  • 41. Data: 2009-09-01 17:38:28
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 14:38:02 +0200, Qrczak napisał(a):

    > W Usenecie danek7 <d...@o...pl> tak oto plecie:

    > Garnki mam stalowe.

    Ja też, z wyjątkiem świetnego emaliowanego ciężkiego rondla do duszonek
    oraz świetnej żeliwnej patelni emaliowanej, z gruuuubym dnem, jeszcze po
    mamie. W życiu nie zaryzykuję włożenia ich do zmywarki.

    --

    Ikselka.

  • 42. Data: 2009-09-01 17:42:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 15:56:42 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Deski świetnie się myją, choć niektóre lekko się wyginają, ale to mi nie
    > szkodzi. Inne nie. Łopatki i drewniane łyżki bardzo lubią być myte w
    > zmywarce. Spróbuj :)

    Moje też lubią. Uwielbiam biel drewna wymytego w zmywarce. Przypomina mi
    biel niegdysiejszych podłog szorowanych z mozołem przez wiejskie kobiety.
    Plastikowe akcesoria kuchenne też myję w zmywarce. Dobrze im to robi.
    --

    Ikselka.

  • 43. Data: 2009-09-01 18:39:46
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Qrczak pisze:

    > Ależ pewnie, że i taką 60 cm bym przygarnęła chętnie, gdyby nie jeden
    > drobny fakt... pomimo najszczerszych chęci i wielogodzinnego
    > kombinowania nie dało się optymalnie wygospodarować tych dodatkowych 15
    > cm, nawet kosztem szafki. No bo sobie nie wyobrażam szafki z szufladami
    > o szerokości 30 cm.

    Między zmywarką 60 a 45 cm jest trochę więcej różnicy niż owe 15 cm. Po
    prostu do 60 trzeba mieć więcej naczyń i garów w zapasie ( które trzeba
    gdzieś trzymać ), tak aby mieć czym ją zapełnić, a jednocześnie mieć
    zapas do użytku. 45 z natury będzie pracowała częściej, co ułatwi
    gospodarowanie małym zapasem garów.

    Powyższe podaję dlatego, ponieważ była to jedna z niewielu *wyważonych*
    opinii przeczytanych na tej grupie.

    Od dobrych kilku lat przy mojej rodzinie 2+2 zmywarka 45 spokojnie daje
    radę, bez ograniczeń asortymentowych. O wyborze 45 zadecydował brak
    miejsca na powiększoną liczbę naczyń, a nie owe 15 cm.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 44. Data: 2009-09-01 19:06:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PeJot wrote:

> [...]
    > daje radę, bez ograniczeń asortymentowych. O wyborze 45 zadecydował
    > brak miejsca na powiększoną liczbę naczyń, a nie owe 15 cm.

    hm mam 2+1 i jakbym miał 45 to bym chyba prał na okrągło :)

    tylko że ja i gary i talerz piorę i praktycznie nic nie myję w umywalce.

  • 45. Data: 2009-09-01 19:17:38
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie krys <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > Dzięki. Wygląda na to, że chociaż 60. byłaby lepsza, to i 45. jak musi,
    > to wystarczy.

    Właśnie. Reszta jest kwestią przyzwyczajenia. No i wiadomo, że każda pliszka
    swój ogonek chwali.

    Qra

  • 46. Data: 2009-09-01 19:20:56
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > hm mam 2+1 i jakbym miał 45 to bym chyba prał na okrągło :)

    Wydaje Ci się. 4 osoby, w tym dwie generujące potężne ilości brudnych
    szklanek i miseczek (niemałych, takich 0,6 l), a 45 jakoś wystarcza. Fakt,
    mogłabym i 60 zapełnić, ale niestety 60 nie mogłam zmieścić. No i wtedy
    "pranie" odbywałoby się co 2-3 dni.

    Qra

  • 47. Data: 2009-09-01 19:51:48
    Od: medea <e...@p...fm>

    Qrczak pisze:

    > Fakt, mogłabym i 60 zapełnić, ale niestety 60 nie mogłam zmieścić. No i
    > wtedy "pranie" odbywałoby się co 2-3 dni.

    Nie żartuj! Ja mam 60 i mycie chodzi prawie codziennie, jeżeli jesteśmy
    w komplecie trzech osób. I w dodatku ja garów nie myję, bo mam takie, w
    których od razu by mi śruby pordzewiały. Następny komplet będzie do
    mycia w zmywarce.

    Ewa

  • 48. Data: 2009-09-01 19:56:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Qrczak wrote:
> [...]
    > Fakt, mogłabym i 60 zapełnić, ale niestety 60 nie mogłam zmieścić. No
    > i wtedy "pranie" odbywałoby się co 2-3 dni.

    mnie si enic nei wydaje :) bo ja mam 60cm i mam 2+1 :) ja wiem

  • 49. Data: 2009-09-01 19:58:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    krys wrote:

    > Dzięki. Wygląda na to, że chociaż 60. byłaby lepsza, to i 45. jak
    > musi, to wystarczy.

    nie starczy :) mała zmywarka bierze w łeb cała ekonomikę mycia w zmywarce.

    45cm to jest dla singal a nie dla normalnej rodziny. czsem te 60cm to jest
    za mało i wtedy dziekuję że maszyan myje w 30minut prawie tak jak w 150minut

  • 50. Data: 2009-09-01 20:00:36
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
    > komplecie trzech osób. I w dodatku ja garów nie myję, bo mam takie, w
    > których od razu by mi śruby pordzewiały. Następny komplet będzie do mycia

    Nie żartuję. Matka ma 60, jak tam czasami jesteśmy "na wywczasie", to
    pierzemy max 3 razy w tygodniu.

    Qra, od razu uprzedzę: nie jadamy z gazety