  • 1. Data: 2013-02-20 21:12:01
    Temat: jaką kupić muszlę klozetową
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    kupiłem koło idol simple
    dziadostwo jakich mało, trzeba kilka razy spłukiwać by spłukało

    chcemy to gówno wywalić na śmietnik
    i tu pytanie jaką polecacie muszlę ze spłuczką razem, kompakt
    która faktycznie dobrze spłukuje

    przedtem mieliśmy na rurze ok. 1m spluczke
    tera zachcialo sie ładnego, a te ładne są gówniate
    nie ma to jak grawitacja

    erator/

  • 2. Data: 2013-02-20 22:12:47
    Temat: Re: jaką kupić muszlę klozetową
    Od: Marcarl <b...@l...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 21:12:01 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > kupiłem koło idol simple
    > dziadostwo jakich mało, trzeba kilka razy spłukiwać by spłukało
    > chcemy to gówno wywalić na śmietnik

    Nie wyrzucać, przyzwyczaić się. Kupić szczotkę do (za przeproszeniem) kibla i czyścić
    po użyciu. Efekt murowany, a efekt dodany będzie taki że mniej się będzie kamienia
    gromadziło i oczywiście w skali globalnej oszczędzamy wodę :)

    a swoją drogą to jednak prawda że tanie mięso ....

  • 3. Data: 2013-02-21 14:37:13
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > kupiłem koło idol simple
    > dziadostwo jakich mało, trzeba kilka razy spłukiwać by spłukało

    wiesz co, z tym splukiwaniem i jego sila to jest dziwnie
    ja mam obecnie 2 zestawy podtynkowe geberita, splukuja w miare ok, ale
    splukiwanie zalezy od ich ustawienia - kazdy z nich ma inna sile i kazdy
    trzeba inaczej nacisnac i za nic nie ustawisz ich tak samo,

    poprzednio mialam najtanszy kompakt kola i splukiwal moim zdaniem slabo,
    ale geberity niewiele lepsze sa a kosztuja ok 5x wiecej

    moim sposobem na te slabe splukiwanie kola bylo kupowanie taniego cienkiego
    papieru toaletowego typu promocyjny velvet lub melodia z biedry - taki
    papier szybko sie topi i splukuje bez problemu
    im lepszy papier, tym gorzej go bylo "utopic" w tym kompakcie - te wszystkie
    ladne trzywarstwowe typu regina plukalo sie 3 - 4 razy.

    w pracy mam 6x najtanszy kompakt inkera, ktory w marketach chodzi zwykle na
    promocjach za jakies 100 zl z kawalkiem, papier toaletowy szary w tych
    duzych rolach i wszystkie splukuja doskonale. Jak to montowali, to myslalam,
    ze te kompakty sie po roku rozpadna przy tak intensywnym uzytkowaniu, ale
    nic im nie jest.

    wiec ciezko jest cos tak naprawde doradzic i trafic.

  • 4. Data: 2013-02-21 22:44:54
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    > która faktycznie dobrze spłukuje
    >

    > przedtem mieliśmy na rurze ok. 1m spluczke
    > tera zachcialo sie ładnego, a te ładne są gówniate

    sprawdź czy lepiej spłukuje z podniesionym wiekiem
    i zobacz czy zbiornik napełnia się do końca

    jeffrey