  • 1. Data: 2012-05-20 02:08:27
    Temat: jak zrobić łóżko podwieszane
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    Czy jest duży ambaras zrobić spanie pod sufitem, a'la łóżko piętrowe, tyle
    że bez dołu (umocowane do sufitu i ścian).
    Jednoosobowe, może odrobinę szersze.
    Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).

    Dizęki za pomocne uwagi

  • 2. Data: 2012-05-20 02:48:42
    Temat: Re: jak zrobić łóżko podwieszane
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    lamia <l...@p...pl> napisał(a):

    > Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).
    >

    > Dizęki za pomocne uwagi

    Do mega pewnej konstrukcji to trzeba użyć mega pewnych elementów. W NASA
    popytaj. Tylko jak znam życie to chuje spytają jaki tam sufit. Bez pytania o
    sufit to tylko wróżka Ci zostaje. Niedrogo. W telewizji kilka urzęduje w
    dostępnych dla wszystkich godzinach. Od jakiegoś czasu oczekuję na niusach
    pytania " Czy używany papier toaletowy można prać, a jeśli można to jaki
    program nastawić". Twoje pytanie utwierdza mnie w przekonaniu że się doczekam.

  • 3. Data: 2012-05-20 11:35:29
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "lamia" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Jednoosobowe, może odrobinę szersze.
    > Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).

    Kogutkowi ziarna nie podsypali. Looknij tutaj:
    http://www.wnetrza.webzine.pl/wyszukaj/?cx=partner-p
    ub-9437783573201988%3A9km0ay5rier&cof=FORID%3A11&ie=
    utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCka+wisz%C4%85ce&sa=Szukaj&
    siteurl=www.wnetrza.webzine.pl%2F

    dużo pomysłów.
    Tu też
    http://deccoria.pl/galeria,id,64409,1,wiszace-lozka-
    lozka-pod-sufitem.html

    http://www.youtube.com/watch?v=XMRRGrVnFjg

  • 4. Data: 2012-05-20 12:56:14
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.wnetrza.webzine.pl/wyszukaj/?cx=partner-p
    ub-9437783573201988%3A9km0a
    > y5rier&cof=FORID%3A11&ie=utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCk

    Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach .
    Normalnie doktorat można zrobić.

  • 5. Data: 2012-05-20 12:56:42
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

  • 6. Data: 2012-05-20 13:13:36
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "kogutek" >>
    > Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach
    > .
    > Normalnie doktorat można zrobić.

    Po co? Wystarczy się zwrócic do Kogutka. Ten za pomocą wagi sprężynowej do
    ważenia ryb ustali wszelkie parametry elementów i stwierdzi, że jego czajnik
    i tak jest lepszy....

    :))))))))))))))))))))))))

  • 7. Data: 2012-05-20 13:36:01
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał

    > Wystarczy się zwrócic do Kogutka.

    Nie , jeżeli czytałeś to wystarczy koło 15.000 zł i łóżko jak marzenie;
    tylko projekt jakby lekko kradziony - zmodyfikowany. ;)

    Dziobak

    p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

  • 8. Data: 2012-05-20 18:12:23
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Dziobak" <d...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >

    > Dziobak
    >
    > p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

    Oddzyndzolcie sie odemnie. Jestem tylko i wyłącznie swoim własnym
    wcieleniem.

  • 9. Data: 2012-05-20 21:08:49
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał

    > Oddzyndzolcie sie odemnie.

    Tak jest , oddzydzolono , ave , sorki ;)

    Dziobak

  • 10. Data: 2012-05-21 00:16:24
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Dziobak <d...@h...pl> napisał(a):

    > p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora ? :>>

    Nie. Dyjor to teoretyk gawędziarz. Niedużo ale coś wie. Andy umie obsługiwać
    Google. Tylko to umie.