  • 1. Data: 2013-04-30 08:38:06
    Temat: jak wyprostować drzwi drewniane?
    Od: "Zgredzik" <f...@n...com.pl>

    Roczne drzwi drewniane zewnętrzne (skrzydło) wygieły się u góry i dołu w stronę
    zewnętrzną. Szpara ma może 3-4mm, ale drzwi nie da się zamknąć na żaden z zamków. W
    zimie problem nie występował. Da się to jakoś naprawić, czy już tylko nowe drzwi?

  • 2. Data: 2013-04-30 10:19:04
    Temat: Re: jak wyprostować drzwi drewniane?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Apr 2013 08:38:06 +0200 osobnik zwany Zgredzik
    napisał:

> [...]
    > stronę zewnętrzną. Szpara ma może 3-4mm, ale drzwi nie da się zamknąć na
    > żaden z zamków. W zimie problem nie występował. Da się to jakoś

    jak się wypaczyły to znaczy, żę są do niczego.
    gwarancja?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-04-30 21:39:39
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Zgredzik wrote:
> [...]
    > zamknąć na żaden z zamków. W zimie problem nie występował. Da się to
    > jakoś naprawić, czy już tylko nowe drzwi?

    niezgodnosc towaru z umową

  • 4. Data: 2013-05-01 13:45:24
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-30 10:19, masti pisze:

    > jak się wypaczyły to znaczy, żę są do niczego.
    > gwarancja?
    A co z drzwiami >80letnimi?
    Wewnętrzne, drewniane, z kasetonami drewnianymi jako wypełnienie,
    rozmiar ~83cm (5 szt, każde trochę innego rozmiaru!). Również wypaczyły
    się "po przekątnej" - po zamknięciu dół dochodzi do futryny,
    środek-zamek trzeba mocno docisnąć, by się zamknęło, a góra odchodzi na
    ~2cm i jest szpara.

    Drzwi proste w designie, ale "stare i prawdziwie drewniane", razem z
    drewnianą framugą w 40cm grubej ścianie, więc wymiana na coś
    współczesnego to stosunkowo znaczny problem (nie da się przełożyć 1:1
    niczego do tej framugi). No i szkoda ich trochę ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-05-01 14:21:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2013 13:45:24 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

    > A co z drzwiami >80letnimi?

    Scigac prawnuczkow wykonawcy i rzadac wymiany w ramach niezgodnosci towaru z umowa :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-05-01 14:36:50
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > współczesnego to stosunkowo znaczny problem (nie da się przełożyć 1:1
    >
    > niczego do tej framugi). No i szkoda ich trochę ;)

    173

    Oddać do dobrego stolarza. Rozbierze i poskleja od nowa.

  • 7. Data: 2013-05-01 15:03:35
    Od: "Twardy" <t...@w...pl>

    *Użytkownik* < *kogutek444* @gmail.com> typed:

    > Oddać do dobrego stolarza. Rozbierze i poskleja od nowa.

    Ten jełop nawet sygnaturki cytuje z numerem telefonu itd....
    Nie kasuje tekstu cytowanego specjalnie, aby kogut widzial jak nasrał na
    innych .........

  • 8. Data: 2013-05-01 15:55:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2013 15:03:35 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:

    > Ten jełop nawet sygnaturki cytuje z numerem telefonu itd....
    >
    > Nie kasuje tekstu cytowanego specjalnie, aby kogut widzial jak nasrał na
    >
    > innych .........

    Już Tobie pisałem- w googlegroups np wyglada to ok. Widocznie Twój czytnik nie ukrywa
    prawidłowo cytatów.
    Fakt Kogutek mógłby je ciąć.
    A Ty takim pisaniem bez sensu dodatkowo śmiecisz.

  • 9. Data: 2013-05-02 08:24:06
    Od: "Zgredzik" <f...@n...com.pl>

    > jak się wypaczyły to znaczy, żę są do niczego.
    > gwarancja?

    Gwarancja się skończyła, natomiast drzwi same z siebie wróciły do stanu "prostego".
    Czy różnica temperatury i wilgotności między wnętrzem, a polem może coś takiego
    spowodować?

  • 10. Data: 2013-05-02 12:43:39
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 2 maja 2013 08:24:06 UTC+2 użytkownik Zgredzik napisał:

    > Gwarancja się skończyła, natomiast drzwi same z siebie wróciły do stanu "prostego".
    Czy różnica temperatury i wilgotności między wnętrzem, a polem może coś takiego
    spowodować?

    Jeśli jest jak napisałeś to znaczy że z niedostatecznie wysuszonego drewna zrobili
    drzwi.