  • 1. Data: 2009-09-07 06:43:50
    Temat: jaki osprzet elektryczny wybrac
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    przyszedł czas na gniazdka, właczniki itp
    na co zwracać uwage? mocowanie, firma?
    nie mam zamiaru przepłacac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtańsze
    gniazdka i działają :)

  • 2. Data: 2009-09-07 06:51:04
    Temat: Re: jaki osprzet elektryczny wybrac
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Rafał pisze:
    > przyszedł czas na gniazdka, właczniki itp
    > na co zwracać uwage? mocowanie, firma?
    > nie mam zamiaru przepłacac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtańsze
    > gniazdka i działają :)

    Zalezy co potrzebujesz - ja np potrzebowalem ramki - od dwu do
    pieciokrotnych. Jakis matol w hurtowni powiedzial mi ze tylko Berker
    bedzie pasowal i wycenil mi wszystko na caly dom na 2500 zl z rabatem
    ;-( Poszperalem troche w necie i znalazlem Kontakt-Simon wersja
    Basic-Modul - posiada takze ramki pieciokrotne i wszystkie niezbedne
    gniazda, wlaczniki - cena wraz z przesylka wyniosla mnie okolo 1200 zl.
    Gniazda wygladaja naprawde fajnie - ja wzialem kolor kremowy.
    Co do sprzedawcy to byl to jakis hurtownik z Nysy - na allegro znalazlem.

    Piotr

  • 3. Data: 2009-09-07 07:10:20
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Piotr pisze:

> [...]
    > Gniazda wygladaja naprawde fajnie - ja wzialem kolor kremowy.
    > Co do sprzedawcy to byl to jakis hurtownik z Nysy - na allegro znalazlem.

    nie porównuj Berkera do Kontaktu
    to inna półka cenowa i jakościowa

    maluch i mercedes tez auta, tez przewiozą z punktu A do B

    Berker i Legrand to elita, ponoć niezniszczalne

    michal

  • 4. Data: 2009-09-07 07:32:41
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Rafał wrote:
    > nie mam zamiaru przep?acac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtansze

    berker to dobry wybór. plastik jest porządny a bebechy solidne i
    przewidywalne. zasadniczo kupujesz bezpieczenstwo (co innego solidny
    uchwyt przewodu, co innego chamska srubka zaadaptowana na polaczenie
    kablowe) oraz wygode (jak skrecisz srubkami do puszki, to bez problemu
    mozna ciagnac za kabel bez ryzyka wyrwania gniazdka ze sciany).

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-09-07 07:45:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > nie mam zamiaru przepłacac za np Legranda

    Legrand robi przeciez rozne serie i smialo znajdziez cos z tanszej polki,
    nie musi to byc sistena obszywana skora.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-09-07 08:01:53
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    Rafał pisze:
    > przyszedł czas na gniazdka, właczniki itp
    > na co zwracać uwage? mocowanie, firma?
    > nie mam zamiaru przepłacac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtańsze
    > gniazdka i działają :)

    tylko Berker - naprawde konkretny osprzet

    jestem instalatorem wiem co mowie

    a jak chcesz miec tanio to kup co chcesz to niema wiekszego znaczenia

    moze poza seria bingo - to juz masakra

    pozdr

  • 7. Data: 2009-09-07 09:08:42
    Od: xart <x...@g...com>

    MalyMJ pisze:
    > tylko Berker - naprawde konkretny osprzet>
    > jestem instalatorem wiem co mowie
    Nie każdego stac na berkera czy gire, tak jak Ty
    pewnie nie jeździsz tylko AUDI S8 (a jeśli tak - to tylko pogratulować).

    > a jak chcesz miec tanio to kup co chcesz to niema wiekszego znaczenia
    > moze poza seria bingo - to juz masakra
    Wbrew pozorom ma, ja testowałem w warunkach budowlanych kilka rożnych
    serii od rożnych producentów i wybrałem sobie to, co najlepiej zniosło
    kilkukrotny montaż/demontaż i okazało sie najbardziej odporne na
    zniszczenie.
    W piwnicy np pozostał mi AKORD od simona no w/g mnie mail bardzo dobry
    stosunek jakości do ceny a montował sie przyjemniej niż np. teoretycznie
    lepszy hager polo.

    Z punktu widzenia inwestora osprzęt ma być estetyczny, przyjemny w
    użyciu, trwały i zapewniający wymagana funkcjonalność.
    Oferta rynkowa jest na tyle szeroka, ze znajdzie sie przyzwoity
    osprzęt w średniej półce cenowej - to tylko kwestia zdefiniowania
    rozsądnych wymagań i dopasowaniu ich do własnych możliwości finansowych.

    pzdr
    art

  • 8. Data: 2009-09-07 09:28:21
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > przyszedł czas na gniazdka, właczniki itp
    > na co zwracać uwage? mocowanie, firma?
    > nie mam zamiaru przepłacac za np Legranda bo w blokach mam 20lat najtańsze
    > gniazdka i działają :)

    Ja tam sam robiłem cała instalację i wybrałem do montazu Legranda Cariva.
    Koszt kontaktu przełącznika to około 8-10 zł w kibelmarketach.
    Jest możlwiość montażu w ramkach na pewno do 4 modułów.
    Uzywałem, też (bo legrand nie ma w swowjje ofercie) chyba Simona-podwójny
    schodowy i powiem, że Legrand bije na głowę tego Simona.

    Pozdrawiam Michał

  • 9. Data: 2009-09-07 09:55:56
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    polecam system POLO w odmianie Barva
    używam od wielu lat i bardzo sobie chwalę

  • 10. Data: 2009-09-07 10:45:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qlphon wrote:
    > polecam system POLO w odmianie Barva
    > używam od wielu lat i bardzo sobie chwalę

    też mam POLO chwale sobie. ładne i solidnie wykonane