  • 11. Data: 2012-04-27 10:55:04
    Temat: Re: jaki stolik?
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    news:slrnjpkjtv.rjk.joshua@tau.ceti.pl...

    > http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0
    >
    > Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)
    >
    > Pozdrawiam,
    Piękny. Marzyłem o takim- ale gdzie go postawić:-). Naprawdę piękny- ten,
    który widziałem kosztował około 5000 i był produkowany w wersji przed
    złożeniem w wymiarze 150 cm. Niestety- nie na mój pokój:-(

    --

    Chiron

  • 12. Data: 2012-04-27 12:05:08
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2012 10:55:04 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
    > który widziałem kosztował około 5000 i był produkowany w wersji przed
    > złożeniem w wymiarze 150 cm. Niestety- nie na mój pokój:-(

    Śliczny.
    Mam nie taki full bajer, ale złożony jest kołem 110cm, a rozkłada się do 3,5 m przez
    dokładanie środkowych paneli, tak więc trzeba mieć miejsce na przechowywanie kilku
    desek.

    --
    ZZ@private

  • 13. Data: 2012-04-27 12:10:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 13:17:38 -0700 (PDT), Michał Rak napisał(a):

    > mam zamiar kupić stolik do swojego małego salonu w małym mieszkanku.
    > co myślicie o tym stoliku? http://estoliki.pl/pl/lawa-prostokat-szklo-wenge-oka
    zja-60.html
    > w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy
    > coś. Co o tym myślicie?

    Na czipsy i piwo podczas meczu moze być :-)
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 14. Data: 2012-04-27 12:12:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 23:17:01 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Rak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > coś. Co o tym myślicie?
    > ====
    >
    > Kawka, ciasteczka- te sprawy. Kolację raczej mało sobie wyobrażam.Ja mam

    Ja też. Stół, porządny, duży, o własciwej wysokości, plus oczywiście
    wygodne krzesła, to dla mnie podstawowy sprzęt w domu oprócz łóżka :-)

  • 15. Data: 2012-04-27 12:27:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    zja-60.html
    > w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

    Stół jest niezbędny, łąwa też się przydaje. Jesli nie masz miejsca na oba,
    to są jeszcze tzw ławstoły, idea (pomijając design, tu można wyszukać
    nowocześniejszy) jak w linku:
    http://tiny.pl/hplf8
    Kiedy nie masz gości czy potrzeby używania stołu - skłądasz i masz ławę.

  • 16. Data: 2012-04-27 12:31:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 10:02:34 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Chyba, ze w kuchni jest stół,
    > przy którym się jada i można tam też usadzić gości na obiad, czy
    > kolację,

    Gości w kuchni? - chyba tylko domowników lub najbliższą rodzinę, albo
    sąsiadkę, co wpadła po sól.

  • 17. Data: 2012-04-27 12:57:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Gości w kuchni? - chyba tylko domowników lub najbliższą rodzinę, albo
    > sąsiadkę, co wpadła po sól.

    Co kraj, to obyczaj. Moi goście nie dają się wypędzić z kuchni na pokoje.
    Nie mają w swoich kuchniach stołów, to korzystają z okazji.

    A w salonie mam rozsuwaną ławę z podnoszonym blatem. I kanapę, która akurat
    tak jest swoją wysokością dopasowana, że ława bez podnoszenia spokojnie
    pełni rolę stołu.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 18. Data: 2012-04-27 13:26:29
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-04-27 12:31, Ikselka pisze:

    >Gości w kuchni? - chyba tylko domowników lub najbliższą rodzinę, albo
    > sąsiadkę, co wpadła po sól.

    Zdarza się, że przyjaciele domu nie dość, że jadają z nami w kuchni, to
    jeszcze wspólnie nieraz tam pichcimy. Zgroza, prawda? :)
    --
    B.

  • 19. Data: 2012-04-27 14:51:21
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-27 13:26, Bbjk pisze:

    > Zdarza się, że przyjaciele domu nie dość, że jadają z nami w kuchni, to
    > jeszcze wspólnie nieraz tam pichcimy. Zgroza, prawda? :)

    Weź małą poprawkę - co innego mieszkanie w bloku, gdzie często kuchnia
    jest połączona salonem i to w niej stoi najwygodniejszy stół, a co
    innego duży dom z kuchnią z kaflowym piecem. Też bym wtedy tam przyjęć
    nie robiła.

    th

    --
    http://nitkowo-theli.blogspot.com

[...]