  • 1. Data: 2009-10-25 09:54:10
    Temat: jaki dalmierz?
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    chce kupic dalmierz laserowy ... jakie macie, uzywacie i sie sprawdzaja ..
    potrzebuje pomiary do 30m-50m, odleglosc, powierzchnia, kubatura,
    sumowanie, pamiec ..

  • 2. Data: 2009-10-25 10:12:59
    Temat: Re: jaki dalmierz?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 10:54:10 +0100, Collet napisał(a):

    > chce kupic dalmierz laserowy ... jakie macie, uzywacie i sie sprawdzaja ..
    > potrzebuje pomiary do 30m-50m, odleglosc, powierzchnia, kubatura,
    > sumowanie, pamiec ..

    do pomiarów 30-50m wymagana jest juz duza dokladnosc, wiec pozostaje Ci
    wlasciwie tylko leica
    mysle ze najprostsze modele za ok. 1,5 tys. spelnia oczekiwania

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-10-25 10:59:20
    Od: M <M...@w...pl>

    scream pisze:

    > do pomiarów 30-50m wymagana jest juz duza dokladnosc, wiec pozostaje Ci
    > wlasciwie tylko leica
    > mysle ze najprostsze modele za ok. 1,5 tys. spelnia oczekiwania

    Nie przesadzaj. Bosch PLR50 jest czymś takim i nie kosztuje 1,5kPLN.
    Powierzchnię, kubaturę, sumowanie i pamięć bym sobie opuścił bo to pic
    na wodę (niby w tym modelu jest, ale pamięć jednego pomiaru się nadaje
    do....). Do rachunków lepszy jest arkusz kalkulacyjny niż dalmierz i ma
    większą pamięć :-)

    Sądzę, że inne firmy też mają coś w tej klasie.

    M.

  • 4. Data: 2009-10-25 17:36:33
    Od: trud <t...@o...eu>

> [...]

    > chce kupic dalmierz laserowy ... jakie macie, uzywacie i sie sprawdzaja ..
    > potrzebuje pomiary do 30m-50m, odleglosc, powierzchnia, kubatura,

    Hilti PD32 polecam. Pracuje takim. Bardzo dokładny.

    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2009-10-25 21:08:50
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Paź, 10:54, "Collet" <r...@w...pl> wrote:
    > chce kupic dalmierz laserowy ... jakie macie, uzywacie i sie sprawdzaja ..
    > potrzebuje pomiary  do 30m-50m, odleglosc, powierzchnia, kubatura,
    > sumowanie, pamiec ..

    Ja kupiłem leica disto d2 (nowy z futerałem) za 349 zł. Jest super.
    Umożliwia bezkalkulatorowe pomiary pośrednie (wylicza np. wysokość
    budynku z funkcji trygonometrycznych). Mocna plamka widoczna nawet w
    świetle dziennym i z dużej odległości. Szybki i precyzyjny pomiar.

    Co do pamięci to jakąś tam ma, ale traci wszystko po wyłączeniu, a
    wyłącza się automatycznie po kilkudziesięciu minutach bezczynności.
    Więc można powiedzieć że jej nie ma (mimo że ma).

    Mimo to polecam.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 6. Data: 2009-10-25 22:16:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 14:08:50 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Ja kupiłem leica disto d2 (nowy z futerałem) za 349 zł. Jest super.

    Gdzie go kupiłeś w takiej cenie? Czy aby na pewno legalny? :)

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-10-25 22:27:01
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Paź, 23:16, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Gdzie go kupiłeś w takiej cenie?

    Na alledrogo. Niestety moja aukcja już jest w "archiwum" ale znalazłem
    też inną:

    http://allegro.pl/item713968015_leica_disto_d2_dalmi
    erz_laserowy_laser_miernik.html

    > Czy aby na pewno legalny? :)

    Zakładam że tak, ale w obecnych czasach nigdy nie wiadomo.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 8. Data: 2009-10-26 00:20:15
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Paź, 23:27, Krzemo <p...@g...com> wrote:

> [...]
    erz_laserowy_lase...

    > Zakładam że tak, ale w obecnych czasach nigdy nie wiadomo.

    Teraz faktycznie nie mogę znaleźć w tej cenie... podrożało niestety.
    Ale i tak można kupić w okolicach 600zł. A to dużo mniej niż 1500...
    ;-)

  • 9. Data: 2009-10-26 05:25:30
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    dziekuje jak na razie za te odpowiedzi .. leica d2 faktycznie mozna
    ustrzelic za polowe ceny,a le to trzeba poszukac i sposrod wszystkich
    zachwalanych najbardziej przypada mi do gustu .. jescze mam troche czasu,
    wiec poszukam inne opisy i poczytam ...

  • 10. Data: 2009-10-26 14:16:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 15:27:01 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Na alledrogo. Niestety moja aukcja już jest w "archiwum" ale znalazłem
    > też inną:
    (...)

    Sprzedawca-krzak, nie wystawia faktur ani paragonów, towar niewiadomego
    pochodzenia za 50% ceny sklepowej...

    --
    best regards,
    scream