  • 71. Data: 2009-09-02 08:57:26
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    news:h7lat8$61g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > W Usenecie kris <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > A co powiedzieć o naszych przodkach. Cud doprawdy, że ludzkość nie
    wyginęła
    > już u zarania swego.
    >
    > Qra

    To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
    związanej...

  • 72. Data: 2009-09-02 09:01:47
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie.
    > I większośc znanych mi osób równiez nie wyparza.
    > Bo mało kto ma w zasobniku ciepłą wodę o tem. wyższej jak 60 stC
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    W tamtych czasach myłem naczynai w blaszanej emaliowanej balijce i grzałem
    wodę w garnku na gazie. Lepiej pachniały od tych ze zmywarki (ale to ja taki
    wrażliwy jestem, jak kocur)... Pierwszy zlewozmywak w tym domu ja założyłem
    w 1970 - po powrocie z wojska, podobnie pierwszy automat (pół-) do prania w
    uliczce ja kupiłem. Ale wodę grzałem gazowym piecem przepływowym, więc
    wrzątek miałem do dyspozycji - jako i teraz.

  • 73. Data: 2009-09-02 09:03:59
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

> [...]
    > szczęście.

    > Bo

    > Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

    Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!

    Adam

  • 74. Data: 2009-09-02 09:05:46
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > wyginęła

    > To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
    > związanej...

    Rodzinę ma raczej długowieczną - wszyscy dziadkowie zmarli w wieku około 90
    i nie kojarzę żeby ktokolwiek poza standardowym myciem coś więcej z
    naczyniami robił

    Adam

  • 75. Data: 2009-09-02 09:35:42
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!
    >
    > Adam

    Hm, zawsze jest jakiś pierwszy raz. Po polsku myte, nie po parchacku.

  • 76. Data: 2009-09-02 09:59:17
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

    > szczęście.

    > Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
    > przeciwko tobie nie obróciło.

    A czyż to czyni różnicę?

    Qra

  • 77. Data: 2009-09-02 10:01:12
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

    > wyginęła

    > To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
    > związanej...

    Weź się Pansla nie ośmieszaj. Cywilizacja nie działa nam ludziom na korzyść.
    Ale przesadna czystość i sterylność też. Poszukaj se w necie, bo mię się nie
    chce, jakie są pośrednie przyczyny narastających alergii.

    Qra

  • 78. Data: 2009-09-02 10:39:51
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

    > A czyż to czyni różnicę?
    >
    > Qra

    Już ślepota?
    Jeszcze jest za wcześnie.
    Jeszcze się nie zmierzcha
    U Qr znana ślepota mieszka
    Lecz im dopiero o zmroku
    Cienie pokazują się w oku
    Dlatego Qry jednym patrzą
    Bo tylko jeden cień zobaczą.

  • 79. Data: 2009-09-02 11:15:26
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zmywarka mieści 6 kompletów. Dziennie zdarza się jej nawet
    > 4-5 cykli zaliczyć, bo wszystkie brudne gary w niej lądują.
    > Generalnie wszyscy radzą kupować jak największe zmywarki,
    > więc ja chciałbym zwrócić uwagę, że mała zmywarka kompaktowa
    > też ma swoje zalety:
    > - często zmywa - nie ma problemu z "zapachem"
    > - zmywarka stoi na szafce - nie trzeba się schylać
    > - łatwiej się "zebrać" do załadowania/rozładowania
    > - nie trzeba mieć nadmiaru talerzy/sztućów, bo brudne
    > nie muszą długo czekać na zebranie pełnego wsadu.
    > - małe zużycie wody/energii - da się sensownie zmywać

    O super :)
    Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?
    Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie kiedys
    nie pomyslalo o zmywarce :D )
    Malej modyfikacji bedzie wymagal syfon zlewu.

    pozdrawiam
    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 80. Data: 2009-09-02 11:44:27
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    Pelos pisze:

    > Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?

    To bym musiał w domu sprawdzić. Electrolux kompaktowy na 6 kompletów.
    Parę lat temu był tylko jeden model. Teraz widzę, że jest kilka.

    > Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie
    kiedys
    > nie pomyslalo o zmywarce :D )

    Ja kuchnię urządzałem 17 lat temu i o zmywarce zupełnie nie myślałem.

    Witek