  • 31. Data: 2014-07-06 22:02:49
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-06 15:59, Dirko pisze:
    > Hejka. Nie ma.
    > Pozdrawiam beznadziejnie Ja...cki
    Pozwolę sobie "polimeryzować".
    W ubiegłym roku mam na koncie 6 kretów i 1 karczownika.
    W tym roku 1 kret.
    W ogrodzie kopców nie widać, natomiast są gdzieniegdzie dziury i
    wnioskuję, że to jeszcze jeden karczownik (być może z rodziną), no ale
    on jest trudny do złapania.
    Jacek

  • 32. Data: 2014-07-06 22:06:43
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-06 20:24, Ikselka pisze:
    > - 50-latek doznał poważnych obrażeń ciała, szczególnie głowy i w wyniku
    > tych obrażeń zmarł - mówi asp. Sławomir Konieczny z Komendy Wojewódzkiej
    > Policji w Gorzowie Wielkopolskim.(...)"
    No i nie masz już rycerzy w Rzeczypospolitej.......
    Teraz zamiast ginąć wysadzając Kamieńce, giną wysadzając krety.
    Kraj schodzi na psy (niechby i psy Ikselki, co to kretom żyć nie dają).
    Jacek

  • 33. Data: 2014-07-07 01:20:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 22:06:43 +0200, Jacek napisał(a):

    > No i nie masz już rycerzy w Rzeczypospolitej.......
    > Teraz zamiast ginąć wysadzając Kamieńce, giną wysadzając krety.

    To tylko wynik braku podstawowej wiedzy z chemii.

    > Kraj schodzi na psy (niechby i psy Ikselki, co to kretom żyć nie dają).

    Wolnoć psu na moim podwórku.

  • 34. Data: 2014-07-07 01:22:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:51:03 +0200, collie napisał(a):

    > "Co, mój pies? A w życiu, on nikogo i nigdy! Dam sobie rękę uciąć za niego!"

    Widzisz - a ja za moje nie. Jak ktoś wejdzie na moją posesję nieproszony,
    wolno im go gryźć.

  • 35. Data: 2014-07-07 01:30:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:51:03 +0200, collie napisał(a):

    > "To naprawdę był bardzo spokojny pies. Dzieci się go nie bały i bawiły się
    > z nim. Nieraz widziałam jak się na niego kładły..."

    Jak już pisałam - pies jest pies. To wina dorosłych, co się stało, a nie
    psa - to, że dzieci kładły się na psie, to dla psa próba siłowej dominacji,
    której znosić nie jest w stanie, bo... jest psem. Dorośli powinni uczyć
    dzieci, co wolno, a czego nie. Moje psy kiedyś o mało nie odgryzły ręki
    durnemu młodzieńcowi, który zrobił sobie przystanek w rowerowej wycieczce i
    drażnił je kijem wsadzanym między pręty w bramie, a co widział z dala mój
    mąż, pracując w lesie przy bramie. Kiedy się psy do młodzieńca rzuciły, a
    brama nieco popuściła, ten w strachu odskoczył i zaczął wygrażać głośno
    nam, właścicielom. Tyle że za nim nadjechali na rowerach rodzice i mąż im
    dokładnie wytłumaczył, co robił synek - rodzice byli rozsądni i synek
    dostał wciry przy owej bramie, ad hoc, jak to sie mówi "za pamięci", żeby
    wiedział na przyszłość, czego się spodziewać kiedy znowu będzie drażnił
    jakiegoś psa.

  • 36. Data: 2014-07-07 01:37:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:59:31 +0200, collie napisał(a):

    > Czasami wyglądasz na ciut mądrzejszą. Ale mogę się mylić.

    Owszem, możesz - to, jak tam komu co wygląda, to jego indywidualne
    wrażenie, wynik pomieszania obrazu rzeczywistego pomniejszonego odwróconego
    (czyli pozbawionego wielu ważnych szczegółów istotnych dla sprawy) w jego
    oku z nieobiektywnym osądem w jego mózgu.

  • 37. Data: 2014-07-07 01:39:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 22:02:49 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > W ogrodzie kopców nie widać, natomiast są gdzieniegdzie dziury i
    > wnioskuję, że to jeszcze jeden karczownik (być może z rodziną), no ale

    Moje psy załatwiają i karczowniki, i krety, i nornice. POmagają wtym też
    koty sąsiadów. Katastrofę z kretami mam tylko wiosną, zaraz po roztopach,
    kiedy krety na nowo zaczynają swoją działalność w świeżo rozmarzłej ziemi.
    Potem szybko są wyłapywane lub same uciekają.

  • 38. Data: 2014-07-07 10:25:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > naprostować ludzkie wnętrze. Za rozjechanie nocą zaskrońca na szosie
    > nikomu kara nie grozi (nawet tym, którym z tego powodu wcale nie jest
    > przykro). Za rozgniecenie gada butem, albo rozszarpanie psam -- już
    > tak. Jeśli ktoś publicznie doradza, jako środek przeciwko kretom,
    > zainstalowanie sobie kiepsko wychowanego psa, to później może mu być
    > ciężko bronić się, gdy stójkowy capnie go za "niezakitowanie mordy
    > psa w obronie kreta". Ale znów jakiś idealizm przeze mnie przeziera
    > -- stójkowi też teraz tacy, że sami nie wiedza o co chodzi. Długo

    Chyba nie jest aż tak źle. Wczoraj byłam świadkiem niemałego
    samochodowego zatoru na drodze, spowodowanego przemarszem rodzinki
    futrzaków. To chyba bobry były.

    Ewa

  • 39. Data: 2014-07-07 10:57:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Jul 2014 01:30:24 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Dorośli powinni uczyć
    > dzieci, co wolno, a czego nie.

    No ale czego tu oczekiwać, kiedy sami nie mają o tym pojęcia, a najgorzej
    kiedy decydują się na psa i źle interpretują psie oraz stosują wobec psów
    własne=ludzkie zachowania, zupełnie odmienne przecież - a potem tragedia i
    "zły pies, zły, niedobry". A to tylko głupi właściciel albo rodzic :-/

  • 40. Data: 2014-07-07 11:01:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Jul 2014 10:57:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > własne=ludzkie zachowania, zupełnie odmienne przecież - a potem tragedia i
    > "zły pies, zły, niedobry". A to tylko głupi właściciel albo rodzic :-/

    Polecam:
    http://mals.pl/2013/04/komunikacja-psow-i-zapobiegan
    ie-zachowaniom-agresywnym/