  • 61. Data: 2009-09-02 07:39:21
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > 45cm to jest dla singal a nie dla normalnej rodziny. czsem te 60cm to
    > jest za mało

    Jak Ci 60 mało, kup sobie 90, są już takowe do użytku domowego jak
    najbardziej.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 62. Data: 2009-09-02 07:47:52
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybór prosty - na 12 kompletów i naprawdę wystarczy jeden program - ten
    > najgorętszy. Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne można
    > zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie. Reszta to
    > próżne dywagacje.

    A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.

  • 63. Data: 2009-09-02 07:57:07
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    wiadomości news:h7l81v$nks$1@newsread.aster.pl...

    > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.
    Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
    Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

  • 64. Data: 2009-09-02 07:58:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    PeJot wrote:

    > Szafki nie przerabiaj, umyte naczynia też trzeba gdzieś trzymać.

    No i właśnie dlatego zostanie przerobiona, po co mam się gimnastykować ze
    wstawianiem talerzy w siatkę, jak mogę je hurtem na 3 półkach położyć?

    > Szukaj zatem 45 z naciskiem na możliwości "przemeblowania" dolnego
    > kosza, najlepiej gdyby dało się poskładać *wszystkie* przegrody
    > poskładać - łatwiej gary poukładać na dole. Kosz na sztućce powinien być
    > mniejszy jak w 60, ale niekoniecznie.

    Wezme pod uwagę. Dzięki.
    Justyna

  • 65. Data: 2009-09-02 08:23:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
    > Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

    Wszyscy bez zmywarek to szczęściarze więc albo bakterie ich oszczędzaja. Bo
    przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

    Krzysiek

  • 66. Data: 2009-09-02 08:34:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
    > Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

    Błysnęła idiotka na grupie.

  • 67. Data: 2009-09-02 08:35:47
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie kris <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > Wszyscy bez zmywarek to szczęściarze więc albo bakterie ich oszczędzaja.
    > Bo przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

    A co powiedzieć o naszych przodkach. Cud doprawdy, że ludzkość nie wyginęła
    już u zarania swego.

    Qra

  • 68. Data: 2009-09-02 08:38:55
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

> [...]
    Bo
    > przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

    Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

  • 69. Data: 2009-09-02 08:39:54
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    wiadomości news:h7laoi$ovq$1@newsread.aster.pl...

    > Błysnęła idiotka na grupie.

    Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
    przeciwko tobie nie obróciło.

  • 70. Data: 2009-09-02 08:40:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

    A ja nie.
    I większośc znanych mi osób równiez nie wyparza.
    Bo mało kto ma w zasobniku ciepłą wodę o tem. wyższej jak 60 stC

    Krzysiek