  • 1. Data: 2009-07-17 11:22:26
    Temat: jaki kominek z bezpośrednim doprowadzeniem powietrza do komory spalania
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Potrzebuję kominek z bezpośrednim doprowadzeniem powietrza do komory
    spalania, tzn.
    rura doprowadzająca powietrze z zewnatrz nie otwiera sie do pomieszczenia w
    poblizu kominka,
    ale jest wprowadzona bezpośrednio do kominka. Kominek nie pobiera powietrza
    do spalania z pomieszczenia, ale w całości poprzez rure .
    Znalazłem pojedyńcze oferty w internecie i dośc słono płatne (pow. 7000).
    Chodzi o kominek DGP nie z płaszczem wodnym.

    Jak ktos zna takie kominki to prosze o namiary na producentów.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-07-17 11:35:28
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Bardzo dobre wkłady robi Tarnawa.
    W dość przystępnych cenach.
    Sprawdz w google.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2009-07-17 11:47:28
    Od: piechur <z...@g...pl>

    Ja właśnie jestem w trakcie montażu DOVRE 2180. Cena w okolicach 4500zł.
    http://dovre.com.pl/?mod=tf&id=2180_CBC
    Pozdrawiam,
    pieszy.

  • 4. Data: 2009-07-17 11:50:17
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    wolim said the following on 17.07.2009 13:35:
    > Bardzo dobre wkłady robi Tarnawa.
    > W dość przystępnych cenach.
    > Sprawdz w google.

    potwierdzam, Bardzo dobre wklady.
    S.

  • 5. Data: 2009-07-17 12:00:08
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi o kominek DGP nie z płaszczem wodnym.
    >
    > Jak ktos zna takie kominki to prosze o namiary na producentów.

    Supra temporis 2D i 3D. Zajebisty. Zapłaciłem za niego ok. 4000zł.
    Ma dystrybutor DGP, jest szczelny (po zamknięciu dopływu gaśnie) i
    doprowadznie powietrza bezpośrednio rurą 125.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-07-20 14:17:30
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o kominek DGP nie z płaszczem wodnym.
    > Jak ktos zna takie kominki to prosze o namiary na producentów.

    Ja mam spawany stalowy z płytkami szamotowymi.
    Dzięki temu wszystko ładnie się wypala i grzeje nawet jak zgaśnie.
    Doprowadzenie powietrza z zewnątrz.
    A cena to 7000/2=3500

    Pozdro
    J23

  • 7. Data: 2009-07-20 15:34:08
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    J23 pisze:

    > Ja mam spawany stalowy z płytkami szamotowymi.
    > Dzięki temu wszystko ładnie się wypala i grzeje nawet jak zgaśnie.
    > Doprowadzenie powietrza z zewnątrz.
    A zna ktoś listę cech wkładów stalowych vs żeliwnych?
    Co lepiej wybrać?
    --
    sendilkelm

  • 8. Data: 2009-07-21 13:39:30
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    Bartek: Gdzie kupiłeś Supra Temporis 2d (3d) za 4kzł?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-07-21 20:24:33
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>