  • 21. Data: 2012-05-09 01:13:14
    Temat: Re: jaka kuchenka gazowa
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Karol Piotrowski <k...@g...com> napisał(a):

    > kszy.
    > Chyba kwestia gustu. Zapraszam do restauracyjnej kuchni, w 99%
    > procentach znajdziesz kuchenki gazowe oraz takie duze elektryczne
    > plyty grzewcze, na ktore kladzie sie rondle pod podgrzania albo np.
    > rozpuszczenia masla (niewyczerpane zrodlo oparzen i radosci, jak sie
    > cos na to wyleje i bucha para). Kuchenka elektryczna grzanie
    > przechylonej patelni czy tym podobne akrobacje sa niewykonalne.
    > Wszystko ma swoje zastosowanie:)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Karol Piotrowski
    Chyba w Mozambiku albo Mongolii tak jest jak piszesz. W Polsce teraz w
    restauracjach całe gotowanie i smażenie idzie w piecach konwekcyjnych.
    Oczywiście należy zadać pytanie co miałeś na myśli pisząc restauracja.

  • 22. Data: 2012-05-10 00:45:50
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com>

    On May 9, 1:13 am, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Chyba w Mozambiku albo Mongolii tak jest jak piszesz. W Polsce teraz w
    > restauracjach całe gotowanie i smażenie idzie w piecach konwekcyjnych.
    > Oczywiście należy zadać pytanie co miałeś na myśli pisząc restauracja.
    Chcesz mi powiedziec, ze ten 25 litrowy garnek z bulionem wkladam do
    pieca konwekcyjno-parowego?

    Piece konwekcyjno-parowe sa doskonalymi urzadzeniami, ale nie
    zastepuja calej kuchni. Prosze powiedz mi, jak sie smazy przegrzebki w
    takowym, albo przewraca nalesniki (w nouvelle cousine tez czasem
    pojawia sie taka wiejska i trywialna potrzeba):)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 23. Data: 2012-05-15 12:30:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Karol Piotrowski wrote:
> [...]
    > takowym, albo przewraca nalesniki (w nouvelle cousine tez czasem
    > pojawia sie taka wiejska i trywialna potrzeba):)

    kogutek w swojej restauracji takich frykasów nie podaje.

  • 24. Data: 2012-06-13 22:01:28
    Temat: aa
    Od: " Jolanta" <j...@g...pl>

    jjj

  • 25. Data: 2012-06-13 22:15:06
    Od: " Jolanta" <j...@N...gazeta.pl>

    kogutek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    porażka
    Do gotowania używam kuchni gazowo-elektrycznej Amica.Mam ją od pół roku i
    jestem z niej zadowolona.Jedynym jej minusem jest problem z utrzymaniem
    idealnego wyglądu.Jest ona srebrna i widać na niej brud,
    szczególnie ,kiedy "coś wykipi z garnka".Proszę o radę jakim środkiem można
    czyścić blat i drzwiczki.
    Pozdrawiam