  • 11. Data: 2012-02-06 09:40:42
    Temat: Re: jaka wkretarke do prac wykonczeniowych w domu
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik jackkk napisał:
    > Czesc,
    >
    > Sluchajcie kompletnie nie wiem jaka wiertarko-wkretarke zakupic. Potrzebuje
    > sprzetu do montazu plyt kartonowo-gipsowych, skladania mebli, ogolnie prac
    > ogolno-budowlanych w domu. Jakie napiecie zasilania wybrac? 14,4 czy 18v?
    > Chcialbym przeznaczyc na sprzet max 500-800 zl. Jaka jest trwalosc takich
    > baterii, bo po ostatnich zakupach w markecie mam jakas wkretarke za 100 zl i
    > bateria trzymaja 5 minut. Ewentualnie czy lepiej kupic jakas zwykle
    > wiertarke z 2 biegami etc... Dzieki pozdr. M.

    ja kupiłem kiedyś taki zestaw
    http://narzedzia-abc.pl/pl/wkretarka-makita-6271-dwa
    etc.html i sprawdza
    się doskonale, poza tym wszystko w jednym miejscu.

    pozdrawiam
    rafał

  • 12. Data: 2012-02-06 11:01:17
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Skoro masz zamiar przeznaczyć 500-800 zł, to polecam Makite, mocny silnik,
    są dwa akumulatory (12V) w zestawie, sam użytkuję taka prawie od 8 lat,
    akumulatory długo trzymają, przktycznie nie ma z nimi problemu,
    do tego jest szybka ładowarka.

    Zgadza się, też mam makitę 12V od kilku lat i akumulatory są ok mimo że o
    nie nie dbam, jeździ cały czas w aucie (w zimie też...), często
    nienaładowane, używam jej kilka razy w miesiącu do drobnych prac + czasem
    dłuższe obciążenie przez kilka godzin
    Trzeba jednak wiedzieć że tam siedzą aku NiCd więc powinno się je
    rozładowywać do końca i ładować (czego ja nie robię a i tak dobrze
    działają). Za 600zł to pewnie już z "udarem" dostaniesz - też fajna funkcja,
    wiadomo w zbrojonym betonie nie wywiercisz, ale jak chcesz użyć do czegoś
    więcej niż przykręcanie GK to przydatne.
    Lukasz

  • 13. Data: 2012-02-06 14:14:03
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-04 23:30, mkonst pisze:
    Jedyny minus to
    > sztywny kabel, parę razy miałem ochotę wymienić go na przewód w gumie
    > ale zawsze jakoś zeszło i nadal jest oryginalny. Może w końcu się
    > przełamie przy obudowie to go wymienię.
    Z tego względu ja wymieniłem w mojej wkrętarce kabel od razu w dniu
    zakupu. Dałem miękki, 6-metrowy z małą płaską wtyczką. Rzadko kiedy
    potrzebny mi jest teraz przedłużacz.
    Jacek