  • 11. Data: 2011-06-22 18:57:19
    Temat: Re: jak zazbroić płytę z betonu?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Na tych palach to platforma wiertnicza bedzie?

    KADAR

  • 12. Data: 2011-06-22 19:02:08
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale ja mam zazbrojoną tak:
    > https://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowe
    j#5621075448151437858

    Oj fest żeś to zazbroił :) Prędzej siądzie cała płyta niż coś miałoby pęknąć :)

    Jeśli taras od południa, to tylko brakuje rurek na wodę aby
    latem czerpać energię z betonowego bufora ;)

  • 13. Data: 2011-06-22 19:07:42
    Od: Kadar <o...@g...com>

    uuu..  no to masz zupełnie inną sytuację - u mnie sama glina - nie ma
    co
    > porównywać
    > --
    > PZDR
    > Shaman

    Jesli masz gline na dzialce to skad wziales wode? Pyutam bo tez mam
    gline i nie mam wody.

    KADAR

  • 14. Data: 2011-06-22 20:15:08
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    Nie możesz mu tego narysować w paincie i wstawić w dowolny darmowy serwis
    hostujący jpegi bez rejestracji?

  • 15. Data: 2011-06-22 20:18:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    j#5621075448151437858

    Może tutejsi mędrcy wyskrobią rysunek dla kolegi ? Tyle macie do
    powiedzenia, a żaden nie zna się na przeliczeniu zbrojeń? Ja się nie znam
    ale mając projekt wiem jak dopilnować wykonawcę. Więc czekamy na mędrców aż
    coś skrobną :-)

  • 16. Data: 2011-06-23 16:35:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > Więc czekamy na mędrców aż coś skrobną :-)

    Ja tam mędrcem nie jestem :-P
    Ale majstrzy coś mówili, że jak zbroi się prętami fi 10, to co 10 cm, a
    jak fi 12, to co 12... :-).

    Tak swoją drogą... taras mi uwalili jak ta lala, że samochodem można
    pewnie wjechać i się nie zarwie :-) Nic nie pęka, nie drży, woda nie
    stoi na nim po deszczu... Raczej zrobiony dobrze.

    pozdr
    Robert G.

  • 17. Data: 2011-06-25 05:52:26
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Ale majstrzy coś mówili, że jak zbroi się prętami fi 10, to co 10 cm, a
    > jak fi 12, to co 12... :-).

    Dokładnie taką teorię słyszałem jakieś 25 - 30 lat temu, jak rodzina
    domy stawiała. Wbrew pozorom stoją do dziś.

    Kazek

  • 18. Data: 2011-06-26 19:55:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Shaman wrote:

    > W skrócie to ja mniej więcej wiem.. chodzi mi o konkrety.. np.
    > rozstawy i zagięcia prętów. Wiem, że coś takiego zbroi się krzyżowo,
    > ale nie wiem co ile i jak zaginać. Przy narożach trzeba dać pręty pod
    > kątem 45stopni.. ale tez nie znam szczegółów ani zasad jakimi się
    > kierować
    > Słupki są wysokie na około 2,3-2,5m - o wyboczenia raczej się nie
    > martwię.
    > Dokładniej to będzie wyglądało tak:
    > http://goo.gl/8yn8Q

    czy nie było by jednak bezpieczniej jakby to jakiś konstruktor
    zaprojektował?

  • 19. Data: 2011-06-27 09:51:43
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 22-06-2011 o 21:07:42 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > co
    >
    > Jesli masz gline na dzialce to skad wziales wode? Pyutam bo tez mam

    Wodę wziąłem z wodociągu..
    Uprzedzając kolejne pytanie.. wodociąg wziąłem z drogi :) akurat tak się
    szczęśliwie składa, że przebiega jakieś 8m przed budynkiem.

    --
    PZDR
    Shaman