  • 1. Data: 2009-11-13 18:13:28
    Temat: jaka skrzynia na różę pnącą
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    jakiej głębokości/wielkości skrzynię na różę pnącą? (na taras/bakon)
    (a może duża różna nie pójdzie w skrzyni?... albo nawadnianie będzie zbyt
    uciążliwe,... ?)

  • 2. Data: 2009-11-13 19:04:09
    Temat: Re: jaka skrzynia na różę pnącą
    Od: XL <i...@g...pl>

    http://www.floraforum.pl/index.php?topic=4348.0
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-13 23:16:22
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Nieststy pomyliłam fora z pl.rec.ogrody inicjując wątek
    kontynuacja na -> news:hdkp33$qd2$1@node2.news.atman.pl