  • 21. Data: 2012-04-28 19:18:04
    Temat: Re: jaki stolik?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 12:57:23 +0200, krys napisał(a):

    > Co kraj, to obyczaj. Moi goście nie dają się wypędzić z kuchni na pokoje.
    > Nie mają w swoich kuchniach stołów, to korzystają z okazji.

    Moi mają stoły wszędzie.

    > A w salonie mam rozsuwaną ławę z podnoszonym blatem. I kanapę, która akurat
    > tak jest swoją wysokością dopasowana, że ława bez podnoszenia spokojnie
    > pełni rolę stołu.

    Sorry, ale jadanie na poziomie ławki to dla mnie rzecz dosyć egzotyczna...
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 22. Data: 2012-04-28 19:18:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:26:29 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Zdarza się, że przyjaciele domu nie dość, że jadają z nami w kuchni, to
    > jeszcze wspólnie nieraz tam pichcimy. Zgroza, prawda? :)

    Ależ wyobrażaj sobie, co tam chcesz.

  • 23. Data: 2012-04-28 19:21:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 14:51:21 +0200, Theli napisał(a):

    > Weź małą poprawkę - co innego mieszkanie w bloku, gdzie często kuchnia
    > jest połączona salonem i to w niej stoi najwygodniejszy stół, a co
    > innego duży dom z kuchnią z kaflowym piecem. Też bym wtedy tam przyjęć
    > nie robiła.
    >
    > th

    Do robienia przyjęć w dużym domu z kuchnią z kaflowym piecem mam duży
    salon, z dużym stołem i wygodnymi krzesłami, coby goście nie musieli jadać
    w kucki, nawet ci nienawykli do stołu...

  • 24. Data: 2012-04-28 19:37:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Moi mają stoły wszędzie.

    Jak widać świat nie kończy się na posiadaniu stołów wszędzie. Istnieją też
    kawalerki. z mikrokuchniami.

    > Sorry, ale jadanie na poziomie ławki to dla mnie rzecz dosyć egzotyczna...

    Sorry, ale ława z podnoszonym blatem to nie jest ławka. Nawet sie zgarbić
    nie musisz.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 25. Data: 2012-05-01 18:00:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 28 Kwi, 19:37, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > kawalerki. z mikrokuchniami.

    > Sorry, ale ława z podnoszonym blatem to nie jest ławka. Nawet sie zgarbić

    Odniosłam się do tego, gdzie piszesz, iż "ława bez podnoszenia
    spokojnie pełni rolę stołu". Bez podnoszenia ława jest na poziomie
    ławki - jak zwał tak zwał.

  • 26. Data: 2012-05-02 12:04:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Odniosłam się do tego, gdzie piszesz, iż "ława bez podnoszenia
    > spokojnie pełni rolę stołu".

    Skoro tak napisałam, to tak jest. Nie masz podstaw, żeby podważyć moją
    wypowiedź.

    > Bez podnoszenia ława jest na poziomie
    > ławki - jak zwał tak zwał.

    I oczywiście wszystkie ławy (i ławki) na świecie mają taką samą wysokość,
    nie?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 27. Data: 2012-05-03 22:22:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 12:04:58 +0200, krys napisał(a):

    > Skoro tak napisałam, to tak jest. Nie masz podstaw, żeby podważyć moją
    > wypowiedź.

    > I oczywiście wszystkie ławy (i ławki) na świecie mają taką samą wysokość,
    > nie?

    Oczywiście, że nie wszystkie - Twoja bez podnoszenia pełni rolę stołu, więc
    PO podniesieniu najwyraźniej zamienia się w pawlacz.

  • 28. Data: 2012-05-03 22:57:49
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Oczywiście, że nie wszystkie - Twoja bez podnoszenia pełni rolę stołu,
    > więc PO podniesieniu najwyraźniej zamienia się w pawlacz.

    Wybacz, ale gdyby głupota miała skrzydła, wzniosłabyś się pod niebiosa.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 29. Data: 2012-05-03 23:04:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 May 2012 22:57:49 +0200, krys napisał(a):

    > Wybacz, ale gdyby głupota miała skrzydła, wzniosłabyś się pod niebiosa.

    I tu jak widać kończą się Twoje możliwości prowadzenia rozmowy - jesteś w
    niebie 3-)

  • 30. Data: 2012-05-04 08:16:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > I tu jak widać kończą się Twoje możliwości prowadzenia rozmowy - jesteś w
    > niebie 3-)

    Nie dyskutuję z kimś, kto nie rozumie tekstu pisanego. Nie mam misji
    tłumaczyć bez końca oczywistych oczywistości, ani ochoty odnosić się do
    wymyślonych przez ciebie bzdur.
    A teraz ciesz się ostatnim słowem w (pod)wątku.
    J.

    www.kontestacja.com