:45:25
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Flekownik to 2 idealnie spasowane frezy. Jeden wierci otwór a drugi do tego
    zaślepkę. W otwór wkręca się wkręt potem wkleja zaślepkę. Nie ma możliwości,
    żeby miejsce wkręcenia wkrętu znikło całkowicie ale, z pewnej odległości,
    element drewniany wygląda na jednolity.

    PC

  • 15. Data: 2013-06-28 20:28:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 22:19:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Moim zdaniem tylko:
    > http://www.wurth.pl/katalog2/karty/Zebra_pias_skrzyd
    e%B3ka.pdf

    Cos Ty mi polecil - nigdzie tego nie ma ;) W marketach (obi, castorama) to w ogole
    patrzyli na mnie dziwnie i pokazali zwykle blachowkrety :D Jutro przejde sie u mnie w
    wiosce do sklepu ktory ma spory wybor roznego typu wkretow / srub etc - moze tam cos
    takiego beda mieli ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-06-28 21:15:19
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-06-25 20:32, Adam pisze:

    > Z zewnatrz z trzech stron slupki beda obite dechami - mam juz przygotowane - z
    dwoch stron grubosc 2cm, z boku 2,5cm. Jak te dechy najsensowniej przymocowac do
    slupka? One nie beda przenosily zadnych obciazen. Najchetniej to bym to przykleil ale
    chyba jednak wolalbym cos demontowalnego. Wkrety na wierzchu w zasadzie mi nie
    przeszkadzaja ale jak pomysle o wierceniu otworow w tej stali to mnie troche
    odrzuca;) Ale to pewnie bedzie nieuniknione.

    Najsensowniej to użyć wkrętów do drewna z wiertłem na końcówce. Przy 2
    mm ściance słupka będą wchodzić jak w masło.

    To nie są dechy tylko listewki :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 17. Data: 2013-06-28 22:26:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 21:15:19 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Najsensowniej to użyć wkrętów do drewna z wiertłem na końcówce. Przy 2
    > mm ściance słupka będą wchodzić jak w masło.

    Sa takie? Do drewna z wiertelkiem na koncu?? 2mm stali to jednak jakas grubosc jest,
    mam nadzieje ze beda wchodzily jak w maselko ale obawiam sie ze tak latwo nie bedzie
    ;) Wiercenie w slupkach ze scianka grubosci 1,5mm nie bylo z pewnoscia "jak w maslo"!

    > To nie są dechy tylko listewki :)

    Dechy dechy, powyzej 3cm to juz kantowki nazywaja w tartaku ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2013-06-28 22:36:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-06-28 22:26, Adam pisze:

> [...]
    bedzie ;) Wiercenie w slupkach ze scianka grubosci 1,5mm nie bylo z pewnoscia "jak w

    Są, są. Oczywiście, że nie będzie to jak wiercenie w drewnie, ale bardzo
    ładnie wejdą w słupek metalowy.

    > Dechy dechy, powyzej 3cm to juz kantowki nazywaja w tartaku ;-)

    Ta... :)

    Pozdry,
    MW

  • 19. Data: 2013-06-28 23:10:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 22:36:42 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Są, są. Oczywiście, że nie będzie to jak wiercenie w drewnie, ale bardzo
    > ładnie wejdą w słupek metalowy.

    No nic, zobacze jutro co beda mieli na skladzie. Ja sobie to moge bez problemu
    nawiercic najpierw wiertelkiem (i drewno i slupek) - to tylko ~40-60 otworow na
    stabilnym slupku :) Obaczymy! Dzieki za rady. Jutro dam znac co mi z tego wyszlo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2013-06-29 17:43:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 22:26:20 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    bedzie ;) Wiercenie w slupkach ze scianka grubosci 1,5mm nie bylo z >pewnoscia "jak w

    Ja wierciłem sporo tymi "ze skrzydełkami" i wchodzą jak w masło.
    > Dechy dechy, powyzej 3cm to juz kantowki nazywaja w tartaku ;-)

    Dokłądnie tej grubości dechy mam przykręcone tymi wkrętami do profili.