  • 1. Data: 2011-09-29 13:02:29
    Temat: jak wykryć wilgoć w domu
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    jak wykryć wilgoć lub grzyba w domu, czy sa jakies metody aby zamaskowany
    feler odkryć przed kupnem ?

    Dzieki

  • 2. Data: 2011-09-29 15:26:03
    Temat: Re: jak wykryć wilgoć w domu
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 29, 3:02 pm, "rt" <x...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > jak wykry wilgo lub grzyba w domu, czy sa jakies metody aby zamaskowany
    > feler odkry przed kupnem ?

    Zalezy czy dom swiezo odnowiony i wady poukrywane.

    Najpierw na zapach. Po wejsciu upewnij sie ze nie czuc wilgoci albo
    dziwnych zapachow. Jesli okna byly otwarte to nie wyczujesz.

    Najbardziej narazone na grzyb miejsca do rogi pokoi od strony
    zewnetrznej.
    Tam warto sie przyjrzec scianom.
    Jesli farba nowa to podejrzane. Jesli stara, zakurozna i be kropek
    grzyba to znaczy ze raczej nie ma problemow.

    Sprawdzaj te rogi i na dole i przy suficie.

    Drugie miejsce to lazienka.
    Sprawdz fugi i wszelkiej masci silikonowane laczenia. Jesli sa stare i
    bez kropek grzyba to jest ok. Jesli sa nowe to znaczy ze podejrzane.
    W dlugo nie uzywanej lazience jesli wszystko jest suche to moze byc
    trudno zobaczyc kropki szczegolnie jesli ktos pojechal uczciwie
    domestosem.
    Przyjrzyj sie kratce wentylacyjnej. Jesli wentylacja jest dobra to
    kratka sie szybko kurzy.

    Moze ktos zaproponuje jakis srodek na wykrycie grzyba. Ja takiego nie
    znam.

  • 3. Data: 2011-09-29 15:48:19
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >

    > jak wykryć wilgoć lub grzyba w domu, czy sa jakies metody aby zamaskowany
    > feler odkryć przed kupnem ?

    Jeśli chcesz mieć czarno na białym to trzeba się zaopatrzyć lub pożyczyć
    taki lub podobny miernik http://tnijurl.com/ef2adb7c38b4/

    Jeśli wilgotność jest niska we wszystkich punktach pomiarowych to i grzyba
    pewnie nie ma.