  • 81. Data: 2009-09-02 12:20:03
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
    > przeciwko tobie nie obróciło.

    Aaa jak Panslavista to właź z powrotem do wora kf i nie wyłaź.

  • 82. Data: 2009-09-02 15:40:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:36:03 +0200, witek napisał(a):

> [...]
    > Zmywarka mieści 6 kompletów. Dziennie zdarza się jej nawet
    > 4-5 cykli zaliczyć, bo wszystkie brudne gary w niej lądują.
    > Generalnie wszyscy radzą kupować jak największe zmywarki,
    > więc ja chciałbym zwrócić uwagę, że mała zmywarka kompaktowa
    > też ma swoje zalety:
    > - często zmywa - nie ma problemu z "zapachem"
    > - zmywarka stoi na szafce - nie trzeba się schylać
    > - łatwiej się "zebrać" do załadowania/rozładowania
    > - nie trzeba mieć nadmiaru talerzy/sztućów, bo brudne
    > nie muszą długo czekać na zebranie pełnego wsadu.
    > - małe zużycie wody/energii - da się sensownie zmywać

    Moja 60-ka Siemens zmywa 13 kompletów naczyń w 11-15 litrach wody.
    Mierzyłam obj. wylanej wody, bo nie wierzyłam.
    --

    Ikselka.

  • 83. Data: 2009-09-02 15:41:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 08:54:59 +0200, Slavinka napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybór prosty - na 12 kompletów i naprawdę wystarczy jeden program - ten
    > najgorętszy.

    W sumie i tak głownie z niego korzystam - myje się wsyztsko hurtowo.

    > Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne można
    > zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie.

    Tak.

    > Reszta to
    > próżne dywagacje.

    Nie całkiem. Funkcja przyspieszenia mycia jest warta zainteresowania.

    --

    Ikselka.

  • 84. Data: 2009-09-02 16:06:54
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PeJot wrote:

    > Jak Ci 60 mało, kup sobie 90, są już takowe do użytku domowego jak
    > najbardziej.

    naje;piej jest kupic dwie zmywarki :)

    wtedy sie naczynie przekłąda z jednej do drugiej :)

  • 85. Data: 2009-09-02 16:08:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
> [...]
    > ten najgorętszy. Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne
    > można zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie.

    ble ble ble

    do 90% naczyń wystarcza 30 minutowy program w moim boschu :)

    150 minut z czujnikiem czystości do grubiej zabródzonych , przepłukiwanie
    jak sie dokłąda przez cały dzień.

  • 86. Data: 2009-09-02 16:08:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7l81v$nks$1@newsread.aster.pl...

    > Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz
    > szczęście. Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie
    > głupiego.

    tylko glupi zabija wszytsko co żyje.

  • 87. Data: 2009-09-02 17:57:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 09:57:07 +0200, Slavinka napisał(a):

    > Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
    > Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

    A wirusy WZW przy 200. To co, w piekarniku zmywasz?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 88. Data: 2009-09-02 18:58:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A wirusy WZW przy 200. To co, w piekarniku zmywasz?

    może ma bombę kobaltowa w oborze i napromieniowuje wszytsko.

    ciekawe czy ma lampy UV w domu w jak w przychodniach :)

  • 89. Data: 2009-09-02 18:59:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7la2k$157$1@news.onet.pl...

    > Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

    ta choroba jest uleczalna, polecam dobrego psychoterapeutę.

    jak sie zacznie fobia pogłębiać to może być ciężko.

  • 90. Data: 2009-09-02 19:00:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Hm, zawsze jest jakiś pierwszy raz. Po polsku myte, nie po parchacku.

    raczej masz problemy :)