  • 71. Data: 2011-01-11 18:44:18
    Temat: Re: jak zakonczyc wykusz pod okapem?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:5a25aa4a-a908-46bf-98c7-afa5c25f109e@fu15g2000v
    bb.googlegroups.com...

    > 2,4 przez strop jako tako przechodzi (pewnie zalezy od jego grubosci).
    > Przez dwa (po 14cm kazdy) u mnie juz nie. A 5Ghz to juz wcale nie
    > przechodzi bo to wrazliwe na przeszkody cholerstwo. U mnie wystarczy
    > jeden WAP na wiekszosc domu - na parterze :)

    Ja mam strop 24cm i nic nie przechodzi. Zero.

  • 72. Data: 2011-01-11 18:45:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "kiki" <k...@k...net> napisal w wiadomosci

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    bb.googlegroups.com...

    > Ja mam strop 24cm i nic nie przechodzi. Zero.

    Olow masz na nim wylany?

  • 73. Data: 2011-01-11 18:48:35
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > Ja się zastanawiam czy ty prowadzisz legalnie zarejestrowaną działalność
    > gospodarczą. Jak to jest z tobą?
    >

    > przecież ty wiesz najlepiej więc sobie odpowiedz czym się zajmuje i na
    > jakiej zasadzie,zawsze masz na wszystko odpowiedz a teraz musisz pytac
    > mądralo?

    Chyba się nie wstydzisz swojego portfolio ? Pytam ponownie czy działasz w
    szarej strefie czy posiadasz od 10 lat zarejestrowaną działalność
    gospodarczą?

  • 74. Data: 2011-01-11 18:50:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Olow masz na nim wylany?

    Duze rozpietosci i taki wyszedl gruby. Stali od groma.
    Olów to raczej przed promieniami X :-)

  • 75. Data: 2011-01-11 18:52:16
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Chyba się nie wstydzisz swojego portfolio ? Pytam ponownie czy działasz w
    szarej strefie czy posiadasz od 10 lat zarejestrowaną działalność
    gospodarczą?

    Nie chcę mi sie z tobą juz gadac bo w kółko piszesz to samo a nie czytasz
    co pisałem wyzej więc idz lepiej zajmij się żoną jeśli ją masz i daj ludziom
    spokojnie spędzić wieczór

  • 76. Data: 2011-01-11 18:54:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
> [...]
    >

    > Nie chcę mi sie z tobą juz gadac bo w kółko piszesz to samo a nie czytasz
    > co pisałem wyzej więc idz lepiej zajmij się żoną jeśli ją masz i daj

    Czy świadczysz usługi budowlane i handlujesz w szarej strefie czy nie? Czy
    to jest trudne pytanie? Chyba się nie wstydzisz swojego przedsiębiorstwa?

  • 77. Data: 2011-01-11 18:55:39
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Czy świadczysz usługi budowlane i handlujesz w szarej strefie czy nie? Czy
    to jest trudne pytanie? Chyba się nie wstydzisz swojego przedsiębiorstwa?

    debilu jeden bo inaczej sie nie wyraże , tłumaczyłem ci o zbieżności nazw a
    ty dalej pytasz o jedno więc sobie sam odpowiedz skoro nie rozumiesz

  • 78. Data: 2011-01-11 18:56:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Duze rozpietosci i taki wyszedl gruby. Stali od groma.
    > Olów to raczej przed promieniami X :-)

    Ja mam 21 cm i stali tez nie zalowane, sprobuj z innym access pointem, z N.

  • 79. Data: 2011-01-11 18:59:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    To jest ten sam numer telefonu co twój, emaile się zgadzają w wielu postach.
    Pytam cię więc czy prowadzisz zarejestrowaną działalność gospodarczą?
    Ubliżający rozmówcom "Adi" z Wrocławia, o tym samym numerze telefonu,
    e-mailu, gg to TY.

    Pytam cię kolejny raz. czemu ukrywasz status prowadzonej przez ciebie
    działalności zarobkowej?

  • 80. Data: 2011-01-11 19:15:14
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości