  • 1. Data: 2011-11-21 08:43:29
    Temat: jaki zawór termostatyczny do prysznica?
    Od: mirek <f...@w...pl>

    Na razie podłączyłem zwykły od podłogówki ESBE,
    Ale ma dość długi czas reakcji.
    Przez około 15 sekund leci 70 stopni z bojlera ,
    a potem dopiero stabilizuje się na ustawione 43.
    Czy są zawory które działają dużo szybciej?

  • 2. Data: 2011-11-21 17:37:32
    Temat: Re: jaki zawór termostatyczny do prysznica?
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Nieporozumienie.
    Zawór zaworowi nierówny.
    Do prysznica potrzebna jest bateria termostatyczna przeznaczona do tego
    rodzaju zastosowań , która m.in. ma znacznie szybszy czas reakcji.
    Polecam GROHE jako wiarygodny technicznie produkt.
    Jest droższa znacznie, ale...
    Kupiona przez mnie bateria produkcji włoskiej zepsuła się po ok. 6
    miesiacach.
    Więcej "eksperymentów" nie przeprowadzałem tylko kupiłem Grohe.

  • 3. Data: 2011-11-21 18:18:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Lis, 09:43, mirek <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Przez około 15 sekund leci 70 stopni z bojlera ,
    > a potem dopiero stabilizuje się na ustawione 43.
    > Czy są zawory które działają dużo szybciej?

    A nie mozesz go wrzucic na wyjsciu z bojlera? Jak masz cyrkulacje to
    znacznie zmniejszy Ci to przy okazji ilosc marnowanej energii na
    cyrkulacje :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-11-21 20:21:59
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 21.11.2011 18:37, zapinio pisze:
> [...]
    > miesiacach.
    > Więcej "eksperymentów" nie przeprowadzałem tylko kupiłem Grohe.

    Ja mam termostat KLUDI, rok czasu bezproblemowo, szybki czas reakcji.

  • 5. Data: 2011-11-22 20:48:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > A nie mozesz go wrzucic na wyjsciu z bojlera? Jak masz cyrkulacje to
    > znacznie zmniejszy Ci to przy okazji ilosc marnowanej energii na
    > cyrkulacje :)

    ho ho ho...
    :)

    jak sie chce dawać zawór mieszający na wyjściu z bojlera to trzeba uważać ze
    sposobem podpięcia cyrkulacji.

  • 6. Data: 2011-11-22 22:24:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Lis, 21:48, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ho ho ho...
    > :)
    >
    > jak sie chce dawać zawór mieszający na wyjściu z bojlera to trzeba uważać ze
    > sposobem podpięcia cyrkulacji.

    Czemu uwazac?;-) Poprostu trzeba to zrobic dobrze :-)

    Ja mam cyrkulacje i zawor termostatyczny - fajnie dziala bo przede
    wszystkim nie miesza tak mocno woda w zbiorniku i pozwala utrzymac
    warstwowy rozklad temperatury, no a przy okazji pelni funkcje "bez
    oparzen" - raz w tygodniu grzala mi dogrzewa CWU do 70stC wiec
    nieostroznie obchodzac sie z kranem moznaby sie bez tego zaworu
    solidnie poparzyc!! :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-11-23 07:44:46
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > ho ho ho...
    > :)
    >

    > jak sie chce dawać zawór mieszający na wyjściu z bojlera to trzeba
    > uważać ze sposobem podpięcia cyrkulacji.

    Mógłbyś rozwinąć tę myśl?

    CezaryT